Σε επίρρωση του προσφάτως υπογραφέντος Μνημονίου Εκπαιδευτικής Συνεργασίας μεταξύ της Ένωσης Συντονιστών Ασφαλιστικών Πρακτόρων Ελλάδος και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, οι δύο οργανισμοί αναπτύσσουν πρωτοβουλία μετεκπαίδευσης ενδιαφερομένων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών μας, η οποία συνίσταται στην υλοποίηση σειράς διαλέξεων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε θέματα καίριου ενδιαφέροντος που προάγουν περαιτέρω την τεχνογνωσία του στελεχιακού δυναμικού όλων των βαθμίδων της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.
Η Ε.Σ.Α.Π.Ε. συνεχίζει, μέσω αυτού του ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος για το 2023-2024, να αποδεικνύει τη δέσμευσή της στο όραμα για την ενδυνάμωση όλων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, και κατ’ επέκταση όλης της ασφαλιστικής αγοράς, όπως απαιτείται στο ολοένα πιο δύσκολο και ταχύτατα αναπροσαρμοζόμενο σύγχρονο παγκόσμιο περιβάλλον.
Η εν λόγω σειρά διαλέξεων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων θα εξελίσσεται σε περιβάλλον online, εντός των μηνών Νοεμβρίου – Φεβρουαρίου. Το αναλυτικό πρόγραμμα, με τις θεματικές ενότητες και τους εισηγητές τους θα βρείτε στο link της ΕΣΑΠΕ κάνοντας κλικ εδώ
Κατά τη σειρά διαλέξεων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων, θα αναπτυχθούν τα ακόλουθα θέματα:
α. Θεματικά Αντικείμενα Διαλέξεων
-
- Θεσμικές Υποχρεώσεις των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Έναντι των Πελατών τους
- Το ανθρώπινο κεφάλαιο των επιχειρήσεων εν μέσω των ραγδαίων αλλαγών και εξελίξεων
- Customer Service Experience and Excellence
- Βιωσιμότητα και Ασφάλιση, ESG
- Marketing Ασφαλιστικών Υπηρεσιών on Social Media
β. Θεματικά Αντικείμενα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
- Θεμελιώδεις Αρχές Ανάπτυξης Financial Planning και Συμβουλευτικών Πωλήσεων
- Θεμελιώδεις Αρχές Ασφάλισης και Ασφαλιστικής Τεχνικής
- Θεμελιώδεις Αρχές και Πρακτικές Εφαρμογές Διοίκησης Πωλήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού Πωλήσεων
- Αυτή η πρωτοβουλία επιστεγάζει το αμοιβαίο ενδιαφέρον της Ε.Σ.Α.Π.Ε. και του Ε.Ι.Α.Σ. υπέρ της εκπαίδευσης, της επιμόρφωσης και της μετεκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, τις κοινές και συστηματικές προσπάθειές τους προς αυτήν την κατεύθυνση, καθώς και την αμοιβαία αντίληψη της διαρκούς κατάρτισης ως ισχυρότατου «μοχλού» περαιτέρω προόδου των ασφαλιστικών εργασιών, της ποιότητας και του πελατοκεντρικού προσανατολισμού τους.