Τον Φεβρουάριο, ο Mark Bova αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Tesla Model S του 2018. Πριν φύγει από τον αντιπρόσωπο, αγόρασε ασφάλεια από την Tesla, με μηνιαίο ασφάλιστρο 93 $.
Δεκαέξι μέρες αργότερα, καθώς οδηγούσε κατά μήκος του Capital Beltway προς το σπίτι του στο Μέριλαντ, είχε θέσει σε λειτουργία το αυτοματοποιημένο σύστημα οδήγησης της Tesla. Το αυτοκίνητο ξαφνικά έστριψε αριστερα, προσέκρουσε σε εμπόδιο και αναποδογύρισε. Διέφυγε από ένα παράθυρο καθώς το αυτοκίνητο γέμισε καπνό. Ένα ασθενοφόρο τον μετέφερε εσπευσμένα στο νοσοκομείο με τραύματα στην πλάτη για τα οποία αργότερα χρειάστηκε να κάνει χειρουργική επέμβαση. «Είμαι πρώην στρατιωτικός», είπε ο Μπόβα, αναφερόμενος στις Ειδικές Δυνάμεις του Στρατού των ΗΠΑ. «Αυτό ήταν ίσως το δεύτερο πιο τραυματικό πράγμα που έχω περάσει εκτός μάχης».
Η δοκιμασία του δεν έχει τελειώσει. Η Tesla Insurance, που κυκλοφόρησε το 2019 από την εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχει υποσχεθεί στους ασφαλισμένους «πολύ καλύτερες» υπηρεσίες από τους ανταγωνιστές, όπως είπε ο επικεφαλής της Tesla Elon Musk τον Απρίλιο του 2022. Ο Μασκ είπε επίσης ότι στόχευε να προσφέρει επισκευές σύγκρουσης «αυθημερόν». Αλλά ο Bova λέει ότι μάχεται με την ασφαλιστική του από τη στιγμή που σημειώθηκε το ατύχημα.
Είπε ότι περίμενε επτά μήνες για την αποζημίωση σε σχέση με το όχημα, ωστόσο ακόμη δεν έχει αποζημιωθεί για περίπου 50.000 $ σε ιατρικά έξοδα. Αυτό απαιτούσε μια κλήση στο τμήμα ευθύνης προϊόντων της αυτοκινητοβιομηχανίας επειδή το δυστύχημα αφορούσε τον αυτόματο πιλότο του είπαν. Περίμενε σε αναμονή για ώρες και έκλεισε το τηλέφωνο τέσσερις φορές, δήλωσε ο ίδιος. Όταν τελικά κάποιος απάντησε, ο υπάλληλος υποσχέθηκε να τον καλέσει ξανά σε δύο εβδομάδες. Τέσσερις μήνες μετά, ακόμα περιμένει.
Η Tesla και ο Musk δεν απάντησαν σε λεπτομερείς ερωτήσεις του Reuters για αυτήν την έκθεση.
Ο Bova δεν είναι ο μόνος πελάτης που εξόργισε η Tesla Insurance, σύμφωνα με δεκάδες καταγγελίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαδικτυακές αναρτήσεις, μεταξύ άλλων σε ιστότοπο του Better Business Bureau, και συνεντεύξεις του Reuters με ασφαλισμένους. Ενώ ορισμένοι πελάτες σε διαδικτυακές αναρτήσεις επαίνεσαν τα χαμηλά ασφάλιστρα της ασφαλιστικής εταιρείας, άλλοι, όπως ο Bova, παραπονιούνται για εβδομάδες ή μήνες αναμονής για πληρωμές και επισκευές και για αδυναμία προσέγγισης των υπαλλήλων.
Οι αξιωματούχοι της Tesla είπαν ότι ξεκίνησαν την ασφαλιστική εταιρεία για να λυθεί ένα πρόβλημα: Οι υποψήφιοι πελάτες αποχωρούν από τις πωλήσεις αυτοκινήτων αφού λάβουν υψηλές ασφαλιστικές προσφορές. Παρά την υπόσχεση να φέρει επανάσταση στην ασφάλιση αυτοκινήτων, η Tesla κατά καιρούς διευθύνει την επιχείρηση με περιορισμένο προϋπολογισμό, με περίπου δώδεκα υπαλλήλους που γρήγορα κατακλύζονταν από εκατοντάδες αξιώσεις, σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν το πώς λειτουργεί η ασφαλιστική εταιρεία.
Πηγή: Insurancejournal και Reuters