Η ΑΧΑ Ασφαλιστική έχοντας ως στόχο να βρίσκεται δίπλα στον πελάτη κάθε στιγμή που την χρειάζεται, δημιούργησε την ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας για την υγεία σε συνεργασία με την TCN, όπου εξειδικευμένο ιατρικό και διοικητικό προσωπικό, δίνει λύσεις για κάθε θέμα που αφορά στα ασφαλιστήρια.
Η ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας για την υγεία τέθηκε σε λειτουργία με σκοπό να λαμβάνει τις αναγγελίες νοσηλείας όλων των ασφαλισμένων της AXA με καλύψεις δαπανών νοσοκομειακής περίθαλψης, να παραπέμπει σε ιατρούς και νοσηλευτικά ιδρύματα, ανάλογα με τις ανάγκες των καλούντων ασφαλισμένων, να παρέχει πληροφορίες για το δίκτυο ιατρών, τα διαγνωστικά κέντρα και εφημερεύοντα φαρμακεία ή νοσηλευτήρια. Επιπρόσθετα, προσφέρει ενημέρωση για τις παρεχόμενες καλύψεις των ασφαλιστηρίων, καθώς και οδηγίες για την ταχύτερη αποζημίωση των ασφαλισμένων.
Οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετούνται καλώντας στο 801 111 222 333 από σταθερό τηλέφωνο με χρέωση μιας αστικής μονάδας ή στο 210 72 68000 για κλήση από κινητό τηλέφωνο 24 ώρες το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα.
Η ΑΧΑ Ασφαλιστική με τη νέα της υπηρεσία εξασφαλίζει άμεση ενημέρωση, σε έναν από τους ευαίσθητους κλάδους της ασφάλισης.