Η Aigaion Ασφαλιστική, αναγνωρίζοντας την οικονομική κρίση που αντιμετωπίζει ο Έλληνας πολίτης, απαλλάσσει τους ασφαλισμένους της που δικαιούνται αποζημίωση από ζημιά αυτοκινήτου, από το βάρος της εκταμίευσης χρημάτων από τη τσέπη τους, πληρώνοντας απευθείας το συνεργείο επισκευής, το οποίο είναι επιλογής του πελάτη και όχι απαραίτητα συνεργαζόμενο με την εταιρεία. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο ασφαλισμένος είναι να εξουσιοδοτήσει το συνεργείο του να εισπράξει το ποσό της αποζημίωσης, συμπληρώνοντας ένα πληρεξούσιο σε έντυπο που θα του χορηγήσει η εταιρεία. Το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που παρέχει η Εταιρεία, μετά τη ζημιά συνεχίζεται με τη γραπτή χρονική δέσμευσή της έναντι των ασφαλισμένων της. Με μήνυμα SMS στο κινητό τους τηλέφωνο, ενημερώνει τους δικαιούχους αποζημίωσης από ζημιά αυτοκινήτου, για τη πορεία του φακέλου της ζημιάς τους, δηλαδή τα στοιχεία του διακανονιστή που έχει αναλάβει το φάκελο, εάν εντάσσεται η ζημιά τους στο σύστημα φιλικού διακανονισμού, τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για το διακανονισμό της ζημιάς, τα παραστατικά που χρειάζονται για την αποζημίωση (εάν ο ασφαλισμένος δεν επιθυμεί να την εισπράξει το συνεργείο του απευθείας από την εταιρεία) και πότε αυτή θα καταβληθεί.
Με κάθε μήνυμα SMS, η εταιρεία δεσμεύεται χρονικά για την αποστολή του επόμενου μηνύματος ενημέρωσης, ενώ παράλληλα ενημερώνει με e-mail και τον διαμεσολαβούντα στην ασφάλιση.
Το ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΖΗΜΙΩΝ, μαζί με την ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ που παρέχει η εταιρεία και το ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΙΛΙΚΟΥ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΖΗΜΙΩΝ στο οποίο συμμετέχει, αποτελούν για τους ασφαλισμένους της ένα σίγουρο, προβλέψιμο, γρήγορο και ασφαλές όχημα που θα τους οδηγήσει από το ατύχημα στην πλήρη αποκατάσταση της ζημιάς.