Η GoodFairy είναι μία εταιρεία με θετικό πρόσημο στην κοινωνία που δημιουργήθηκε το 2021. Αποτελεί απόρροια των βιωμάτων του Γ. Κασκαρέλη και βασίζεται στο όραμα της κοινωνικής επιχειρηματικότητας. Αποτυπώνει στην πράξη την καλή πλευρά του ιδιωτικού τομέα και αποτελεί παράδειγμα για το πως μπορούν οι επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους, να συμβάλλουν στη βελτίωση των συνθηκών και ποιότητας ζωής ανθρώπων που είναι σε ευάλωτη κατάσταση. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο “am” μας εξηγεί πως ξεκίνησε η εταιρεία και με ποιον ακριβώς τρόπο συνεισφέρει στη στήριξη ευαίσθητων ομάδων.
( Περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing, Μάιος 2024 )
H Goodfairy είναι μία εταιρεία που είναι προσανατολισμένη στη στήριξη ευαίσθητων ομάδων της κοινωνίας. Πώς ακριβώς λειτουργεί;
Η Goodfairy είναι μία startup εταιρεία, η οποία έχει ως πρωταρχικό στόχο, την οικονομική ενίσχυση των φορέων της κοινωνικής οικονομίας.
Προς αυτή την κατεύθυνση, δημιουργήσαμε μια υβριδική ψηφιακή πλατφόρμα, η οποία συνδυάζει μια τυπική ιστοσελίδα σύγκρισης και αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων, με μια online πλατφόρμα δωρεάς.
Κάθε φορά που ασφαλίζεις το όχημα σου μέσω της Goodfairy, κάνεις μια δωρεά σε έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό της επιλογής σου, ίση με το 50% της προμήθειάς μας. Η δωρεά επιβαρύνει 100% την Goodfairy και επαναλαμβάνεται σε κάθε ανανέωση.
Το καινοτόμο επιχειρηματικό μας μοντέλο, παρουσιάστηκε από τον Δρ Αντώνη Λιβιεράτο του ΕΚΠΑ, ως μελέτη περίπτωσης σε διεθνές ακαδημαϊκό συνέδριο στην Λιουμπλιάνα της Σλοβενίας και έχει ήδη κερδίσει μια σειρά από βραβεία, όπως Πλατινένιο στα Digital Finance Awards και Χρυσό στα Hellenic Responsible Business Awards.
Ποια είναι η ιστορία της εταιρείας;
Εφαλτήριο για τη δημιουργία της, ήταν η αντιμετώπιση μιας σπάνιας μορφής καρκίνου της πρώτης μου συζύγου, την ίδια περίοδο που εργαζόμουν στο τμήμα Digital Marketing & Social Media μιας μεγάλης Τράπεζας και η χώρα βρισκόταν στην περιδίνηση της δεκαετούς οικονομικής κρίσης.
Εκείνη την περίοδο, έβλεπα την αγωνία και ταλαιπωρία των συμπολιτών μας, στα νοσοκομεία και κέντρα αποκατάστασης της χώρας, όταν την ίδια στιγμή οι τράπεζες, που είχαν διασωθεί από τον Έλληνα φορολογούμενο, δαπανούσαν εκατομμύρια ευρώ σε διαφήμιση στη Google και το Facebook, για την προώθηση ασφαλιστικών προϊόντων.
Τότε ήταν που οραματίστηκα μια online πλατφόρμα ασφάλισης, που να μη δαπανά κάθε χρόνο εκατομμύρια ευρώ για διαφήμιση, αλλά να ενισχύει μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, με τους φίλους και τα μέλη των οργανώσεων να πρωταγωνιστούν στην διάδοση της πλατφόρμας, από στόμα σε στόμα.
Ποια είναι η κουλτούρα της ασφαλιστικής αγοράς στο ζήτημα της κοινωνικής υπευθυνότητας;
Η κουλτούρα της ασφαλιστικής αγοράς στην εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα, δεν διαφέρει από την κουλτούρα άλλων κλάδων της οικονομίας. Δεν μπορώ όμως να μην σχολιάσω και τα κακώς κείμενα που έχουμε συναντήσει, καθώς υπήρξαν ασφαλιστικές εταιρείες, που επέλεξαν να μην συνεργαστούν μαζί μας, παρά το κοινωνικό μας επιχειρηματικό μοντέλο, με πρόσχημα την χαμηλή παραγωγή ασφαλίστρων!
Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;
Ο στόχος για το μέλλον, είναι να αποδείξουμε ότι μπορούμε να κάνουμε scale up το επιχειρηματικό μας μοντέλο στην Ελλάδα και στην συνέχεια να δοκιμάσουμε τις δυνάμεις μας σε μια μεγαλύτερη και περισσότερο ώριμη αγορά του εξωτερικού. Προς αυτή την κατεύθυνση προστέθηκαν στην ομάδα μας, έμπειρα στελέχη της αγοράς, όπως ο Δημήτρης Καββούρης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Chief Strategy Officer του Ομίλου Συγγελίδη, ο Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος, ιδρυτής της διαφημιστικής εταιρείας fourletter, αλλά και νέοι επιστήμονες, όπως ο Αλέξανδρος Μήτσης.