Aν και 7 στους 10 νέους πιστεύουν ότι το να αθλούνται παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία και στη ζωή τους, οι περισσότεροι, συγκεκριμένα το 80%, έχουν ανεπαρκή φυσική δραστηριότητα. Ποιες είναι οι τάσεις που κρατούν στον καναπέ τη νέα γενιά; Τι νιώθει για τον αθλητισμό και πώς μπορεί να κάνει boost τη διάθεσή της για άθληση; Τι σχέση μπορεί να έχουν με όλα αυτά το TikTok και τα «hackathons»;
Aναδημοσίευση από την ειδική έκδοση “insurance.mag” που κυκλοφόρησε με την free press LiFO
Απαντήσεις σε όλα τα παραπάνω δίνει το κίνημα MoveNow της Allianz. Το MoveNow ξεκίνησε από τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή και τη στοχευμένη συνεργασία της Διεθνούς Παραολυμπιακής Επιτροπής με την Allianz, για να ενθαρρύνει την επόμενη γενιά σε όλη την υδρόγειο να κινηθεί. Μέσω του MoveNow η Allianz ανοίγει το δρόμο σε τοπικές και διεθνείς πρωτοβουλίες που ενισχύουν τη συμμετοχή στον αθλητισμό και απευθύνονται σε παιδιά, εφήβους και νέους, εστιάζοντας ταυτόχρονα στη διαφορετικότητα και στη συμπερίληψη.
Προκειμένου να αποτυπωθεί η σχέση που έχουν οι νέοι με την άθληση και ειδικότερα το πόσο συμμετέχουν, τι τους εμποδίζει και τι τους δίνει κίνητρο, πραγματοποιήθηκε από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο του 2023* η έρευνα «MoveNow. Move365: Understanding Trends in Youth Participation in Sports»** σε δείγμα 5.000 νέων 12-24 ετών και 2.000 γονέων παιδιών 12-18 ετών.
Τι έδειξε η έρευνα
Στην έρευνα αποτυπώνεται ότι μόλις το 20% των νέων κάνει κάθε εβδομάδα κάποια σωματική δραστηριότητα που να διαρκεί 5-8 ώρες. Οι νέοι φαίνεται ότι «χάνουν το παιχνίδι» λόγω μιας σειράς εμποδίων που συνδέονται με τον σύγχρονο τρόπο ζωής, με οικονομικές δυσκολίες και με έλλειψη ίσων ευκαιριών. Οι περισσότεροι θέλουν να αθληθούν, αλλά είτε έχουν δύσκολο πρόγραμμα (67%) είτε δεν έχουν το χρόνο (56%).