Δεκάδες χιλιάδες ασφαλισμένα αυτοκίνητα στην Εθνική Ασφαλιστική άρχισαν να προωθούνται σε άλλες Εταιρείες, λόγω της σταθερής νέας Εισπρακτικής Πολιτικής που επέβαλε η Διοίκηση της Εταιρείας. Είναι ένα παράδειγμα που θα πρέπει να ακολουθήσουν και άλλες Μεγάλες και Επώνυμες Εταιρείες, χωρίς αναστολές. Είναι αλήθεια ότι η Ταμειακή Ρευστότητα των Εταιρειών τους θα μειωθεί αρκετά, όμως θα είναι προσωρινή και θα διαρκέσει μόλις 18 μήνες περίπου. Ο Δεκέμβριος του 2012 είναι μπροστά μας και είναι αδύνατον οι μικρές Εταιρείες που δέχονται αυτά τα αυτοκίνητα να μπορέσουν να χρηματοδοτήσουν όλη αυτή την παραγωγή με τις προϋποθέσεις του Solvency II. Θα πείτε, ποιος ζει ποιος πεθαίνει! Μέχρι τότε, θα θησαυρίσουν ορισμένοι, ως συνήθως. Μέσα στο μπάχαλο και στην Ακυβερνησία που αντιμετωπίζει η χώρας μας, ποιος θα ασχοληθεί με αυτές τις λεπτομέρειες! Αν όμως, λέμε αν, λειτουργούσε η Διακυβέρνηση της χώρας, βασισμένη στα (5) Κεφάλαια του Μάνατζμεντ, (Προγραμματισμός, Οργάνωση, Στελέχωση, Διοίκηση, Έλεγχος), το πρώτο Κεφάλαιο που θα αφορούσε τον Κλάδο μας, θα αποκάλυπτε ότι το 2012, πάνω από ένα… εκατομμύρια αυτοκίνητα θα βρεθούν εκτεθημένα λόγω της προβλεπόμενης αδυναμίας των μικρών εταιρειών να καλύψουν τις προϋποθέσεις του Solvency II. Η μόνη διέξοδος, τότε, θα είναι το… Επικουρικό Κεφάλαιο! Φαντάζεστε την καταστροφή που θα ακολουθήσει…
Καλά, θα πουν, ορισμένοι μέχρι τότε… θα… δούμε…
Μήπως η παραγωγή φεύγει εξαιτίας του αλαλούμ που γίνεται με το πινάκιο? Το κάθε γραφείο για να συμφωνήσει τον λογαριασμό θα πρέπει να ασχολείται μια εβδομάδα κάθε μήνα και ανάθεμα στο τέλος και αν συμφωνήσει.Όλες οι εταιρείες πλέον είναι αυστηρές στην απόδοση των ασφαλίστρων.
Η αλήθεια κρύβει πράγματι ένα Μπάχαλο ισάξιου μεγέθους με αυτό της Εταιρείας.
Θα συμφωνήσω με το προλαλήσαντα για τα περί του “Πινακίου”.
Αντί να ασχολούμεθα με τη πρόσκτηση νέου χαρτοφυλακίου, ασχολούμεθα με τη συμφωνία των αριθμών.
Καταβάλλουμε ασφάλιστρα τα οποία ουδέποτε εισπράξαμε αλλά αντί υμών τα εισέπραξαν εισπράκτορες της Εταιρείας παρόλα ταύτα χρεώνονται και στους Παραγωγούς. Όσα συμβόλαια δε έχουν καταβληθεί εις διπλούν δεν μπορούν να επιστραφούν γιατί αναζητείται ο μηχανισμός.
Οι υπάλληλοι βρίζουν τη Διοίκηση, οι Παραγωγοί πελαγοδρομούν γιατί στήριξαν την Εθνική, όλοι τα έχουν με τους πρώην της Ασπίδας (?) [μόνοι τους εισέβαλαν στην Εθνική?], άλλοι μιλούν για “φέσια”, η μηχανογράφηση ψάχνεται, το βασισμένο σε AS400 On Line “σέρνεται” και εμείς που πάντα τα “φέρναμε” στο Ταμείο ΤΡΕΧΟΥΜΕ και δεν ΦΤΑΝΟΥΜΕ.
Φταίμε Κύριοι της Διοίκησης?
Ίσως ήρθε η στιγμή να αναλάβετε τις σοβαρές ευθύνες σας, διαφορετικά παραδώστε τις καρέκλες σας σε άλλους πιο ικανούς.
για πρακτορα τ …..και οχι μονο αυτο αντε να βρης ακρη με τ ατηλεφωνα που ποτε δεν απαντανε ,με τις εκδοσεις που κανουνε τον γυρο του κοσμου και τελικα ερχονται για ασφαλιστρο του επομενου τριμηνου
εχετε δει τα γραφεια τω αυτοκρατορικων προεδρων καθε επιλογης και προελευσης των γενικων ,αναπληρωτων κλπ ουτε των βερσαλλιων νατανε . θαπρεπε να δουλευουνε ολοι στα μισα γραφεια και τα υπολοιπα να τα εκμεταλλευονται για εσοδα ………καταλαβε κανενας τιποτα ………………….η…………..οχι
Καταγγελία των συμβάσεων από τους πράκτορες και, ας μείνει η Εθνική με τους εισπράκτορες. Κόντρα αυτοί , κόντρα και μείς. Ετσι κι΄αλλιώς όσο τους αφήνουμε θα μας πιούν το αίμα.
κα Εκδότα,
Θα επαναλάβω ότι, παρόμοια πολιτική εφάρμοσε στο παρελθόν και η Φοίνιξ. Το αποτέλεσμα το είδαμε όλοι. Θα μου πείτε εδώ βρέθηκε αγοραστής. Ναι, ως πότε όμως θα ξεγελάμε – ως κράτος – τους ξένους ;
το καταλαβα απο την αρχη μολις εβαλα ενα μηνιαιο και λακισα.απο την μια η αβεβαιοτητα απο την αλλη η πιο μεγαλη αβεβαιοτητα που ψαχναμε να βρουμε τισ ανανεωσεις.εμ δεν γινιτε ετσι.εδω γονατισε σχεδον με την καλη ενια μια ιντρεραμερικαν τοτε με την εγνατια που ειχε τελεια υποδομη και μαχανογραφηση η εθνικη δεν θα πελαγοδρομουσε.ασε που το ομολογα εχουν σχεδον εκμιδενησει τα ιδια της κεφαλαια απο τα πολλα ομολογα που ειχε.για αυτο τρεχει στις εσπραξεις να καλυψει τα αμαζευτα.αμ δε γινετε.να ξερετε το γυαλι ραγισε
NTERAMERICAN τέλεια υποδομή και μηχνογράφηση μπορεί να είχε (που δεν ειχε και δεν εχει) αλλα΄δεν είχε παραγωγή στο κλάδο αυτοκινήτων . Οσο για τον Φοινικα μήπως το όνομα του διευθύνοντα και των δυο σου θυμίζει κάτι; Τυχαίο;;