Κάποτε, όχι πολλά χρόνια πριν, οι ασφαλιστές προσέγγιζαν τους υποψήφιους πελάτες με το σκεπτικό ότι η ασφάλιση αποτελεί ένα προϊόν επωφελές μεν, προϊόν δε, το οποίο βρίσκεται στον πυρήνα μιας συναλλαγής. Οι αντιστάσεις, μαζί με τις υπογραφές, έπεφταν και το κεφάλαιο έκλεινε, μέχρι την επόμενη ανανέωση.
Του Χρήστου Γαβαλά (ΑΦΙΕΡΩΜΑ: INSURANCE.MAG ΝOL. 1: Η ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ)
Τι είναι, όμως, τελικά η ασφάλιση την εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, των ολοένα πιο αυξημένων και διαφοροποιημένων αναγκών και του εξαιρετικά περιορισμένου χρόνου; Είναι απλώς το κύριο συστατικό μιας συναλλαγής ή μια wellness υπηρεσία που προσαρμόζεται στον καθέναν ξεχωριστά; Τι δικαιούται να ζητά στις μέρες μας ένας ασφαλισμένος από την Ασφαλιστική του, δεδομένων των trends που ανθούν στους τομείς της υγείας και της ζωής και που φαίνεται ότι πλέον δεν γίνεται να αγνοούνται;
Για να μάθουμε περισσότερα γύρω από αυτά τα ζητήματα, απευθυνθήκαμε σε έναν νέο άνθρωπο, που γνωρίζει βήμα βήμα τους μηχανισμούς εδραίωσης της υπερ-προσωποποιημένης ασφάλισης, έχοντας θητεύσει σε θέσεις-κλειδιά χρηματοπιστωτικών οργανισμών στο εξωτερικό.
Γιώτα Κοβάνη: Κίνητρο για ασφαλισμένους και εταιρείες η υπερ-προσωποποιημένη ασφάλιση
Η Γιώτα Κοβάνη, μέχρι πρότινος Head of Insurance στη γερμανική συμβουλευτική εταιρεία BearingPoint, συναντήθηκε με την… ασφάλιση κάπως τυχαία, αλλά καθοριστικά, με τρόπο που προσδιόρισε τη μετέπειτα πορεία της. Κι αυτό συνέβη όταν ο κλάδος έμπαινε δυναμικά –ίσως πιο δυναμικά από κάθε άλλον– στον δρόμο του ψηφιακού μετασχηματισμού, που μαζί με τον οργανωτικό σχεδιασμό και τις στρατηγικές διαχείρισης κινδύνου αποτέλεσαν τους πυλώνες της εξειδίκευσής της κατά τα πρώτα της εργασιακά χρόνια στο Ηνωμένο Βασίλειο, κάπου στις αρχές της χρηματοπιστωτικής κρίσης στην Ελλάδα.