Μεγάλες ανατροπές στο Top 10 των ασφαλιστικών εταιρειών του κλάδου Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Οχημάτων, καταγράφονται την τελευταία πενταετία, συνέπεια αφενός των εξαγορών στις οποίες προχωρούσαν ορισμένοι εκ των ισχυρότερων ασφαλιστικών ομίλων, αφετέρου της εμπορικής πολιτικής που ακολουθεί κάθε «παίκτης».
Του Πλάτωνα Τσούλου
Τα στοιχεία βασίζονται στον αριθμό των οχημάτων που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της κάθε ασφαλιστική εταιρεία και όχι στην παραγωγή της.
Σύμφωνα με στοιχεία που διαθέτει το ID, από το 2019 έως το 2024 έξι ασφαλιστικές εταιρείες αναβάθμισαν τις θέσεις τους στην κατάταξη των 10 πρώτων ομίλων στις ασφαλίσεις οχημάτων, τρεις εταιρείες υποβάθμισαν τη θέση τους, μία εταιρεία παρέμεινε σταθερή, ενώ στο Top 10 εντάχθηκαν δύο νέες εταιρείες με αποτέλεσμα την έξοδο άλλων δύο.
Στελέχη της αγοράς σημειώνουν ότι, η τάση των σημαντικών ανακατατάξεων και της συγκέντρωσης του κλάδου σε λιγότερα αλλά και ισχυρότερα σχήματα θα έχει και συνέχεια τα επόμενα χρόνια, καθότι ο ανταγωνισμός εντείνεται, βασιζόμενος πλέον σε νέα δεδομένα, εντελώς διαφορετικά από αυτά που καταγράφονταν και τις αμέσως προηγούμενες δεκαετίες.