«Η Allianz συνέχισε να έχει ισχυρή απόδοσή και στο τρίτο τρίμηνο, πετυχαίνοντας δυνατά αύξηση του όγκου των επιχειρήσεων, των λειτουργικών κερδών και των καθαρών εσόδων, ενισχύοντας παράλληλα τη δική μας οικονομική ευρωστία.
Οι φυσικές καταστροφές δοκίμασαν ξανά την οικονομική και λειτουργική ανθεκτικότητα της Allianz, τεστ που περάσαμε με επιτυχία, δίνοντάς μας την αυτοπεποίθηση να περιμένουμε τώρα ένα λειτουργικά κέρδη στο ανώτερο μισό του εύρους στόχου μας. Αυτά τα γεγονότα επηρέασαν βαθιά πολλοί από τους πελάτες μας, αλλά μας παρουσίασαν επίσης μια άλλη ευκαιρία να επιδεικνύουμε το σκοπό μας και παρέχουμε την ασφάλεια της ασφάλισης από την Allianz.
Επιπλέον, σε έναν κόσμο όπου η δύναμη της επωνυμίας είναι ολοένα και πιο σημαντική, η Allianz έχει και πάλι έχει αναγνωριστεί ως η κορυφαία ασφαλιστική μάρκα στον κόσμο και έχει μπει στο Top 30 Παγκόσμια Brands στην τελευταία κατάταξη Interbrand. Η ταχέως αναπτυσσόμενη αξία της επωνυμίας της
υπογραμμίζει την ικανότητά του ομίλου να μεταφράζει την πελατοκεντρικότητα σε κερδοφόρα ανάπτυξη για τους μετόχους.» αναφέρει ο Oliver Bate.