Το περασμένο Σάββατο, 22 Νοεμβρίου 2008, οι διετείς βραβεύσεις των Ασφαλιστών των Εταιρειών μελών της Limra πραγματοποιήθηκαν στο εκπαιδευτικό κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής με μεγάλη Επιτυχία.
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της Ελληνοκυπριακής Επιτροπής των Εταιρειών μελών της Limra, η οποία κάθε δύο χρόνια καθορίζει τις προδιαγραφές της Νέας Παραγωγής που πρέπει να παράγει ο Ασφαλιστής για να βραβευτεί, δηλαδή το ύψος της Νέα Παραγωγής και τη Διατηρησιμότητα. Φέτος ο αριθμός των βραβευθέντων κατά Εταιρεία ήταν ο εξής: Interamerican 95Ασφαλιστές, ING 86, Εθνική 47, Laiki Cypria Life 100, Universal Life 36, Interlife (Κύπρου) 18, Εθνική (Κύπρου) 8, International Life 3. Κατά το παρελθόν ο τρόπος υπολογισμού του ύψους της Νέας Παραγωγής υπήρξε λόγος τριβής μεταξύ των Εταιρειών, γιατί μια Εταιρεία στην Κύπρο καθιέρωσε το Bancassurance όπου οι τραπεζικοί έδιναν τα ονόματα των υποψήφιων Πελατών της Τράπεζας στους Ασφαλιστές, με αποτέλεσμα αυτού του είδους οι Συστάσεις να προβούν πολύ παραγωγικές, γιατί όλοι κέρδιζαν από το Σύστημα. Το αποτέλεσμα ήταν ο αριθμός πετυχημένων Ασφαλιστών της συγκεκριμένης Εταιρείας να διπλασιαστεί και να ξεχωρίσει σε πολύ μεγάλο βαθμό από τις υπόλοιπες, οι οποίες δεν έκριναν δίκαιη τη συμμετοχή των Ασφαλιστών που ασχολούνταν με το Bancassurance και δέχονταν σωρηδόν συστάσεις από την Τράπεζα, σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς Ασφαλιστές που έβρισκαν νέους πελάτες με το δύσκολο παραδοσιακό τρόπο! Η εξέλιξη πιο απλά, αποκλείστηκε γιατί οι υπόλοιποι δεν κατάφεραν να εξελιχτούν! Τελικά, τότε αποκλείστηκαν οι Ασφαλιστές του Bancassurance.
Όμως και οι τρέχουσες προϋποθέσεις δεν είναι αυτές που θα έπρεπε να είναι γιατί οι προδιαγραφές πάντα βασίζονται σε παραγωγές μάξιμουμ των 3-4 συμβολαίων το μήνα με τον αντίστοιχο μέσο όρο των Ασφαλίστρων. Όταν αυτά τα κριτήρια ισχύουν εδώ και… 30 χρόνια, χωρίς να έχουν βελτιωθεί, ούτε ποσοτικά, ούτε ποιοτικά, ο κλάδος συνεχίζει να βραβεύει «Νέα Παραγωγή Πτωτικής Τάσης» που δεν ανταποκρίνεται στις Οικονομικές Εξελίξεις. Δεν έχουμε παρά να μετρήσουμε το μέσο όρο του Ετήσιου Ασφάλιστρου το 1980, που ήταν 28.000 δρχ, δηλαδή 82 ευρώ το χρόνο, δηλαδή τρεις μηνιαίοι κατώτατοι μισθοί, με το σημερινό μέσο Ασφάλιστρο που είναι περίπου 700 ευρώ, δηλαδή ένας μηνιαίος κατώτατος μισθός! Χωρίς να υπολογίσουμε τον πραγματικό πληθωρισμό που στην Ελλάδα, λόγω της οικονομίας είναι πολύ μεγαλύτερος από τον επίσημο τους κράτους.
Ο μέσος όρος πιο απλά του Νέου Ασφάλιστρου μειώθηκε κατά 300% τα τελευταία 28 χρόνια, γιατί οι Εταιρείες δεν τολμούσαν να αυξήσουν τα κριτήρια προκειμένου να παρουσιάζουν στρατιές Ασφαλιστών. Διατηρούσαν τις προδιαγραφές στα ίδια επίπεδα για τις μάζες των Ασφαλιστών για να παρουσιάζουν μεγάλα δίκτυα και βελτίωναν τις αντίστοιχες των 20-30 Ασφαλιστών που είχαν αποδείξει τις ικανότητές τους να πουλάνε περισσότερο, προσφέροντας ως ανταμοιβή τα μεγάλα ταξίδια! Οι λίγοι δηλαδή, καλοί Ασφαλιστές – που έτυχε να είναι καλοί, δεν τους βελτίωσε ο κλάδος – δεν ήταν αρκετοί να παράγουν τα Ασφάλιστρα που συνήθισαν να εισπράττουν οι Εταιρείες από τις εκατοντάδες των διάσπαρτων Ασφαλιστών που πουλούσαν από 1 έως δύο συμβόλαια το μήνα. Συνέβη δυστυχώς αυτό που συμβαίνει σε πολλές Εταιρείες που δεν ασκούν Στρατηγικό Μάνατζμεντ. Αναγκάστηκαν να γίνουν ουραγοί και να ακολουθήσουν τις Απαιτήσεις της Αγοράς, αντί να αντιστρέψουν τους όρους και να κατευθύνουν, εκείνες, την Αγορά!
Δεν ασχολήθηκαν πιο απλά σε βάθος με το Μάρκετινγκ και τις Πωλήσεων των Συμβολαίων τους, ούτε αναζήτησαν να μάθουν τι κάνουν άλλες Εταιρείες σε άλλες χώρες στις ΗΠΑ ή στον Καναδά!
Επαναπαύτηκαν στα δύο Δίκτυα, του Agency και των Πρακτόρων, και επέτρεψαν να μεταφερθεί ο Έλεγχος των Πωλήσεων από την Εταιρεία στους Χοντρέμπορους!
Στην Αγορά μας, ισχύει το αντίθετο της αρχής του Παρέτο
η οποία λέει ότι σε πολλές Εταιρείες το 20% των Πωλητών συνήθως παράγει το 80% του συνόλου των Πωλήσεων. Στις Ασφάλειες το 95% των Πωλητών παράγει το 98% των Πωλήσεων! Οι εξαιρέσεις είναι απειροελάχιστες. Μία μόνον εταιρεία στην Ελλάδα διαθέτει το μεγαλύτερο μέσο όρο Νέας Παραγωγής κατά Ασφαλιστή και κατά Κατάστημα με μεγάλη διαφορά από τη δεύτερη! Δυστυχώς, πάντα κατά τη γνώμη του «ID», ορισμένες λανθασμένες Διοικητικές Επιλογές δεν τις επέτρεψαν να διπλασιάσει και να τριπλασιάσει τις Πωλήσεις της και τα Κέρδη της, με αποτέλεσμα το κλίμα που κυριαρχεί να μην είναι το καλύτερο της Αγοράς!
Υπάρχουν πολλά βιβλία και στα Αγγλικά και στα Ελληνικά που έχουν ως θέμα: «Πώς να χειριστείτε την Επιτυχία που Κερδίσατε, χωρίς να τις επιτρέψετε να σας Γκρεμίσει»! (How to Handle Success) είναι ένα και «Ο επτά Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων» του Stephen R.Covey, είναι ένα άλλο πιο πρόσφατο. Εκδόσεις Κλειδάριθμος.
Οι περισσότερες Εταιρείες δεν ασχολήθηκαν Στρατηγικά με τον Κλάδο Ζωής ή Ζημιών, ψάχνοντας συνεχώς να βρουν τρόπους να «παράγουν μόνιμα υποψήφιους πελάτες» για τα Δίκτυά τους, ώστε να τους υποχρεώσουν να αυξήσουν κάθετα την Νέα Παραγωγή τους! Ούτε ασχολήθηκαν παράλληλα με Στόχο να αναβαθμίσουν το επίπεδο των Ασφαλιστών τους, ειδικεύοντας τους πλέον κατάλληλους με μακροχρόνια Εκπαιδευτικά Προγράμματα, ώστε μια μέρα να διαθέτει η κάθε μια από 100 Ασφαλιστές ειδικευμένους στις διάφορες Εφαρμογές των Ασφαλειών Ζωής (των οποίων οι αντίστοιχες Αγορές είναι ανέγγιχτες) και άλλους 100 ειδικευμένους στους κερδοφόρους κλάδους Ζημιών.
Όλοι περιόριζαν όλες τους τις προσπάθειες στη βελτίωση των Νοσοκομειακών Παροχών ή στη μείωση των Ασφαλίστρων που έχει καθιερωθεί ως «Η Σφαγή του Ανταγωνισμού», χρόνο με το χρόνο, και όλοι, σχεδόν βράβευαν τους Ασφαλιστές που πουλούσαν από 1-3 συμβόλαια το μήνα σε σημείο, όσοι, λίγοι κατόρθωναν να πουλάνε γύρω στα 4 συμβόλαια το μήνα να θεωρούνται… αστέρια!
Για τις Εταιρείες Ζημιών δεν συζητάμε για Μάρκετινγκ, γιατί, ελάχιστες, αρχίζουν να καταλαβαίνουν την Αξία του Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών και να κάνουν κάτι για αυτό. Το Μάρκετινγκ των Ασφαλειών, Ζωής και Ζημιών δεν περιορίζεται στη Διαφήμιση ή στην έκδοση εντυπωσιακών ακριβών εντύπων τα οποία σκονίζονται στα ράφια των Πρακτόρων, μόνον και μόνον για να κερδίσουν πρόσκαιρες εντυπώσεις και να δικαιολογήσουν το βαρύγδουπο τίτλο του… «Διευθυντή Μάρκετινγκ»!
Ούτε η Limra δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στις εξελίξεις παρόλο που πριν από 4-5 χρόνια άρχισε να τροποποιεί τις Υπηρεσίες της ακολουθώντας τις υποδείξεις ενός συνεργάτη της. Οι βασικές της υπηρεσίες παραμένουν στα 3-4 εκπαιδευτικά Σεμινάρια Διευθυντών Καταστημάτων τα οποία προσφέρει εδώ και 40 χρόνια. Όχι πως είναι αμελητέας ποιότητας. Αντίθετα είναι εξαιρετικής ποιότητας και διαχρονικά, γιατί ο παράγοντας Άνθρωπος και οι Μέθοδοι δεν αλλάζουν επί της ουσίας. Το πρόβλημα είναι ότι ούτε το 1% της διδακτέας ύλης ή των Μεθόδων της Limra δεν εφαρμόζονται στην Ελλάδα ούτε στην Ευρώπη! Αν βρείτε έναν Διευθυντή Καταστήματος στην Ελλάδα ή στην Κύπρο να χρησιμοποιεί τις Μεθόδους της Limra στην «Προγραμματισμένη και Οργανωμένη Στρατολόγηση», να μας τον γνωρίσετε να του παραχωρήσουμε μια Συνέντευξη! Αν βρείτε έναν Διευθυντή Καταστήματος στην Ελλάδα και την Κύπρο να διατηρεί στοιχεία Νέας Παραγωγής κατά Νέο Ασφαλιστή που να είναι ανοδική, για πέντε συνεχή χρόνια, καθώς και την Ανάλυση της Νέας Παραγωγής της περυσινής χρονιάς, κατά Ασφαλιστή κατά Έτος Πρόσληψης, πάλι να μας τον γνωρίσετε να του παραχωρήσουμε μια άλλη συνέντευξη. Εννοούμε, να διαθέτει Παραγωγικούς Ασφαλιστές της περυσινής χρονιάς οι οποίοι προσελήφθηκαν πριν 5-4-3-2-χρόνια, όπου ο κάθε ένας της κάθε χρονιάς που μπήκε στο επάγγελμα να είναι ακόμη παραγωγικός τη χρονιά που πέρασε, δηλαδή να κέρδισε πέρυσι τουλάχιστον 1000 ευρώ σε προμήθειες πρώτου έτους.
Η αλήθεια είναι ότι το «Περιβάλλον» των περισσοτέρων Εταιρειών κα των Καταστημάτων που προσφέρουν τους Πόρους και τις Μεθόδους της Στρατολόγησης που απαιτούν οι Μέθοδοι της Limra, δεν είναι έτοιμο να τις χρησιμοποιήσει.
Αντιμετωπίζουμε πιο απλά και όπως έχουμε τονίσει πολλές φορές στο παρελθόν, πρόβλημα «Στρατολόγων» και όχι «Στρατολόγησης» και δεν περιοριζόμαστε μόνον στο επίπεδο και στην ποιότητα των Διευθυντών Καταστημάτων. Εννοούμε περισσότερο τις συνθήκες που έχει δημιουργήσει η Εταιρεία προκειμένου να προσελκύσει άτομα επιπέδου, που όπως ξεκάθαρα τόνισε ο Jack Welch της GE, υπάρχουν διαθέσιμοι στην Αγορά κατά χιλιάδες!
Προσφέρει η Εταιρεία το «Περιβάλλον» και τις «Συνθήκες» που έχουν Ανάγκη αυτοί οι φιλόδοξοι και επιθετικοί πτυχιούχοι;
Μια απόδειξη των ισχυρισμών αυτών, ήταν η ομιλία της Διευθύντριας του Ινστιτούτου Eureko Academy κατά τη διάρκεια της Ημερίδας!
Το περιεχόμενο της ομιλίας της βρίσκεται σε Ντοσιέ και διαφάνειες σε όλα σχεδόν τα Καταστήματα Ζωής της Ελλάδας και της Κύπρου και έχει χρησιμοποιηθεί στα Καταστήματα κατά κόρον από όλους. Για να είμαστε πιο σαφείς, αναφέρθηκε στο Πάθος και στο Ήθος που πρέπει να χαρακτηρίζουν τον Ασφαλιστή, στην Οργάνωσή του, στην αποτελεσματική επικοινωνία που στιγματίζεται από την ικανότητα του Ασφαλιστή να πουλάει «Ρωτώντας και Ακούγοντας», και όχι μιλώντας και άλλα κοινά θέματα που στην Ελλάδα τουλάχιστον, έχουν παραχρησιμοποιηθεί!
Θέματα που δεν θα έπρεπε να παρουσιάζονται σε μια Πανελλήνια Ημερίδα Κορυφαίων Ασφαλιστών!
Η κυρία De Bruijin, αναφέρθηκε στο Financial Planning μάλλον αρνητικά. Κατά την άποψή της… δεν πρέπει να αποτελείται από πολλές ερωτήσεις γιατί…βαριέται ο Πελάτης! ενώ είναι γνωστό σε όλον τον κόσμο, ότι το Financial Planning, αν δεν αποτελείται από πολλές Αναλυτικές Ερωτήσεις ταξινομημένες κατά Ανάγκη, (Ασφάλεια, Αποταμίευση, Επένδυση – Προσώπων και Αντικειμένων), δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως Financial Planning, αλλά ως… κοροϊδία του Financial Planning!
Αντιμετώπισε το Financial Planning, όπως το αντιμετωπίζουν οι Ασφαλιστές που έχουν μάθει τη γρήγορη πώληση, «τα παίρνω και τρέχω» γνωστό ως Hit & Run! γιατί… βαριούνται την ανάλυση και περισσότερο… φοβούνται ότι ο Πελάτης δεν έχει την υπομονή να ασχοληθεί σε βάθος και να απαντάει σε όλες αυτές τις ερωτήσεις…
Γνωρίζετε γιατί φοβάται ο Ασφαλιστής ότι ο Πελάτη δεν θα συμμετέχει στην εκ βάθους ανάλυση των Αναγκών του;
Για έναν μόνον λόγο:
Γιατί δεν Πιστεύει στη Χρησιμότητα και Αναγκαιότητα της Υπηρεσίας που Προσφέρει…
Πλησιάζει τον Πελάτη με τη Νοοτροπία του «Αρπάζω» και όχι του «Προσφέρω»! Βιάζομαι να κλείσω την πώληση, μη τυχόν και μου «Μετανιώσει»…Διακατέχεται από τη Νοοτροπία του «Παγιδεύω»…Δεν διακατέχεται από τη Νοοτροπία του… «Σωτήρα»! Του Συμβούλου που συμβουλεύει τον Πελάτη του Πώς να αντιμετωπίσει τη Ζωή του την Υγεία του την Περιουσία του σε Κρίσιμες Στιγμές!
Υπάρχει Άνθρωπός σε αυτόν τον Πλανήτη που θα έχει Συνειδητοποιήσει για ποιο θέμα μιλάμε και να απορρίψει τις Υπηρεσίες μας;
Ο Ασφαλιστής μας δεν γνωρίζει ότι οι Πελάτες του Financial Planning αγοράζουν μόνον Αναλυτικά και Προσεκτικά, γιατί έτσι έφτιαξαν περιουσίες ή έτσι έγιναν Επιστήμονες. Δεν γνωρίζει ότι ένα καλογραμμένο ερωτηματολόγιο Financial Planning εμπλέκει στα γρανάζια του αυτού του είδους τους Πελάτες αμέσως, και τους υποχρεώνει να συμμετέχουν με μεγάλη προσοχή…γιατί οι ερωτήσεις του αγγίζουν την Προστασία της Περιουσίας του, τη φροντίδα των Παιδιών του, την εξασφάλιση των Γηρατειών του…
Δεν γνωρίζει ο Ασφαλιστής μας ότι οι Αναλυτικές Ερωτήσεις «πραγματοποιούν» την Πώληση για λογαριασμό του!
Δεν έχει παρά να ηρεμήσει, να χαλαρώσει και να εξηγήσει στον Πελάτη ότι η Διαδικασία την οποία θα υποστεί, είναι η σημαντικότερη Διαδικασία της Ζωής του, γιατί, ποτέ κανένας, στο παρελθόν, δεν ασχολήθηκε σε τέτοιο βάθος με την Φροντίδα και Προστασία της Ζωής του, της Υγείας του και της Κινητής και Ακίνητης Περιουσίας του.
Μια ομάδα εκατοντάδων Ασφαλιστών μιας εταιρείας που παρακολούθησε το Πρόγραμμα ΜΕΛΟΙΚ πριν είκοσι χρόνια περίπου, έχει αυξήσει το ποσοστό κλεισίματος κατά πώληση 100% και κατά γενική ομολογία, έκτοτε πουλάει μόνον με τη χρήση του ΜΕΛΟΙΚ!
Η Morax διαθέτει εκατοντάδες γραπτές επώνυμες αξιολογήσεις Ασφαλιστών που δημοσιεύτηκαν στο Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ, οι οποίες επιβεβαιώνουν την Παραγωγικότητά του.
Παρατήρηση: δύο CEO, τότε, απέρριψαν την εφαρμογή του Προγράμματος σε επίπεδο Εταιρείας. Ο ένας για να μην κερδίσει την αναγνώριση ο Προμηθευτής του, παρόλο που η εξαιρετικά πετυχημένη εφαρμογή του επιβεβαίωσε την Παραγωγικότητά του στην πράξη, και ο δεύτερος γιατί το θεώρησαν ακριβό. Η Morax, τότε για την εποπτεία της εφαρμογής του Προγράμματος σε όλη την Εταιρεία, ζήτησε αμοιβή 20 εκατ δρχ. δηλαδή €58.000!
Ένα Εργαλείο δοκιμασμένης αποτελεσματικότητας που χρησιμοποιήθηκε στην Πράξη και παρήγαγε διπλάσια και τριπλάσια
Ασφάλιστρα, απορρίφθηκε γιατί ο Διευθυντής Πωλήσεων το είδε σαν απειλή κατά της δικής του κυριαρχίας στο Δίκτυο και έπεισε το Διευθυντή του να το απορρίψει, γιατί είχε ο ίδιος ένα παρόμοιο στα σκαριά…Φυσικά, δεν είχε τίποτα στα σκαριά…
Όσοι έχουν παρακολουθήσει το ΜΕΛΟΙΚ που κυκλοφορεί στην Ελλάδα πάνω από 25 χρόνια, καταλαβαίνουν τι εννοούμε…
Το χρησιμοποιούν αρκετοί και έχουν κερδίσει πολλά χρήματα. Άλλοι το αντέγραψαν και θησαύρισαν…με πολλούς τρόπους…Οι πολλοί, όμως, το άφησαν να περάσει απαρατήρητο!
Δύσκολο ήταν οι διοργανωτές της Ημερίδας να έχουν ετοιμάσει μια παρουσίαση από έναν κορυφαίο Ασφαλιστή της Ελλάδας ή της Κύπρου, που να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίον Πούλησε ένα μεγάλο Συμβόλαιο Προστασίας της Περιουσίας ενός Πελάτη του, από τους Φόρους Κληρονομιάς;
Να παρουσίαζε την Αναλυτική «Μελέτη» που έδωσε στον Πελάτη του, και να αποδείξει ότι η δουλειά μας μπορεί να ασκηθεί, όπως ασκούνται οι Υπηρεσίες Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών;
Να φύγουν οι βραβευμένοι από τις βραβεύσεις γεμάτοι αισιοδοξία για τη δουλειά που κάνουν…έχοντας κάτι νέο, έστω παλιό, να ξανασκεφτούν, προκειμένου να εξασφαλίσουν την καριέρα τους μια για πάντα και να ξεφύγουν από το καθημερινό μεροκάματο της παρακμής και της οπισθοδρόμησης!
μια χαρα τα λετε για τους ασφαλιστας του bancassurance που ορθως απεκλεισθησαν. γινεται ελεγχος ομως δεδομενων και στοιχειων που στελνουν οι εταιρειες; τι παει να πει συμβολαια ,τα ξερουμε αυτα τα κολπα ,κανουν 2-3 συμβολαια σενα πελατη. γιατι δεν υπολογιζουν νεους πελατες ; ολοι ξερουμε τον θεος συγχωρεστον διευθυντη πωλησεων με τους πυρρειους λογους αλλα και τις σαλτσες και τα παχεια λογια και αλχημειες σε νουμερα ,αριθμους,ασφαλιστες,ο θεος να αναπαυση την ψυχη του . . μετρανε και τα συμβολαια που καποιοι σπανε και κανουνε καινουργια ,η το νεο κολπο μειωνουν το κεφαλαιο ζωης και λοιπα για να το μεταφερουντο ασφαλιστρο που εξυκονομουν σε καινουργιο συμβολαιο .ετσι νεα εξοδα,μπονους,παραγωγη κλπκλπ …..ακουμε την γνωμη σας κε διαχειριστα ….για ποιες βραβευσεις και με ποια διαφανη κριτηρια ….οσο για σεμιναρια εχεις δικιο τι να πρωτοπουμε ….εμας εδω δεν ειναι η δουλεια μας ,μαλλον τροπο κε φ.μ βγαζουμε το ψωμι μας και εδω βοηθαμε αλλους να βγαλλουν το δικο τους ….και ο νοων νοητω …..υ.γ . για ψαχτε προς τα εκει στην λεωφορο συγγρου στον αγιο σωστη ,τα λεβεντοπαιδα που πανε και βραβευονται μηπως κανουν τις αλχημιες που ανεφερα ποιο πανω ……και τους βραβευουν και ολας αντι να τους στειλλουνε σπιτι τους….τι εχουνε να δουνε τα ματια μας ….ακομα ….ελεος κε φ.μ.
OMIΛΕΙΤΕ ΜΕ ΓΡΙΦΟΥΣ,ΥΠΑΙΝΙΓΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΠΟΥ ΟΜΙΛΕΙΤΕ ΚΑΙ ΩΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ,ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΒΟΥΙΞΕΙ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ ΣΥΜΠΑΣ Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΔΙΑ ΤΑΣ ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΑΣ,ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΙΝ ΑΞΙΩΝ,ΚΑΝΟΝΩΝ,ΣΥΝΑΛΑΚΤΙΚΩΝ ΗΘΩΝ ,ΑΛΛΟΤΡΟΙΩΣΙΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΣΦΑΓΙΑΣΘΕΝΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ . ΙΔΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΕΔΩ. ΔΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΣΥΡΜΟ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΞΙΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΛΛΑΝΔΩΝ (ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ )ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΝΕΙΣ .. ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΣΑΡΧΕΙ ΨΑΛΙΔΙΣΜΑ ….ΜΕ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΙΕΣ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΑΓΟΡΑ; ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΛΑΓΙΟΚΟΠΟΥΝ ΠΕΛΑΤΑΣ ΜΕ ΥΠΟΠΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΩΝ ΜΕ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ…
ΙΝG -ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ KAI LIMPRA…ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ,ΒΡΑΒΕΥΟΥΜΕ ΟΣΟΥΣ ΣΠΣΝΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΑΥΤΟ ΒΡΑΒΕΥΕΙ Η ΛΙΜΡΑ ΚΥΡΙΟΙ ……..; MΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΛ…….ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΣΑΙΙΤ ΓΙΑ ΑΥΤΟ;”””’
to site leei oti eisai asxetos
i limbra vraveyei diatirisimotita
kai oxi spasimo simvolaiwn
Είσαι σίγουρος ότι η bραβεύσεις limra της ελληνοκυπριακής επιτροπής, βραβεύουν και διατηρησιμότητα;
Kάποτε διάβασα σε ένα κλαδικό έντυπο ότι αυτές οι βραβεύσεις δεν είναι της limra. H limra έχει ένα μόνο διεθνές βραβείο, δεν θυμάμαι πως το λέει, που βραβεύει μόνο διατηρησιμότητα και ποτέ νέα παραγωγή…Αυτές οι βραβεύσεις δεν είναι της limra, είναι κατασκεύασμα των διευθυντών πωλήσεων της επιτροπής για να πιάνουν το μικρόφωνο κάθε δύο χρόνια και να προβάλουν τους εαυτούς τους έτσι για να ξέρουμε τι βραβεύουμε…Αρκετοί από αυτούς που βραβεύσανε στη συνέχεια τους έβαλαν… στη φυλακή!
κε skroutz ,ευχομαι να μην εισθε αυτος που υπογραφετε(στοπ). αστε τους χαρακτηρισμους που δεν σας τιμουν(στοπ).για να μαθετε διοτι προφανως δεν γνωριζετε , η διατηρισημοτητα δεν προσμετρατε επι τπυ συνολου των ετων ,π.χ εαν εξαγορασης ενα συμβολαιο μετα την τριετια πουθενα δεν μετρα η διατηρητοτηta στην limra (στοπ) ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ(ΣΤΟΠ) οσο για τον τροπο σας σας παραδιδω στο αναγνωστικο κοινο (στοπ)