Ο δρόμος προς την επιτυχία και τα ανάλογα μερίδια αγοράς στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση είναι γεμάτος απαιτητικούς παραγωγικούς στόχους, υψηλές διατηρησιμότητες, δελεαστικές προμήθειες, χαμηλά loss ratio, ανθρώπινες σχέσεις, ψηφιακούς αυτοματισμούς διαδικασιών και φυσικά επενδύσεις… πολλές επενδύσεις χρόνου και κεφαλαίων προκειμένου ένα γραφείο να παραμείνει ανταγωνιστικό και να…κερδίζει στα σημεία.
Του Νίκου Μωράκη
Ποια είναι όμως η σωστή σειρά όλων των παραπάνω; Ποια είναι η συνταγή της επιτυχίας (αν μπορεί να θεωρηθεί συνταγή) και πως ένα γραφείο διαμεσολάβησης μπορεί να σκαρφαλώσει στη λίστα με τους μεγαλύτερους Μεσίτες & Πράκτορες της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης;
Ας δούμε το παράδειγμα της SOFOS Insurance Agency.
Η Sofos Insurance Agency δημιουργήθηκε από τον Χρήστο Σοφό & την ∆έσποινα Μαυροειδή-Σοφού οι οποίοι ορμώμενοι από μια μακρά πορεία σε διοικητικές θέσεις Ασφαλιστικών εταιρειών ίδρυσαν το 1985 το δικό τους γραφείο ασφαλιστικής πρακτόρευσης το οποίο το 2006 μετεξελίχθηκε σε ανώνυμη εταιρεία.
To 2013, ο Χρήστος Σοφός αποφασίζει να επενδύσει στη δημιουργία ενός δικτύου πωλήσεων με καταξιωμένα στελέχη της αγοράς, δίνοντας παράλληλα χώρο στη νέα γενιά με τους δύο του υιούς Γιώργο & Θράσο, να αναλαμβάνουν θέσεις ευθύνης στην εταιρεία.
Καθώς ο ανταγωνισμός ήταν από τότε έντονος σε αυτό το επίπεδο της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, η εταιρεία αποφάσισε στρατηγικά να επενδύσει στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών με έμφαση την ψηφιοποίηση, αναθεωρώντας από την αρχή κάθε πτυχή των διαδικασιών τόσο στις σχέσεις με τις Ασφαλιστικές εταιρείες όσο και με τους συνεργάτες. Ένα έργο που ανέλαβε να υλοποιήσει ο Γιώργος Σοφός με τον Θράσο Σοφό να αναλαμβάνει τις πωλήσεις και τις παραδοσιακές σχέσεις με τους συνεργάτες.
Έχοντας θέσει αυτούς τους διακριτούς ρόλους, το 2017 η εταιρεία είχε έναν κύκλο εργασιών 2.1 εκατ. ευρώ (17η θέση στη λίστα με τα 40 μεγαλύτερα γραφεία της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης) διπλασιάζοντας την παραγωγή τους δύο χρόνια μετά στα 4 εκατ. ευρώ (13η θέση στη λίστα με τα 40 μεγαλύτερα γραφεία της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης). Παραγωγικά άλματα που συνεχίστηκαν ακάθεκτα φτάνοντας στο σήμερα όπου η εταιρεία έχει με στοιχεία του 2024, έναν κύκλο εργασιών 8 εκατ. ευρώ εξασφαλίζοντας μια θέση στην κορυφαία πεντάδα των μεγαλύτερων γραφείων ασφαλιστικής πρακτόρευσης στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά! (δείτε εδώ τη θέση της σύμφωνα με τα περσινά στοιχεία)
Μια αύξηση που συνοδεύτηκε με την παράλληλη επέκταση της εταιρείας με 21 φυσικά υποκαταστήματα και γραφεία πωλήσεων σε όλη την Ελλάδα, εξυπηρετώντας ένα διευρυμένο δίκτυο 700 συνεργατών μέσα από πρωτοποριακά τεχνολογικά συστήματα – πάντα ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Οι διακρίσεις στα Insurance Awards.
Απόδειξη της ώριμης και σε γερές βάσεις ανάπτυξη που είχε η εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια είναι και οι διακρίσεις που έχουν αποσπάσει τα τελευταία χρόνια στο διαγωνισμό της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης».
13 βραβεία μέσα σε 3 χρόνια κυρίως στις κατηγορίες «High Quality», «Customer Centricity» & «Digital Orientation» κόντρα σε εξίσου μεγάλα γραφεία της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης. Διακρίσεις που προήλθαν μέσα από μια αυστηρή και φερέγγυα αξιολόγηση εκατοντάδων εταιρειών της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης με σκοπό την ανάδειξη των εταιρειών που κάνουν τη διαφορά, πρωτοτυπούν και ρισκάρουν. Σε έναν διαγωνισμό που εποπτεύει η Grant Thornton και τους τελικούς νικητές τους ψηφίζει μια κριτική επιτροπή η οποία αποτελείται από αναγνωρισμένα και καταξιωμένα στελέχη της αγοράς.
Μια οργανική ανάπτυξη που κοντεύει αισίως να κλείσει μια δεκαετία έχοντας μέχρι σήμερα καταγράψει μια εντυπωσιακή αύξηση 75% στον κύκλο παραγωγής, φτάνοντας τα 44 εκατ. ευρώ συνολικά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα.
Μια εν εξελίξει “πετυχημένη συνταγή” όπως γράψαμε και στην εισαγωγή του άρθρου μας που αποδεικνύει ότι η ανάπτυξη εργασιών και η επίτευξη στόχων μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δεν είναι προϊον τύχης αλλά στρατηγικής που υλοποιείται με μεθοδικότητα και συνέπεια.