Η νευραλγική θέση του Διευθυντή Πωλήσεων μιας Εταιρείας που λειτουργεί σε μεγάλο βαθμό με το Agency System, είναι σίγουρα η πιο ζηλευτή θέση μετά από αυτή του CEO! Οι Ευθύνες, η Διοικητική Δύναμη, ο αριθμός και το είδος των Ανθρώπων που υπάγονται στη Διεύθυνση Πωλήσεων, η πολυπλοκότητα και οι τεράστιες δυσκολίες των εργασιών των Ασφαλιστών και των Μάνατζερ, οι προκλήσεις των Ανθρώπινων Σχέσεων και κυρίως η ουσιαστική Παραγωγικότητα των Πωλήσεων, όχι η Παραγωγή, αλλά η “Κερδοφόρα Παραγωγή”, χαρακτηρίζουν τη θέση, ως μια από τις δυσκολότερες σε μια Ασφαλιστική Εταιρεία Ζωής! Για αυτό τον λόγο, εξάλλου οι “Δυνατοί” Διευθυντές Πωλήσεων στην Ελλάδα αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο, σπανίζουν. Η δυσκολία της θέσης είναι επικεντρωμένη στην Ισορροπία που απαιτείται μεταξύ του “Στρατηγικού” και του “Λειτουργικού” Μάνατζερ. Ας πούμε μεταξύ του “φευγάτου” κορυφαίου Πωλητή και του “Αναλυτικού” Λογιστή!
Του “Επιθετικού” Αναπτυξιακού και ταυτόχρονα “Σώφρονα” Ηγέτη ο οποίος γνωρίζει πότε να παραμένει σταθερός σε ορισμένες Αρχές και πότε να προσφέρει μερικά περιθώρια ευκαμψίας! Σίγουρα η “Τραπεζική Νοοτροπία” του “Απόλυτου”, γιατί το αντικείμενο είναι το “Χρήμα”, δεν ταιριάζει σε αυτή τη θέση, γιατί θα δημιουργηθούν προβλήματα με το δίκτυο. Από την άλλη πλευρά, ο υπερβολικός ενθουσιασμός και τα μεγαλεπήβολα σχέδια Ανάπτυξης ασχέτως κόστους, ανήκουν σε άλλες εποχές. Θεωρούνται επιφανειακά προσόντα άνευ αξίας και το σημερινό σύστημα δεν τα λαμβάνει καθόλου υπόψη του. Το σημαντικότερο στοιχείο της προσωπικότητας όμως ενός Ηγέτη σε μια Εταιρεία είναι να είναι “Έντιμος” και “Προβλέψιμος” σύμφωνα με τα λεγόμενα του Harry Hoopis.
Όσο ανάποδος και αν είναι, όσο δύσκολος και σκληρός και αν είναι, όταν είναι “Έντιμος” και “Προβλέψιμος”, οι Άνθρωποί του θα μάθουν να τον χειρίζονται! Στην Εθνική από ότι μαθαίνουμε συνεχίζονται οι συζητήσεις για την επιλογή του νέου Διευθυντή Πωλήσεων μεταξύ των “Τραπεζικών” και των “Κομματικών”, παρόλο που οι “Τραπεζικοί” δείχνουν να είναι αποφασισμένοι να στηρίξουν την έξοδο της Εταιρείας από τις ζημιές. Είναι γνωστό στην Αγορά ότι τα “Έξοδα Πρόσκτησης” της Εθνικής είναι τα υψηλότερα της Αγοράς με μεγάλη απόσταση από τη δεύτερη Εταιρεία. Ελπίζουμε να πρυτανεύσει η Λογική και να επιλεγεί ο πλέον κατάλληλος. Ίδωμεν!
ΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ ΚΥΡΙΕ ,ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ??? ΑΣ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ,ΧΑ ΧΑ ΧΑ ,ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ,ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΗ Η ΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΩΣ ΑΣΗΜΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ!!! ΧΑ ! ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΓΡΟΥ ,,,,,ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΤΩ Ε ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΤΗΝ ΨΕΥΤΙΑ ,ΛΟΒΙΤΟΥΡΑ,ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΟΣΤΟΣ ……………..ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΧΑ ΧΑ