Η Παραδοσιακή Αγορά των “Πρακτόρων” βρίσκεται κάτω από το Μικροσκόπιο και του “Solvency II”. Αν μία Ασφαλιστική θελήσει να παραχωρήσει “Πίστωση” απόδοσης των “Ασφαλίστρων” των Αυτοκινήτων από μία μεγάλη “Μεσιτική” π.χ., πέρα από ένα εύλογο διάστημα 2-3 μηνών, δεν γνωρίζουμε ποιο θα είναι αυτό, θα είναι υποχρεωμένη να τοποθετήσει τα αντίστοιχα… Αποθεματικά σε Τοποθέτηση! Καλά θα κάνουν επομένως οι μεγάλοι Μεσίτες που Ασφαλίζουν Αυτοκίνητα ως θυγατρικές των Εισαγωγέων να ετοιμαστούν από τώρα να μαζεύουν τα αντίστοιχα Κεφάλαια γιατί σύντομα δεν θα βρίσκουν Εταιρείες να Ασφαλίζουν τα Αυτοκίνητά τους! Το πρόβλημα για τους Εισαγωγείς Αυτοκινήτων, λόγω της “Κρίσης” που ζούμε, είναι τεράστιο και πρωτοφανές! Οι Πωλήσεις έχουν πέσει σε πολλές μάρκες σχεδόν… 90% και ήδη βρίσκονται σε αναβρασμό! Πόσο μάλλον να προστεθούν ως Υποχρεώσεις και τα τεράστια Κεφάλαια που παρακρατούν ως Ασφάλιστρα τα οποία αποδίδουν μετά από μακροχρόνιες Πιστώσεις χρόνου, έξι και περισσοτέρων μηνών! Και ξαφνικά εμφανίζονται τεράστιες Υποχρεώσεις και παράλληλα Μειώνεται η Ροή Νέων Ασφαλίσεων που θα μπορούσαν κάπως να Ισορροπήσουν την Κατάσταση!
Οι Ασφαλιστικές, από την πλευρά τους, φοβούνται και πιθανές… Πτωχεύσεις μεγάλων Μεσιτών, δεδομένου ότι τα Ασφάλιστρα δεν… υπάρχουν! Έχουν “Επενδυθεί” ή “Ξοδευτεί”!
Ο Κλάδος περνάει τη μεγαλύτερη Κρίση που πέρασε ποτέ τα τελευταία 50 χρόνια… Ας ελπίζουμε οι υπόλοιποι Κλάδοι να συμβάλλουν στα αναμενόμενα Νέα Κενά των Ασφαλίστρων του Κλάδου Αυτοκινήτων που λειτούργησε τόσο άναρχα στη χώρα μας, που αν καθίσει κάποιος και περιγράψει τι ακριβώς συνέβαινε τα τελευταία 40 χρόνια δεν είναι Πιστευτά. Είναι πραγματικά “Απίστευτα”…