Η επιτυχία αυτή της Interamerican δεν είχε προβλεφτεί ούτε από την ίδια, όμως παράλληλα έχει δημιουργήσει ένα τεράστιο πρόβλημα στους Πράκτορες, και αναφερόμαστε στους Αξιόπιστους και Οργανωμένους Πράκτορες που ασκούν τα Καθήκοντά τους με Επαγγελματισμό και Συνέπεια. Ξαφνικά συνειδητοποιούν ότι το ένα αυτοκίνητο μετά το άλλο δεν ανανεώνεται στα γραφεία τους και παράλληλα εισπράττουν την ψυχρή απάντηση των Πελατών τους ότι το Ασφάλισαν στο…”Κομπιούτερ” γιατί ήταν πολύ φτηνότερο και πολύ εύκολο και γρήγορο! Τετρακόσια Αυτοκίνητα την ημέρα αντιστοιχούν σε 8.000 το μήνα και σχεδόν 100.000 το χρόνο! Αν μία μόνον Εταιρεία παράγει αυτά τα μεγέθη των Ασφαλίστρων Αυτοκινήτων, τότε με την είσοδο και άλλων Εταιρειών που αρχίζουν να μπαίνουν στο παιγνίδι, ο Κλάδος απειλείται άμεσα με… εξαφάνιση! Τι θα κάνουν 5.000 περίπου οικογένειες που ζουν από τις Πρακτορεύσεις Ασφάλισης Αυτοκινήτων! Οι Σύλλογοι τι κάνουν; Δεν μπορούμε ως Κλάδος να παρακολουθούμε Μοιρολατρικά να εξαφανίζεται συστηματικά και με γοργούς ρυθμούς η μεγαλύτερη οικογένεια Ασφαλιστών και να μην κάνουμε τίποτα. Πρώτες, οι Εταιρείες θα πρέπει να προβλέψουν μια εναλλακτική Λύση. Έστω, όπως αυτή που πρότεινε η Interamerican της συμμετοχής των Πρακτόρων στο Σύστημα “Anytime”με Μειωμένη Προμήθεια!
Άλλη λύση δεν βλέπουμε στον ορίζοντα, πέρα από τη δύσκολη αναπροσαρμογή των Πρακτόρων στις Πωλήσεις άλλων Κλάδων Ασφάλισης. Το “ID” Οργάνωσε μια Διεθνή Ημερίδα την Πέμπτη 30 Ιουνίου, 2011, με προσκεκλημένους ξένους και…Έλληνες Πράκτορες οι οποίοι κατόρθωσαν και άλλαξαν τη σύνθεση του χαρτοφυλακίου τους υπέρ άλλων Κλάδων, εκτός αυτοκινήτου. Ελπίζουμε η εν λόγω Ημερίδα στην οποία θα συμμετέχουν όλοι οι αρμόδιοι φορείς και μαζι με τους ξένους Πράκτορες να βρεθούν μερικές συγκεκριμένες συνταγές αντιμετώπισης του προβλήματος.
85% των σπιτιών ανασφάλιστα
99% των ελεύθερων επαγγελματιών ανασφάλιστοι για επαγγελματική ευθύνη
99% των επιχειρήσεων ανασφάλιστες για ευθύνη στελεχών Διοίκησης
κλπ κλπ κλπ
Υπάρχει ψωμί για τις 5000 οικογένειες αρκεί να αποφασίσουν να δουλέψουν και να φύγουν από τη βολή του αυτοκινήτου…
€70, 00 η επίσκεψη και 10% για διαμεσολάβηση στη ζημιά πάνω από €1000,00 σύν τα έξοδα.
Το ρόλο του διαμεσολαβητή δεν μπορεί να τον αγνωήσει κανείς. Ο πελάτης θέλει τον σύμβουλό του. Κάποιοι που νομίζουν ότι μπορούν έχουν όλο το διακίωμα να κάνουν αυτό που θέλουν.
Οι συνδεδεμένοι ας το σκευτούν.
Οι καταγγελίες στην Γ.Γ.Κατανοτών πώς θα αντιμετοπιστούν;
Ως εδώ , από σήμερα στα ανεπιθύμητα.
Μια χαρα τα λετε και μια χαρα τα ανακυκλωνετε .. μην κοπτεστε για το αν θα χασουν οι διαμεσολαβουντες την δουλεια τους γιατι για αυτο ακριβως δουλευετε … μια χαρα κυριοι του insurancedaily … μια χαρα… και θα σας γεμισει με διαφημισεις η ineramerican και θα τα κονομησετε… ε βεβαια… αυτοι σας ταιζουν οχι εμεις … προσωπικα άλλα πραγματα ξερω.. οτι δηλαδη οι πρακτορες και λοιποι διαμεσολαβουντες που κανουν καλα την δουλεια τους ΔΕΝ χανουν πελατες… ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ θα ασφαλιστει μεσω inernet και τερμα… Οσο και να προσπαθειτε κυριοι του insurancedaily να δημιουργησετε αρνητικο κλιμα (οπως κανουν παντα τα λαμογια της δημοσιογραφιας και μετα το παιζουν προστατες των συμφεροντων του λαου) ΔΕΝ θα σας περασει… ΚΑΝΑΤΕ ΗΜΕΡΙΔΑ …. ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΕΤΕ … ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ … πολυ θα ηθελα να βρεθω face to face με τον συντακτη του αρθρου να το “συζητησουμε” το θεμα !!! ΤΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΙΧΕ Η ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ ΑΠΟ ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ???
Οπα!!!!
Τώρα μετά το ροντβάϊλερ αποκτήσαμε και λαγό?
Γιώργος Νικολάκος
μαλλον μετα θα τρεχουν να τα βουν με το κομπιουτερ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Να δούμε όμως τι θα κάνουν όλοι αυτοί σε περίπτωση ατυχήματος! Να δούμε τί άκρη θα βγάλουν ,επικοινωνώντας με ένα call center και όχι μέσω κάποιου ασφαλιστή. Τότε θα σκεφτούν τα 20 με 30 ευρώ φθηνότερα.
Βλέπετε τόσο κοντόφθαλμα που είναι εξοργιστικό.Τι σημαίνει οι σύλλογοι τί έκαναν; Η απάντηση είναι όσο πλαισίωσαν τους συλλόγους όλοι οι διαμεσολαβούντες τόσο έκαναν και οι σύλλογοι των διαμεσολαβούντων. Αντιδραστικοί όπως συμβαίνει σε μεγάλο μέρος του λαού το ίδιο και σε όλες τις εκδηλώσεις της ζωή τους Είδαν και τους κυβερνώντες στην πλήρη ανικανότητα.Ο ασφαλισμένος να φύγει αν έχει τέτοια άποψη για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή.Δεν ήλθε και η συντέλεια του κόσμου,αλλά όχι και κριτική απαξιωτική για τον άνθρωπο με την τσάντα, από ανθρώπους γραφείου.Αφήστε κατά μέρος λοιπόν τα εκ του πονηρού.
Σε μία μικρή και «συναισθηματική» αγορά, το να θέλεις να αναπτυχθείς ταυτόχρονα με δίκτυο και διαδίκτυο, είναι σαν να θέλεις και το σκύλο χορτάτο και την πίττα ολόκληρη! Γίνεται, αλλά με πολύ αυστηρές προϋποθέσεις που δεν υπάρχουν στη συγκεκριμένη περίπτωση. Η Ιντεραμέρικαν έχει πάρει πολύ μεγάλο ρίσκο και αυτό φαίνεται πρωτίστως από το πολύ μεγάλο διαφημιστικό μπάτζετ που απαιτεί το εγχείρημα της… Διαφήμιση στην τηλεόραση και ιντερνετ δεν είναι συμβατά…
Η Ιντεραμερικαν λειτουργεί ως «λαγός» που οδηγεί μία κούρσα με πολλούς «δρομείς», Έλληνες και ξένους… Το στοίχημα είναι πόσο θα αντέξει ο «λαγός» να χρηματοδοτεί το σύστημα. Οι υπόλοιποι «δρομείς» τρίβουν τα χέρια τους γιατί βρήκαν χρηματοδότη… Εκείνοι δεν θα χρειαστεί να κάνουν διαφήμιση, απλώς να κατεβάσουν την τιμή χαμηλότερα!
Αυτός που σερφάρει στο ιντερνετ για να αγοράσει, δεν έχει σταθερούς προμηθευτές, απεναντίας του αρέσει να ψάχνει! Τα στελέχη της Ιντεραμερικαν και της ΕΑΕΕ ας αρχίσουν να ψάχνουν μέσα στο μυαλό τους για τις συνέπειες αυτού που ξεκίνησαν ή άφησαν να ξεκινήσει…
περιμενω τα αποτελεσματα απο τις ζημιες.
εχασα ενα πελατη απο το anytime 165euro και τους πηρα πισω 3 σκαφη ,6 πυρος σπιτια και 3 μικτες σε αλλες ασφαλιστικες.
ο πελατης απο το anytime τρακαρε και με πηρε τηλ. δεν γνωριζω το συστημα του anytime λυπαμε,
να πας στο anytime του ειπα.
η ζημια που εκανε περιπου 2500 euro.
καντε απλα μαθηματικα.
Και εσύ πολύ καλός άνθρωπος είσαι!! Αλλά τι λέω και εσύ τους πελάτες τους βλέπεις ως €€€ και αν δεν υπάρχουν διαθεσιμα €€ να άρπαξεις απο αυτόν απλά τον αγνοεις!! Εύγε! Για το 2500€ θα την βρει την άκρη του αλλά τουλάχιστον γλύτωσε απο σένα…
Είστε όλοι τόσο καλοί άνθρωποι, γι αυτό πάτε μπροστά. Περιμένετε πότε θα τρακάρει ο άλλος που δεν είναι πελάτης σας για να χαρείτε! Όσο για τα σκάφη και τα λοιπά κόψε κάτι, γελάει ο κόσμος. Ισχύει το μήνυμα του πρώτου φίλου. Αφήστε τα αυτοκινητάκια (που είναι εύκολη λεία για τεμπέληδες ασφαλιστές γραφείου) και αρχίστε Σπίτι – Υγεία – Επιχείρηση (εκεί να σας δω) που είναι 99% ανασφάλιστα! (και κάντε τους και τα αυτοκίνητα μετά δώρο)
ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΠΡΣΩΠΗΣΕΙΣ ΜΙΛΑΤΕ??
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΙΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΟΠΟΥ ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝΕ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΚΛΠ ΕΑΝΕ ΔΕΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΕΒΡΑΒΕΥΣΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΝ Κ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΟΣ ΑΝΥΤΙΜΕ
ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΑΞΙΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΛΟΓΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ . ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΝΑΧΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ .ΜΟΝΟ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΟΣΜΙΚΑ ΚΛΑΜΠ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΩΣΕΩΝ
Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΡΧΙΣΕ………ΠΑΛΙ. ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ. ΤΟΤΕ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΟΥΤΙΣΟΥΝ…………
O Sotos λεει την ψυχρή αλήθεια… Καλά και άγια τα 30-40 ευρώ το εξάμηνο αλλά την ώρα της ζημιάς, ειδικά μιας ζημιάς που δεν θα είναι απόλυτα ξεκάθαρη, όλοι θα τα έδιναν εκ των υστέρων και παραπάνω για να βρουν το δίκιο τους… Αλλά στην Ελλάδα έτσι είμαστε δυστυχώς. Ένα σήμα για να μη μας γράψουνε και βλεεεεεεπουμε….
Αν το σέρβις δεν λειτουργήσει σωστά θα αποτελέσει άλλη μια μεγάλη φούσκα. Αν όμως βρουν τον κατάλληλο τρόπο, τότε τα δεδομένα θα αλλάξουν δραματικά….
Για να δουμε τι ζημιες θα γραψει η Notime στο 6μηνο,ποσες θα αποζημιωθουνε σωστα και στην ωρα τους,ποσοι θα ψαχνουν ξανα για τους ασφαλιστες τους και μετα εδω θα ειμαστε να το συζητησουμε ξανα το θεμα!!!
Το να πουλας σε αλλη τιμη απο αυτην της αγορας και παραλληλα να κανεις αυξήσεις στο ασφαλιστρο μέσω πρακτόρων δεν ειναι εμπορικη επιτυχια αλλα πλιατσικο της αγορας… το ιδιο καναν και αλλες εταιρειες στο παρελθόν απλα οχι ηλεκτρονικα…απλα σημερα ειναι κλειστες…
Ας διαθέταν το anytime στην ιδια τιμή με εμας και εκει θα βλεπαμε ποια θα ηταν η εμπορικη του επιτυχια, αλλα προφανώς αυτο ηταν το δυσκολο που δεν μπορεσαν να κανουν.
Οσο για ολους εσας που υπηρετητε συμφεροντα για γραφετε τετοιου ειδους αρθρα προσπαθώντας να πίσετε εμας νομιζω πως απλα θα επρπε να ντρεπεστε γιατι το δικο μας το μεροκαματο το βγαζουμε τιμια εσεις το βγαζετε οντας απλα τσιρακια !!!!
Μέχρι τον Δεκέμβρη η Interamerican θα χει “ανοίγματα” της Τζούλιας…
Ο νοών νοείτο..
Aγαπητοί συνάδελφοι,
Επειδή στον μέλλον έχουν να ειπωθούν πολλά για το συγκεκριμένο θέμα, έχω να πώ τα εξής:
Κάθε εταιρία έχει το αναμφισβήτητο δικαίωμα να προωθεί τα ασφαλιστικά της προιόντα με οποίοδήποτε τρόπο αυτή επιθυμεί αλλά και με οποιδήποτε ασφάλιστρο. Αυτό όμως πρέπει να γίνεται με τρόπο σωστό ο οποίος να δείχνει ότι υπάρχει σεβασμός απέναντι στον διαμεσολαβητή. ¨Οταν λοιπόν υπάρχουν προτάσεις του τύπου να χρησιμοποιεί ο διαμεσολαβητής προς όφελος του την συγκεκριμένη ιντερνετική πλατφόρμα με 5% προμήθεια, θεωρώ αμη τι άλλο ότι η συγκεκριμένη πρόταση είναι τουλάχιστον απαξιωτική, προσβλητική και ειρωνική προς κάθε διαμεσολαβητή καθώς μας λέει ότι σας καβώ τις προμήθειες αλλά θέλω να έχω παράλληλα τζάμπα το service. Γιατί ξέρουμε σε μία τέτοια περίπτωση ποιον θα πάρει τηλέφωνο ο πελάτης.
Επίσης, ιδιαίτερα από την στιγμή που καταφεύγουν σε τέτοιου είδους προτάσεις, η στρατιγική είναι ότι, αφόυ βγάλουν τον διαμεσολαβητή απο την μέση, να υπάρξει αύξηση ασφαλίστρων με αποτέλεσμα σε βάθος χρόνου ο πελάτης να βγεί ζημιωμένος. Η στρατιγική αυτή είμαι σίγουρος ότι θα ακολουθηθεί και σε προιόντα άλλων κλάδων.
Παρά ταύτα, δεν θεωρώ ότι θα πρέπει να μας ενδιαφέρει η στρατιγική που χαράσσει οποιαδήποτε ασφαλιστική εταιρία αλλά η δική μας προσωπική στρατιγική η οποία πρέπει να υποδεικνύει ότι πρέπει να μάθουμε να δίνουμε υπεραξία στις υπηρεσίες μας ανεξάρτητος προιόντος. Η αλήθεια όμως είναι ότι υπεραξία αυτή διαφαίνεται πολύ περισσότερο σε ποιό σύνθετα προιόντα στα οποία πρέπει επιτέλους να επιγκεντωθούμε για πάρα πολλούς λόγους (τα ποσοστά που αναφέρει ο πρωτος κύριος, έστω και εάν θεωρώ ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, δειχνουν κάτι. Θα ήθελα παράλληλα όμως να το είχε κάνει επώνυμα).
Τέλος, πρέπει να έχουμε πάντα υπόψιν μας ότι ο επιτυχημένος επιχειρηματίας φαίνεται από το πόσο διορατικός είναι, απο το βαθμό που έχει καταφέρει να προλαβαίνει τις εξελίξεις καθώς και από την προσαρμοστικότητα που πρέπει να επιδεικνύει μπροστά σε ένα συνεχώς μεταβαλόμενο περιβάλλον.
Ευχαριστώ,
Καραγεωργίου Αστέριος
Ασφαλιστικός Πράκτορας
Δεν χρειαζεται να ασχολήσθε με την Anytime. Ειναι αρχή ακόμη. Το1998 εργαζόμουν στην Goether versicherung στην Γερμανια ηταν τότε που η online ασφάλιση ηταν στα φόρτε της και ειχαν καταφέρει σε λιγοστο χρονο να παρουν 2,5 % της αγοράς. Αλλα δυστηχώς εκει κολλήσανε. Μετα απο 1 χρονο περίπου αφού ο πελάτης κατάλαβε περι τείνος πρόκειτε κατρακύλισε προς τα κάτω και απο τότε δεν ξαναπέρασε το 1,5 %.(https://www.marketing.uni-frankfurt.de/fileadmin/Publikationen/2006-Status-Quo-Retailbanking_01.pdf) Το πιο πιθανο ειναι οτι η Ιnteramerican προσπαθει να κλείσει τρύπες του παρελθόντος. Ας μήν ξεχνάμε οτι πριν 2 χρόνια ειχαν τιμολόγια φθηνοτερα και απο την Ασπίς. Αλλωστε θεωρώ μέγα λάθος μια εταιρεια να παζει κορώνα-γραμματα ενα δικτυο συνεργατών που της φερνει το 11% της αγοράς για να κερδίσει το 1,5 %. Κατα πασα πιθανότητα οι διευθύνων σύμβουλοι της εταιρειας το μεγαλύτερο ταξίδι εκτος Αθηνών που εχουν κάνει πρέπει να ηταν εως την Λαμία, αλλιώς θα εβλεπαν τι εγινε παλιότερα με τέτοιυ ειδος ιντερνετικές εταιρείες. Ακυρώσεις αλλωστε εχουν και Γραφεια της Interamerican. Συν τοις αλλοις μας μπαλαμούτιασαν οτι ο κλάδος ζωής ειχε αυξηση 8% το 2010!!!! Κύριοι των αλλων εταιρειών απο την δικιά σας παραγωγή δεν βλέπετε τι γίνεται στην αγορά??? Ή μήπως η Interamerican μαζεψε ολους τους κορυφαίους διαμεσολαβητές και κάνει τρελές πωλήσεις???? Συγνώμη αλλα κατά την ταπεινή μου γνώμη κατι βρωμάει στήν υπόθεση……..
Ως εδώ , από σήμερα στα ανεπιθύμητα και εγώ
Σε ποιο βιβλιο γραφει οτι ασφαλεια ειναι μονο το αυτοκινιτο???? Μακαρι να παει 100% ιντερνετ μπας και ασχολειθει κανεις με τις πραγματικες ασφαλειες
Πρός Theo
ΑΨΟΓΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
Πρός Profit
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΙΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣΕ, ΜΕ ΤΟ ANYTIME… ΠΟΝΑΕΙ!
Πρός Ιντεραμερικαν
ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ
το anytime σιγουρα ειναι πρωτοπορειακο και θα παρει μεγαλο κομματι στην ασφαλιστικη αγορα, θερμα συγχαρητηρια για αυτους που το σκεφτηκαν, αλλα το μονο σιγουρο πραγμα ειναι οτι κανενας επιχειρηματιας ή μεγαλος πελατης θα το προτιμησει εναντι οποιουδηποτε συμβουλου, επισης το κομματι των ζημιων μπορει να αποβει μοιραιο, προσωπικα πιστευω οτι ο Ελληνας θελει τον ασφαλιστη στο κινητο του και οχι μεσω internet, και παλι θερμα συγχαρητηρια για την παραγωγη που κερδιζουν καθημερινα, γιατι στις μερες που ζουμε το ζητουμενο ειναι η παραγωγη….
προς τον “του χωρου μας ” … επειδη μαλλον σε αλλη χωρα ζεις , επειδη οι “αλλες ασφαλειες” λογω κρισης ακυρωνονται καθημερινα , επειδη μετα απο 20 χρονια στην δουλεια και με 3 παιδια εκ των οποιων το ενα σπουδαζει προσπαθω οπως ολοι μας να επιβιωσω , επειδη μετα απο ολα αυτα τα χρονια που “ταισα” με ττο τρεξιμο το αγχος και την προσπαθεια μου (οπως ολοι μας) τα ταμεια των ασφαλιστικων εταιρειων που τωρα αποφασισαν οτι δεν μας χρειαζονται , επειδη εχω δικαιωμα μετα απο ολα αυτα να διεκδικω μερος απο την πιτα και της λεγομενης υποχρεωτικης ασφαλισης για να ζησω… για ολα αυτα , επετρεψε μου να σου πω (οπως θα λεγανε και στην εδρα του ΔΝΤ … ” YOU ARE FULL OF CRAP ” …stamata na grafeis ma….es !!!
και φυσικα “ο χωρος μας” περιλαμβανει και διοικητικους ασφαλιστικων εταιρειων !!! ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΜΕ ΔΗΛΑΔΗ …
οι επιχειρήσεις κλείνουν η μια μετα την άλλη 1000000 αυτοκίνητα είναι ανασφάλιστα αυτή τη στιγμή και ο περισσότερος κόσμος δεν έχει να φάει…ούτε το anytime μας σώζει ούτε τίποτα απλά οι συγκεκριμένοι τύποι πηγαν να κάνουν μια”αρπαχτή”και να μαζέψουν χρήμα στο ταμέιο τους αλλά δε σκέφτηκαν τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν γιατί μπορεί να κερδισουν μερικά αυτοκίνητα αλλά θα χάσουν όλα τα υπόλοιπα…ο ασφαλιστής κατευθύνει τον πελάτη εκεί που θέλει ώστε να εχει κι αυτός κάποιο όφελος ετσι δεν είναι?αν και είμαι πολυ νέος στο επάγγελμα νομίζω πως έτσι είναι τα πράγματα και κανείς δε θέλει να πεινάσει γιατί ερχονται πολύ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ…και τα ζώα αν και δεν έχουν την ιδια νοημοσύνη πανε έκει που τουσ δίνουν να φάνε…;) δεν ξέρω αν κανω λάθος αλλά αυτη είναι η άποψη μου.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΟΜΩΣ Η ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ ΠΟΣΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΗΣ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΟΥ 4% ΜΕΙΟΝ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΠΟΥ ΕΠΕΦΥΛΑΞΑΝ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΤΩΡΑ ΠΙΑ. ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΒΑΦΤΙΖΟΥΝ DIRECΤ ΑΣΦΑΛΙΣΗ & ΑΛΛΕΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΝΑΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΥΦΑΡΠΑΞΟΥΝ ΤΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΑΤΥΧΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ ΕΝΕΡΓΟΙ. Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΕΙΩΣΕ DIRECTLY ΤΙΣ ΑΜΟΙΒΕΣ & ΤΑ BONUS ΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ …ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΟΠΩΣ Η ANYTIME
Προς nisiotis Εχεις δικηο συναδελφε. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΎΣ που τους υποσχονται οτι θα παρουν τις θέσεις και μερος των αμοιβων των μεσολαβουντων. Δεν εχω τιποτε με τους ανθρώπους που “τσιμπανε” ειτε λογω ανάγκης ειτε λογω χαρακτηρα ειτε και λογω ανικανότητας για κατι αλλο. Απλοί διαχειριστές των συμφερόντων των αφεντικών τους. δεν αντιλαμβάνονται οτι ειναι πιονια και θα τους πετάξουν αφου τους στιψουν.
Προς ΓΙΑΝΝΗΣ. Μαλλον τις “αυξησε μετά τις τεράστιες επιτυχίες της” . Εικονικές επιτυχίες αν αναλύσεις τα νούμερα και τα συγκρινεις με τα προ 2-3 ετών οταν μετρουσαν τα επενδυτικά unit link με 10 % στην Παραγωγή. Αυτοί που ειναι στην ΙΝΤΕΡ καταλαβαίνουν
Επιτρεπουμε σε μια εταιρεια απο τη δεκαετια του 80 να καταστερφει την ασφαλιστικη αγορα και το ονομα των διαμεσολαβητων χωρις καθολου τυψεις! Αυτη δεν ηταν η εταιρεια που εδινε αδειες μεχρι και στους περιπτεραδες να κανουν ασφαλειες? Αυτη δεν ειναι που τα προηγουμενα χρονια εκλεβε τη παραγωγη απο τους Ασφαλιστικους συμβουλους της? Αυτη δεν ειναι που εφαγε τα παιδια της? (AGENCY) Αυτη ειναι που τωρα τρωει και τους συνεργατες της, εμας δηλαδη, που μια ωραια πρωια ηρθε ενας περιφεριακος στο γραφειο μου και μου εταξε λαγους με πετραχειλια για να κανουμε συνεργασια και ειναι αυτη η εταιρεια η οποια μας δειχνει το “δαχτυλο” αυτη τη στιγμη και χανουμε παραγωγη για την οποια εχουμε μοχθησει! Αυτη η εταιρεια μας κλεβει ανανδρα το ψωμι μας! Ειμαι 29 χρονων και ειμαι γεννημενος για αυτο το επαγγελμα, δεν θα μπορουσα να φανταστω τον εαυτο μου να κανω αλλη δουλεια (αλλο αν το φερουν οι συνθηκες) ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΑ ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ ΜΟΥ ΚΛΕΒΕΙΣ ΤΟ ΨΩΜΙ ΜΟΥ? Ή ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ? ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΑΡΕΣ ΧΑΡΤΟΓΙΑΚΑΔΕΣ ΚΛΕΒΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ?
ΕΝΑ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΙΑΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ.ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΗΜΟΥΝ ΣΕ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΜΟΥ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ. ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ANYTIME. ΟΛΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ. ΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ…ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΨΩΜΙ ΣΑΣ… ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΨΩΜΙ,ΚΡΕΑΣ,ΨΑΡΙΑ ΑΠΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΡΤΟΠΟΙΟΥΣ,ΚΡΕΟΠΩΛΗΔΕΣ, ΨΑΡΑΔΕΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ. ΨΑΧΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΦΤΗΝΑ ΡΟΥΧΑ ΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ Κ.Ο.Κ. ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΑΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΑΣ : ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΤΕΜΠΕΛΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ..ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥΣ.