Το περιοδικό «Επιστημονικό Marketing Management» των εκδόσεων Morax, (www.morax.gr) ενισχύει το επιμορφωτικό στοιχείο της Αρθρογραφίας του από το τεύχος Σεπτεμβρίου, 2011, γύρω από Θέματα Μάνατζμεντ, Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Προσωπικής Βελτίωσης και ιδίως γύρω από τις Αναλύσεις της Πολιτικής Διακυβέρνησης.
Είναι το μόνο Επιχειρηματικό περιοδικό στην Ελλάδα που, πέρα από τις Επιστημονικές και Πρακτικές Γνώσεις που προσφέρει για πάνω από 20 χρόνια στα Στελέχη Διοίκησης Επιχειρήσεων της χώρας, συγκρίνει τις διαφορές μεταξύ της «Πολιτικής» και της «Τεχνοκρατικής» Διακυβέρνησης και εντοπίζει κενά, προσφέροντας τεκμηριωμένες υποδείξεις που θα μπορούσαν να Μειώσουν την Κρατική Ανεπάρκεια, τις Σπατάλες και τη Διαφθορά. Το περιοδικό προσφέρει στους συνδρομητές του πάνω από 2.000 άρθρα Μάνατζμεντ ταξινομημένα σε οκτώ θεματικές ενότητες και τα χαρακτηρίζει ως «Classics». Η ανακοίνωση έγινε στο τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου, 2011 και παρουσιάζει στο εξώφυλλο την «Επιστημονική Επιτροπή Σύνταξης» των δέκα Καθηγητών Πανεπιστημίου που αποτελούν τους επιστημονικούς συνεργάτες του περιοδικού. Είναι γεγονός ότι παρόμοιες εκδόσεις που προσφέρουν Πρόσθετη Αξία στους αναγνώστες τους σπανίζουν στη χώρα μας.