Μία ενδιαφέρουσα έκδοση κυκλοφόρησε πρόσφατα το περιοδικό «Επιστημονικό Marketing Management» η οποία σημείωσε μεγάλη επιτυχία από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του βιβλιαρίου. Πρόκειται για ένα βιβλιάριο σε σχήμα τετραδίου, 40 σελίδων, που είναι γραμμένο από μια Ομάδα Επιστημόνων αλλά και Πρακτικών Συγγραφέων, όπως είναι ο καθηγητής Κώστας Ζοπουνίδης με την Ομάδα του και ο γνωστός Εισηγητής Σεμιναρίων και εκδότης Φίλιππος Μωράκης. Ο Οδηγός περιλαμβάνει πολλές Πρακτικές Εφαρμογές με πολύ απλό τρόπο οι οποίες είναι δοκιμασμένης αποτελεσματικότητας, αν εφαρμοστούν όπως περιγράφονται.
Π.χ. το κεφάλαιο: «Αντιμετώπιση της Οικονομικής Κρίσης από τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις», περιγράφει 6 Πρακτικούς Βηματισμούς που βοηθούν τον Επιχειρηματία και Ελεύθερο Επαγγελματία να αντιμετωπίσει δραστικά τη μείωση των εργασιών του, με Πρακτικές που έχουν αρκετές πιθανότητες να του αυξήσουν τις Πωλήσεις. Εξίσου ενδιαφέρον παρουσιάζει και το άρθρο της Δρ. Φωτεινής-Βούλγαρη, που έχει τίτλο: «Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και Ανταγωνιστικότητα». Η ανάλυση της συγγραφέως αναφέρεται στην Ανάγκη χρησιμοποίησης της Τεχνολογίας και του e-business, Πώς μπορεί ο Επιχειρηματίας να βρει «Κυψέλες» Πελατών. κ.ά. Ο Δρ. Ευάγγελος Γρηγορούδης γράφει για τη σημασία της Αφοσίωσης των Πελατών σε περιόδους κρίσεων.
Τέλος, εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι τελευταίες 10 σελίδες του Φίλιππου Μωράκη που έχουν τίτλο: «Πώς η Κρίση Παράγει Ευκαιρίες»! Ο συγγραφέας, έχοντας εμπειρίες δεκαετιών ως Επιχειρηματίας και Εισηγητής Σεμιναρίων για πάνω από 30 χρόνια, εστιάζει τα σημεία κλειδιά που θα πρέπει να προσέξει ο Επιχειρηματίας και ο Ελεύθερος Επαγγελματίας, μετά το τέλος του «Χρυσού Αιώνα» των τελευταίων 4 δεκαετιών! Οι συμβουλές του είναι απλές και ξεκάθαρες. Υπογραμμίζει τους τρεις Μοναδικούς Παράγοντες που επηρεάζουν τις Πωλήσεις «Γεωμετρικά» και Πώς, αν ο Επιχειρηματίας τις προσέξει θα δει αμέσως αποτελέσματα: Οι τρεις Παράγοντες είναι: Αύξηση της Επισκεψιμότητας στο Κατάστημα με διάφορους συγκεκριμένους και φτηνούς τρόπους που προτείνει, Αύξηση του ποσοστού των Πωλήσεων κατά εισερχόμενο πελάτη και Αύξηση του Μέσου Όρου της κάθε Πώλησης, δίνοντας συγκεκριμένες συνταγές. Χαρακτηριστικοί, επίσης είναι οι (4) Παράγοντες, κατά το συγγραφέα, που επηρεάζουν άμεσα την Αποτελεσματικότητα του Επιχειρηματία και του Ελεύθερου Επαγγελματία, όχι μόνο για την αντιμετώπιση παρόμοιων σοβαρών Κρίσεων, αλλά και αν τελικά ο Επιχειρηματίας ή Επαγγελματίας κάνει για τη δύσκολη δουλειά του Επιχειρηματία ή του Ελεύθερου Επαγγελματία! Μερικές άλλες «Συνταγές» του Φίλιππου Μωράκη που έχουν βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό χιλιάδες Στελέχη είναι:
Οι πετυχημένοι Πωλητές σπάνια χάνουν την πρώτη εντύπωση και οπωσδήποτε είναι Εξαιρετικοί Ακροατές! Ή ο ορισμός του Καλού Πωλητή που τα λέει όλα:
«Καλός Πωλητής είναι αυτός που διαθέτει την Ικανότητα να Πείσει έναν Εντελώς Αρνητικό Υποψήφιο Πελάτη, να πάρει στροφή 180 μοιρών και να Αγοράσει το Προϊόν ή την Υπηρεσία που του Προσφέρει. Διαφορετικά δεν μπορεί να χαρακτηριστεί Καλός Πωλητής». Μπορείτε να παραγγείλετε το βιβλίο από το τηλέφωνο: (210) 9578130, Κοστίζει €20 συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής.