Με την είσοδο του Δεκεμβρίου η Interamerican έθεσε σε εφαρμογή την ολοκληρωμένη ηλεκτρονική διαχείριση φακέλου ζημιάς αυτοκινήτου, καλύπτοντας απολύτως τις νέες απαιτήσεις διαχείρισης που έχει θέσει η εποπτική αρχή. Η νέα πλατφόρμα Web Motor Claims σε επίπεδο λειτουργικότητας υπερβαίνει μάλιστα τους όρους του νέου νομικού πλαισίου, δεδομένου ότι αποτελεί λύση πλήρους αντικατάστασης του παραδοσιακού συστήματος διαχείρισης της ζημίας, με ψηφιοποιημένα όλα τα εισερχόμενα δικαιολογητικά, ακόμα και από το σημείο καταγραφής του συμβάντος στο δρόμο, με τη χρήση από τον οδηγό της οδικής βοήθειας, προηγμένου ηλεκτρονικού εξοπλισμού που ψηφιοποιεί, αποστέλλει και αποθηκεύει αυτόματα τα σχετικά δεδομένα.
Πρόκειται για μια βέλτιστη πρακτική που αναδεικνύει τη δυναμική των εσωτερικών συνεργειών στην Interamerican αφού υλοποιήθηκε συνολικά εντός της εταιρείας από τη συνεργασία των τομέων business και IT.
Πλέον, η εταιρεία μπορεί να ελέγχει απολύτως με αυτό τον τρόπο το περιεχόμενο του φακέλου ζημιάς και να ζητεί από τον πελάτη τις απαιτούμενες πληροφορίες ή τα στοιχεία για τη συμπλήρωσή του, με αποτέλεσμα την ταχύτερη διαδικασία αποζημίωσης.
Με τη νέα πλατφόρμα, που αποτελεί για την ελληνική ασφαλιστική αγορά πρότυπο υποδομής, από την πρώτη κιόλας ημέρα εφαρμογής του νέου νόμου δεν αντιμετωπίζεται αποσπασματικά η ανάγκη σύγχρονης διαχείρισης της αναγγελίας ζημιών αυτοκινήτων αλλά ολοκληρωμένα, ενώ παράλληλα έχει ολοκληρωθεί και θα διατεθεί, μέσω του www.interamerican.gr, στις αρχές του νέου έτους η δυνατότητα ηλεκτρονικής αναγγελίας ζημιάς αυτοκινήτου, συμπεριλαμβάνοντας όλη την απαιτούμενη λειτουργικότητα για επισύναψη και αποστολή των σχετικών δικαιολογητικών από τον ίδιο τον πελάτη. Η πλατφόρμα αυτή αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της υψηλών προδιαγραφών και standards ενιαίας πλατφόρμας «OnE» που ετοιμάζει η εταιρεία με στόχο την υποστήριξη όλων των κλάδων γενικών ασφαλειών.
«Τα μεγάλα βήματα που πραγματοποιεί η Interamerican και σε επίπεδο τεχνολογικών εφαρμογών επιβεβαιώνουν, πέρα από τον καινοτόμο και πρωτοπόρο στην αγορά χαρακτήρα τη εταιρείας, τη σταθερή εστίαση στην ταχύτερη, ασφαλέστερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μας, που είναι οι κερδισμένοι κάθε εξέλιξης στα λειτουργικά συστήματα και τις διαδικασίες μας» παρατηρεί ο Γ. Κώτσαλος, διευθύνων σύμβουλος της Interamerican