Γνωρίζατε ότι η EFG Eurolife, ήσυχα και σταθερά απόκτησε πάνω από… 600 Νέους Ασφαλιστές Ζωής και Υγείας τα τελευταία χρόνια με…σχεδόν μηδενικό κόστος; Όσο απίστευτο και αν ακούγεται είναι γεγονός! Η συρρίκνωση του Agency System μαζί με το κλείσιμο ορισμένων Εταιρειών σκόρπισε πάνω από 2000 περίπου Ασφαλιστές που ήταν εγκατεστημένοι σε διάφορα Καταστήματα και οι οποίοι βρήκαν στέγη σε άλλες Εταιρείες. Ήταν η λεγόμενη γενιά των “Ορφανών” Ασφαλιστών που ξεχύθηκαν στην Αγορά και έψαχναν για νέα στέγη. Αναφερόμαστε στις Εταιρείες Metrolife, Ασπίς, Commercial Value, ING. H Interamerican, η οποία, κατ’εξαίρεση μείωσε με επιτυχία τα Καταστήματά της κατά 70% φτάνοντας τα μόνον σε 17 και διατηρώντας άλλα 40 περίπου με μια είδους Πρακτοριακή σχέση, έχασε έναν αριθμό συνεργατών, χωρίς όμως να της στοιχίσει ιδιαίτερα. Ο στόχος, ήταν οι Οικονομίες Κλίμακας και τα κατάφερε. Πρόκειται για μια μελέτη περίπτωσης που θα την παρουσιάσουμε σε ένα μελλοντικό αφιέρωμα στο ‘”Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”. Από ότι γνωρίζουμε, και άλλες Εταιρείες είχαν παρόμοιες “Επισκέψεις” Ασφαλιστών από άλλες Εταιρείες, όμως παρέμειναν “Επισκέψεις” αφήνοντας πίσω τους τεράστιες ζημιές…Πολλοί, έγιναν Πράκτορες, δεν τα κατάφεραν και έφυγαν από τον κλάδο. Αυτοί που έμειναν δεν είναι πολλοί. Ορισμένοι πήγαν σε 2-3 Μεσιτικές, όπως είναι MEGA Brokers, ICI, Frontline και άλλες, όμως το μεγαλύτερο μέρος από τους συγκεκριμένους Ασφαλιστές για κάποιο άγνωστο λόγο πήγαν στην EFG Eurolife! Δεν γνωρίζουμε καμία Εταιρεία που να δέχτηκε να φιλοξενήσει τη συγκεκριμένη γενιά των “Ορφανών” και να τις έμειναν μερικοί που να ‘Μετράνε”! Ορισμένες Εταιρείες, πριν από 10 περίπου χρόνια μάλιστα, είχαν αποφασίσει να επενδύσουν μεγάλα κονδύλια για την προσέλκυση “Έτοιμων” Ασφαλιστών, αλλά και αυτές δεν κατάφεραν να καταλήξουν να διατηρήσουν κάποιο αριθμό Παραγωγικών Ασφαλιστών που να δικαιολογούσε την “Επένδυση”!
Είναι δύσκολο να υπολογίσει κανείς το κόστος δημιουργίας…600 νέων Ασφαλιστών που να παράγουν τουλάχιστον ένα συμβόλαιο Ζωής το μήνα, σε ένα διάστημα 20 χρόνων, πόσο μάλλον σε 4-5 χρόνια, ωστόσο το κονδύλι πρέπει να μετράει σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ! Ο CEO της συγκεκριμένης Εταιρείας, Αλέκος Σαρρηγεωργίου, φαίνεται ότι τα κατάφερε και κτύπησε…Bingo…Κάτι πρέπει να έκανε σωστά για να προσελκύσει τόσους πολλούς και παραγωγικούς συνεργάτες που…στέριωσαν! Μερικοί ισχυρίζονται ότι ένα δεδομένο που προσέλκυσε πολλούς Ασφαλιστές ήταν ένα Νοσοκομειακό Πρόγραμμα που “Πούλαγε”, άλλοι λένε ότι οι Επιθεωρητές της Εταιρείας είναι ιδιαίτερα φιλικοί και αποτελεσματικοί στο να κερδίζουν τον Ασφαλιστή. Όποια και αν είναι η ερμηνεία αυτής της Επιτυχίας, δεν παύει να είναι επιτυχία γιατί μόνο το χρόνο των Στρατολόγων του Κλάδου που χάθηκε τα τελευταία 40 χρόνια στην “Πώληση της Καριέρας”, στην “Εκπαίδευση”, στο ατελείωτο “Ντοπάρισμα”, στα γεύματα, στις ταβέρνες, Δεδομένα που στο τέλος αποδείχτηκαν τελείως “Κούφια” και “Άχρηστα” , είναι αρκετό. Πόσο μάλλον να υπολογίσουμε ενοίκια, τηλέφωνα, γραμματείς κ.α. Όλοι γνωρίζουμε ότι το ποσοστό της Βιωσιμότητας Νέων Ασφαλιστών είναι κάτω από το 1%. Εννοούμε, Ασφαλιστές που παραμένουν στο επάγγελμα πάνω από δύο χρόνια και κερδίζουν Προμήθειες από Νέα Παραγωγή, το δεύτερο χρόνο που να είναι πάνω από €1.000 το μήνα και να συνεχίζουν το ίδιο ρυθμό και κατά την είσοδό τους στον τρίτο χρόνο της καριέρας τους. Αναφερόμαστε στα τελευταία χρόνια μέχρι το Δεκέμβριο, 2010.
Η συγκεκριμένη Αγορά, πάρα ταύτα, παραμένει… εύφορη για ορισμένες Εταιρείες που στοχεύουν στις παράπλευρες Εργασίες των Ασφαλιστών Ζωής που είτε ανήκουν σε συγκεκριμένα Καταστήματα, είτε κυκλοφορούν ως ανεξάρτητοι ή παραμένουν λίγο από δω και λίγο από εκεί…
Το μόνο λυπηρό της Αγοράς μας είναι ότι η Νέα Παραγωγή στην πλειοψηφία της δεν είναι “Υγιής” δηλαδή, κερδοφόρα και το ποσοστό των Ακυρώσεων οδυνηρά ζημιογόνο, πέρα από τις αποζημιώσεις…Υπάρχουν εξαιρέσεις που είναι δεν είναι… δύο..μόνον!
Η Στρατηγική αυτής της Νέας Παραγωγής που στοχεύει μόνον σε retail πωλήσεις Συμβολαίων Νοσοκομειακής Περίθαλψης και Συνταξιοδοτικά από σκόρπιους Ασφαλιστές που μπαίνουν και βγαίνουν από το επάγγελμα κατά εκατοντάδες κάθε χρόνο με 99% αποτυχία, δεν είναι η μοναδική. (Πετάμε το γιαούρτι στον τοίχο και ότι κόλλησε-κόλλησε)!
Υπάρχει και μια άλλη Στρατηγική Διανομής που βασίζεται στην Ποιότητα και όχι στην Ποσότητα. Δηλαδή, αυστηρή Επιλογή Νέων Συνεργατών Επιπέδου που να διαθέτουν Ακαδημαϊκές Περγαμηνές και την Φιλοδοξία και Επιθετικότητα που ψάχνουμε αποκλειστικά στις Στρατολογήσεις μας και σε όποιον βρεθεί μπροστά μας που θα δέχονταν, κυρίως λόγω απελπισίας να…δοκιμάσει και τις “Ασφάλειες”! Το είδος αυτών των συνεργατών χρειάζεται την υποδομή του πραγματικού Financial Planning που δεν προσφέρεται στην Αγορά μας!
Ένα Εργαλείο που θα βοηθούσε τις Εταιρείες που θα θελήσουν να ξεκινήσουν δειλά-δειλά τη δημιουργία μιας παρόμοιας Ομάδας, εννοείται από τα Κεντρικά, γιατί λίγα Καταστήματα στη χώρα μας θα μπορούσαν να προσελκύσουν και να κρατήσουν Άτομα αυτού του επιπέδου, βρίσκεται στο Πρόγραμμα “ΜΕΛΟΙΚ” της Morax.
H προσπάθεια που ξεκίνησε πριν 15 περίπου χρόνια με την Interamericanm παρόλο που δημιούργησε ένα πολύτιμο στρατό…100 περίπου Financial Planners, γρήγορα διαλύθηκε γιατί δε στόχευε στο πραγματικό Financial Planning, αλλά στις Πωλήσεις… Αμοιβαίων Κεφαλαίων!
Το “ΜΕΛΟΙΚ” είναι το πρώτο Web Designed Λογισμικό Πρόγραμμα που πραγματικά αναφέρεται στο Financial Planning, δεν πουλάει ούτε προωθεί κανένα συμβόλαιο και εξετάζει τις τρεις βασικές Ανάγκες του Οικογενειάρχη και του Μικρομεσαίου σε βάθος και με απόλυτα ακρίβεια και συνέπεια με αποτέλεσμα ο Πελάτης να ενθουσιάζεται και να δέχεται αμέσως να ξεκινήσει τις προτάσεις που απορρέουν από την Ανάλυση-Τυφλοσούρτη που προσφέρει το πρόγραμμα. Το σημαντικότερο στοιχείο του “ΜΕΛΟΙΚ” είναι ότι είναι δοκιμασμένο από χιλιάδες Ασφαλιστές σε έντυπα και δεν κοστίζει ούτε ένα ευρώ στην Εταιρεία που θα θελήσει να το προωθήσει στους συνεργάτες της. Είναι αυτοχρηματοδοτούμενο! Η Morax προσφέρει δωρεάν επιδείξεις στα γραφεία της.
ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΑΠΛΟΙ
ΚΑΛΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ
ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ
ΣΥΖΗΤΙΣΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΟΥ
ΣΟΥ ΛΥΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΣΟΥ
ΚΑΛΟ BRAND NAME
ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ
ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ???
υγ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΧΑΛΑΓΕ … ΑΛΛΑ ΧΑΛΑΛΙ 🙂