Άλλη μια έκπληξη από την Interamerican! Μάθαμε ότι πουλάει Συμβόλαια Ζωής μέσα από το Μηχανισμό του “Anytime”. Ποιος θα πίστευε, ότι οι Ασφάλειες Ζωής θα έφταναν στο σημείο να “Αγοράζονται” από το κοινό, όταν ολόκληρη η Αγορά, υποστήριζε και συνεχίζει να υποστηρίζει ότι οι “Ασφάλειες Ζωής” μόνον “Πωλούνται”! Βέβαια, η Morax υποστήριζε αυτή την παραδοχή και συγκεκριμένα δίδασκε ότι οι Ασφαλιστές “δεν Πουλάνε” τα Συμβόλαια Ζωής! Αυτό που συμβαίνει επί της ουσίας είναι ότι ο Ασφαλισμένος σε κάποιο σημείο της διαδικασίας της Πώλησης, “Εισπράττει” μέσα στην ψυχή του το Μήνυμα ότι η Απόφασή του αφορά τα πιο Αγαπημένα του Πρόσωπα και ότι η “Πράξη” του αυτή τα Εξασφαλίζει, αν του συμβεί τίποτα!
Χρειάζεται “Πώληση” αυτή η “Είσπραξη” αυτού του Μηνύματος;
Δεν “Πουλάει” μόνη της!
Το Μάρκετινγκ των Ασφαλειών επινόησε τα Μηνύματα που διαπερνούν τη “Σφραγισμένη Πύλη του Νου του Πελάτη” και του φυτεύουν την “Απόλυτη Αξία της Ασφάλισης”.