Η νέα Ηγεσία του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφάλισης, φαίνεται αποφασισμένη να αλλάξει Στρατηγική και ελπίζουμε και τη Νοοτροπία ορισμένων μελών, και να κινηθεί, πάνω από όλα, με γνώμονα την Ουσιαστική Στήριξη των Εργασιών των Μελών του, ενόψει των ραγδαίων εξελίξεων που ταλανίζουν τον κλάδο.
Είναι φυσιολογική η τάση των Ανθρώπων να παρασύρονται από τη δημοσιότητα και να θέλουν να προβάλλονται, ωστόσο, κάπου θα πρέπει να πρυτανεύει και η «Λογική» του Ελεύθερου Επαγγελματία, ότι πάνω από όλα, προηγείται το «Συμφέρον του» και το «Συμφέρον της Ομάδας του», και μετά τα υπόλοιπα.
Βοηθάει, σαφώς, η Δημοσιότητα και την Επαγγελματική Εξέλιξη, όμως πρέπει να επιδιώκεται ισορροπημένα!
Είναι φυσιολογική και η τάση των Ανθρώπων να δημιουργούν φιλίες, συμπάθειες και αντιπάθειες, πότε αγνά και πότε υστερόβουλα, και αυτό είναι Ανθρώπινο, όμως, ο φρόνιμος Ελεύθερος Επαγγελματίας, οφείλει να διατηρεί λεπτές ισορροπίες και να ζυγίζει τα πάντα, όλα όσα τον αφορούν.
Η παραδοσιακή ρήση: «Μας συμφέρει να τα έχουμε καλά με όλους», είναι σοφή!
Ο Επαγγελματίας του τύπου…εγώ δεν λογαριάζω τίποτα…, άστους αυτούς, μάλλον πρέπει να προσγειωθεί, αν τον ενδιαφέρει η Ανάπτυξή του και το μέλλον της Επιχείρησής του!
Στο αντικείμενο παίζεται και η…εικόνα του. Όλοι σέβονται τον «ώριμο» επαγγελματία και αντιπαθούν την… «Υπεροψία» και την «Έπαρση»!
Και για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, είναι μάλλον ορθή η πρόταση ορισμένων μελών του ΔΣ να μην προωθηθεί περισσότερο το έντυπο του ΣΕΜΑ, αλλά να προτιμηθεί ο Κλαδικός τύπος!
Όταν ολόκληρα πανίσχυρα συγκροτήματα τα οποία μπορούν να εκδώσουν το δικό τους έντυπο, δεν το αποτολμούν, γιατί να το τολμάει ένας ευαίσθητος κλάδος που βασίζεται στην… αχίλλειο πτέρνα του που είναι η… Παροχή Υπηρεσιών, και που είναι αρκετά… ευάλωτη…για πολλούς, γνωστούς εύλογους λόγους.
Με το ίδιο σκεπτικό, πρέπει να τηρούνται και οι λεπτές ισορροπίες που αφορούν τον κλαδικό τύπο, γιατί ο επιχειρηματίας, δεν μπορεί να παραμένει αδιάφορος, όταν τα συμφέροντά του θίγονται!
Ο κάθε ένας έχει τον τομέα του. Ούτε ο «Κλαδικός Εκδότης», μπορεί να Πουλάει Ασφάλειες, ούτε ο Ασφαλιστής μπορεί να γίνει «Κλαδικός Εκδότης»
Θα πρέπει να μάθουμε να Αξιολογούμε όσο μπορούμε πιο λογικά τα συμφέροντά μας και να μην παρασυρόμαστε από τα «Συναισθήματά μας, «Συμπάθειες/Αντιπάθειες», γιατί καλώς ή κακώς αυτά κοστίζουν!
Τα «Συναισθήματά μας» είναι 100 φορές πιο ισχυρά από τη «Λογική» μας και σχεδόν πάντα την «Υποδουλώνουν ως Υποχείριό τους» και δεν μας επιτρέπουν να κρίνουμε «Αξιοκρατικά» το οτιδήποτε.
Έχοντας την ικανότητα να περιγράφουμε τα πάντα «Θετικά» ή «Αρνητικά» ανάλογα με τα «Συναισθήματά» μας, και τα «Συμφέροντά» μας, όταν συμπαθούμε κάποιον είμαστε πολύ επιεικής μαζί του ο,τι και αν κάνει!
Όταν αντιπαθούμε κάποιον, είμαστε πολύ αυστηροί μαζί του, όσο ήπιο και αν είναι το λάθος του ή το σφάλμα του!
Άρα τα «Συναισθήματά» όσο όμορφα και αν είναι, δεν μας επιτρέπουν να κρίνουμε «Αντικειμενικά» το οτιδήποτε. Κατά πόσο κάτι μας είναι χρήσιμο ή όχι. Κατά πόσο η «Πρόσθετη Αξία» που μας προσφέρει, αξίζει τον κόπο να τη λάβουμε υπόψη μας!
Αυτά, με Αγάπη και Εκτίμηση και με τις ευχές μας ο,τι και αν κάνετε να είναι σωστό, φρόνιμο, και χρήσιμο για τον Κλάδο σας και για τον κάθε ένα από σας, προσωπικά. Το «Επιστημονικό Μάρκετινγκ» θέλει να προωθήσει τους Επαγγελματίες στην Επιχειρηματική Αγορά, να αφυπνίσει τους Επιχειρηματίες να προσέχουν πολύ περισσότερο τον Επαγγελματία Μεσίτη και Πράκτορα, και τις Πολύτιμες Υπηρεσίες που προσφέρουν, καθώς και το Insurance Daily, για να μεταφέρει τις απόψεις και τις ιδέες από όλους σε όλους για τον Κοινό Στόχο μας: Να διασφαλιστούν οι Επαγγελματίες Ασφαλιστές που Πιστεύουν στην Ανεκτίμητη Αξία της Ασφάλισης και παραμένουν Έντιμοι και Πρόθυμοι να τρέξουν και να Αγωνιστούν για τον Πελάτη τους!
ΦΜ
κο Φίλιππο Μωράκη
Αγαπητέ κ Μωράκη,
Απο που και ποιος σας οδήγησε στο συμπέρασμα ότι,”είναι μάλλον ορθή η πρόταση ορισμένων μελών του ΔΣ να μην προωθηθεί περισσότερο το έντυπο του ΣΕΜΑ, αλλά να προτιμηθεί ο Κλαδικός τύπος!” δεν ξέρω Αυτά τα πράγματα είναι θέματα πολιτικής του ΔΣ και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ώς μέλος του , ότι ποτέ δεν τέθηκε και πόσο μάλλον δεν αποφασίστηκε κάτι τέτοιο.
Το Brokers Time διανύει τη 5η χρονιά έκδοσης του και είναι περισσότερο ένα τεχνικό έργαλείο προβολής της δουλειάς μας, παρά ένα επικοινωνιακό μέσο του ΣΕΜΑ
Επομένως τα κλαδικά έντυπα και ο οικονομικός τύπος εξακολουθούν να αποτελούν μέσο προβολής των θέσεών μας παράλληλα με το περιοδικό μας Εκτός εάν βέβαια οι πληροφορίες σας είναι τόσο εγκυρες και απο τόσο “καλή πηγή” όπως λέγεται, που μάλλον εγώ απ ότι φαίνεται είμαι μακρυά νυχτωμένος, για τα όσα λέγονται για το μέλλον του περιοδικού μας και του ΣΕΜΑ, οπότε θα σας δώσω με μεγάλη χαρά την θέση μου και στο ίδιο ΔΣ του ΣΕΜΑ
ΥΓ Παρακαλώ για λόγους αρχής,η απάντηση να δημοσιευθεί στην ίδια θέση ή στο τέλος με το ίδιο σχόλιο αναφορικά με τον ΣΕΜΑ και το περιοδικό που τον εκπροσωπεί.
Φιλικά
Νικολακος Γιώργος