Οι Λύσεις βρίσκονται μόνον στις Στρατηγικές Αποφάσεις! Το Πρόγραμμα προσφέρεται σε πέντε διήμερα-Παρασκευή/Σάββατο, 9:00-17:00, και είναι διάρκειας 80 ωρών. Διδάσκουν έξι κορυφαίοι καθηγητές: Γ. Δουκίδης, Σ, Κοέν, Δ. Μπουραντάς Γ. Πανηγυράκης, Β. Παπαδάκης και ο Γ. Λεκάκος. Απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν τις πλέον Ουσιαστικές και Σύγχρονες Μεταπτυχιακές Γνώσεις στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και δεν έχουν το χρόνο να παρακολουθήσουν μεταπτυχιακές σπουδές ΜΒΑ. Το Πρόγραμμα καλύπτει ένα μεγάλο κενό του Σύγχρονου Μάνατζμεντ. Η Morax, Executive Training & Coaching, παρουσιάζει αυτό το Νέο Εντατικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ανώτατης Διοίκησης για μικρούς και μεγάλους Επιχειρηματίες και Κορυφαία Στελέχη του Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα, διάρκειας 80 ωρών, που δεν είχαν την ευκαιρία να σπουδάσουν Διοίκηση Επιχειρήσεων σε Πτυχιακό ή Μεταπτυχιακό Επίπεδο. Απευθύνεται επίσης, σε μια πολύ μεγάλη ομάδα Στελεχών Ανώτατης και Ανώτερης Διοίκησης που βρέθηκαν στο τιμόνι και σε Διευθυντικές Θέσεις μεγάλων Οργανισμών και Επιχειρήσεων, που έχουν σπουδάσει άλλη Επιστημονική Ειδίκευση. ( Δικηγόροι, Οικονομολόγοι, Γιατροί, Μηχανικοί, Λογιστές, κ.α.), καθώς και σε λοιπά Διευθυντικά Στελέχη που δεν είναι κάτοχοι Μεταπτυχιακού MBA. Στελέχη της Ασφαλιστικής Αγοράς που δεν διαθέτουνΜεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων θα μπορούσαν να το παρακολουθήσουν και να αποκτήσουν τις πλέον Σύγχρονες Εξελίξεις του Σύγχρονου Μάνατζμεντ. Θα μπορούσε να ονομαστεί ένα είδος «ΜΙΝΙ/ΜΒΑ» που καλύπτει τις Ουσιαστικές και Απαραίτητες Γνώσεις της «Σύγχρονης Παραγωγικής Διοίκησης»! Απευθύνεται και σε κατόχους Μεταπτυχιακού ΜΒΑ που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για τις εξελίξεις. Τα πτυχία, όπως είναι γνωστό, πρέπει να ανανεώνονται κάθε (5) χρόνια!
Το Πρόγραμμα αρχίζει την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου, 2013 και ολοκληρώνεται στις 23 Μαρτίου, 2013 στις αίθουσες της Morax. Τα Μαθήματα αναφέρονται στον πίνακα που ακολουθεί.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Β. Παπαδάκης Παρ. 22Φεβρουαρίου,2013
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Β. Παπαδάκης Σάβ. 23Φεβρουαρίου,2013
Ηγεσία Δ.Μπουραντάς Παρ. 1 Μαρτίου,2013
Μάνατζμεντ Δ.Μπουραντάς Κυρ. 2 Μαρτίου,2013
Μάρκετινγκ,«Pull&Push» Γ.Πανηγυράκης Παρ. 8 Μαρτίου,2013
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Γ.Πανηγυράκης Σάβ. 9 Μαρτίου,2013
E-Marketing/SocialMedia Γ.Λεκάκος Παρ. 15 Μαρτίου,2013
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν Γ.Δουκίδης Σαβ. 16 Μαρτίου,2013
Χρηματοοικονομική Διοίκηση Σάντρα Κοέν Παρ. 22 Μαρτίου2013
Διοικητική Λογιστική Σάντρα Κοέν Σαβ. 23 Μαρτίου,2013
Οι έξι καθηγητές είναι γνωστοί για την άμεση Επίκαιρη Ενημέρωση που προσφέρουν στη Διδακτέα ύλη των Μαθημάτων τους, ώστε να ανταποκρίνονται μόνιμα στις ακατάπαυστες Εξελίξεις της Επιστήμης και της Τεχνολογίας.
Οι συγκεκριμένοι Έλληνες καθηγητές έχουν ένα πολύ πλούσιο ιστορικό δημοσιεύσεων σε αναγνωρισμένα Journals και διατηρούν τακτικές επαφές με κορυφαίους συναδέλφους παγκοσμίου κύρους, με αποτέλεσμα η Ενημέρωσή τους να είναι πάντα Επίκαιρη σε όλες τις Εξελίξεις που έχουν σχέση με το Σύγχρονο, Παραγωγικό και έντονα Ανταγωνιστικό Είδος της Διοίκησης που πρέπει να ασκηθεί προκειμένου μια Επιχείρηση, όχι μόνον να Επιβιώσει, αλλά και να Ξεχωρίσει.
Ο συνδυασμός των καθηγητών που διδάσκουν το Πρόγραμμα είναι ο καλύτερος που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα! Ο Β. Παπαδάκης, που θεωρείται κορυφή στο «Στρατηγικό Μάνατζμεντ», με το συνάδελφό του εξ ίσου κορυφαίο καθηγητή και βραβευμένο συγγραφέα, Δημήτρη Μπουραντά, που διδάσκει με μεγάλη επιτυχία «Ηγεσία & Μάνατζμεντ», δύο Κεφάλαια που πρέπει να αλληλοσυμπληρώνονται σε οποιαδήποτε Άσκηση Διοίκησης, με το απαραίτητο «Σύγχρονο Μάρκετινγκ» και το «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών» που διδάσκει ο Γ. Πανηγυράκης με επιτυχία για πολλά χρόνια, καθώς και με την απαραίτητη Επιστήμη της συνεχώς εξελισσόμενης Ηλεκτρονικής Επιχείρησης του Διαδικτύου, που διδάσκει διεξοδικά ο καθηγητής Γ. Δουκίδης και ο Γ. Λεκάκος, αποτελούν ένα πυρήνα Γνώσεων Ανεκτίμητης Αξίας!
Η Morax, μέσα από τη τριαντάχρονη Εμπειρία της στη διοργάνωση Σεμιναρίων Διοίκησης Επιχειρήσεων και κυρίως μέσα από την Επανατροφοδότηση των Εμπειριών που εισπράττει από τις δεκάδες χιλιάδες των Επιχειρηματιών και των Στελεχών που παρακολουθούν τα Επιμορφωτικά Προγράμματα της, έχει στη διάθεσή της άφθονο Ερευνητικό Υλικό που τη διευκόλυνε στον Εντοπισμό των Ουσιαστικών Αναγκών της Αγοράς σε θέματα Διοίκησης, ώστε να μπορεί πάντα να ανταποκρίνεται ανάλογα και να Σχεδιάζει τα πλέον Κατάλληλα Εκπαιδευτικά και Επιμορφωτικά Προγράμματα, που Καλύπτουν τις συγκεκριμένες Ανάγκες της Επιχειρηματικής Δράσης. Μεγάλη Ανάγκη, ως γνωστόν, έχουν και τα Στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης τα οποία με ελάχιστες εξαιρέσεις, δεν είναι Ενημερωμένα με τη Φιλοσοφία, τις Αρχές και τις Πρακτικές της Σύγχρονης Δίκαιης και Παραγωγικής Διακυβέρνησης ενός Κράτους. Προσφέρεται και σε Πολιτικά Στελέχη, που είναι αρκετά ώριμα να παραδεχτούν ότι αντιμετωπίζουν σοβαρά κενά και στον τρόπο Σκέψης και στις Πρακτικές μιας Σύγχρονης Διακυβέρνησης. Υπενθυμίζουμε ότι η Morax, έχει διδάξει στο παρελθόν «Σεμινάρια Διοίκησης & Επικοινωνίας» σε εκατοντάδες Πολιτικά Στελέχη των δύο μεγάλων Κομμάτων Εξουσίας.
Το Πρόγραμμα στοχεύει στην Επιχειρηματική Αγορά του Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα γιατί αρκετά Δεδομένα που υπήρχαν πριν από λίγα χρόνια, δεν ισχύουν στις μέρες μας και δεν έχουν «Περάσει Συνειδητά» σε πολλούς Επιχειρηματίες και CEO! Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στο Μάθημα «Αντίσταση κατά της Αλλαγής» η οποία βασίζεται στη «Δύναμη της Συνήθειας» που δεν καταπολεμάτε εύκολα! Απαιτούνται συγκριμένες Ενέργειες καταπολέμησης παλαιών «Συνηθειών» που απαιτούν χαλύβδινη αποφασιστικότητα, υπομονή και επιμονή, προκειμένου ο Επιχειρηματίας ή CEO να καταφέρει να απεγκλωβιστεί από αυτές, να αρχίσει να σκέπτεται διαφορετικά και να λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο παραμερίζοντας παλαιές Συνήθειες Εργασίας που δεν καλύπτουν τις Σύγχρονες Απαιτήσεις του πολύ Επιθετικού Ανταγωνισμού! Δυστυχώς αυτές οι Δυνατότητες δεν υπάρχουν σε αρκετά Στελέχη που ασκούν Ανώτατη Διοίκηση…«Τουλάχιστον να Συνειδητοποιήσουν ότι το Πρόβλημα, είναι οι Ίδιοι»! Αυτό το «Κλικ», ίσως είναι το πιο σημαντικότερο Όφελος που θα μπορούσαν να αποκομίσουν οι Συμμετέχοντες από το συγκεκριμένο, νέο Ειδικευμένο Πρόγραμμα της Morax!
To Πρόγραμμα φιλοδοξεί να δώσει, στα συμμετέχοντα στελέχη το πλαίσιο για να μπορούν να Αναγνωρίζουν και να Ανταποκρίνονται Αποτελεσματικά και Παραγωγικά στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η Επιχείρησή τους. Σχεδόν πάντα, πίσω από μια επιτυχημένη Επιχείρηση βρίσκεται ένας «Εμπνευσμένος Ηγέτης» και μια σειρά από «Πετυχημένες Στρατηγικές»!
Ένα από τα πιο δύσκολα καθήκοντα της «Ηγεσίας» και του «Στρατηγικού Μάνατζμεντ» που καλύπτονται στο Πρόγραμμα, είναι πώς η «Ηγεσία» θα μπορέσει να περάσει την απαραίτητη «Στάση Υποστήριξης» όλων των Εργαζομένων στην Εκπλήρωση των Στόχων της Επιχείρησης και να τους «Εμπλέξει Ενεργά» μέσα από τις καθημερινές Εργασίες τους και τις Δραστηριότητες τους, ώστε η κάθε «Στρατηγική Αλλαγή» να λειτουργεί ως ένα «Συμπαγές Σώμα» της Επιχείρησης που κατευθύνεται σταθερά και με την απαιτούμενη ορμή για να αποτρέπει πιθανές παρεκκλίσεις ή απρόβλεπτα εμπόδια που σχεδόν πάντα εμφανίζονται κατά την πορεία Εκπλήρωσης των Επιδιωκόμενων Στόχων.
Πιο απλά, η Διοίκηση πρέπει «Να Πουλήσει» στο Προσωπικό της, Διοικητικό και Λειτουργικό, τη συγκεκριμένη «Στρατηγική Αλλαγή» που θέλει να εφαρμόσει!
Το ίδιο πράγμα που ισχύει και στις «Πωλήσεις»! Πολλές Επιχειρήσεις παρακάμπτουν τους «Πωλητές τους» και προσπαθούν να Πουλήσουν απευθείας στους «Πελάτες τους», αγνοώντας το γεγονός ότι οι κατεξοχήν «Πελάτες τους» είναι οι… «Πωλητές τους»! Για να δώσει τον καλύτερο εαυτό του ο «Πωλητής» πρέπει να… ενθουσιαστεί και να «Αγοράσει» πρώτα εκείνος το Προϊόν που Πουλάει! Αυτή η υποχρέωση, της «Πώλησης» του προϊόντος πρώτα στον «Πωλητή» που θα το Πουλάει, είναι φυσικά της Διοίκησης!
Για αυτόν τον απλό λόγο το “Στρατηγικό Επιτελικό Μάνατζμεντ, ακόμα και στις μέρες μας, σε πολλές περιπτώσεις δεν ασκείται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του. Πολλά Ανώτατα Στελέχη δυσκολεύονται να περιοριστούν στην άσκηση της «Στρατηγικής Διοίκησης» της Εταιρείας τους, ώστε να είναι σε θέση σχεδόν πάντα να αντιδρούν ανάλογα βασιζόμενοι στις Μελέτες τους και τα σημάδια που εισπράττουν, είτε όταν αναγκάζονται να αντιδράσουν σε αιφνιδιαστικές κινήσεις του ανταγωνισμού, είτε όταν θέλουν εκείνοι να αιφνιδιάσουν τον ανταγωνισμό! Υπάρχει και ένας άλλος λόγος: Αρκετοί CEO, νομίζουν ότι ασκούν «Στρατηγική» Διοίκηση, ενώ επί της ουσίας αναλώνονται σχεδόν αποκλειστικά με τη «Λειτουργική» Διοίκηση, μη αναθέτοντας «Εξουσίες» που τις συγχέουν με «Εργασίες» και επιμένοντας να Ελέγχουν και την παραμικρή λεπτομέρεια που αφορά τη Ροή των Εργασιών! Δεν μπορούν να αντισταθούν στον εξονυχιστικό Έλεγχο που θέλουν να ασκούν στο «Λειτουργικό» σκέλος του Μάνατζμεντ της Επιχείρησης και να χρησιμοποιήσουν πολλές Μεθόδους Ελέγχου που δεν είναι χρονοβόρες και που έχουν προβλεφθεί από τα Σύγχρονα Συστήματα MIS. (Management Information Systems-Συστήματα Ηλεκτρονικής και Συγκεντρωτικής Πληροφόρησης της Διοίκησης). Μία άλλη παρερμηνεία που ισχύει στο ευρύτερο κοινό των Επιχειρηματιών είναι ότι συγχέουν τις «Οικονομικές Επιστήμες» με τη «Διοίκηση». Πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικές Επιστήμες που βασίζονται στην εκπλήρωση δύο εντελώς διαφορετικών «Στόχων». Η «Οικονομία» Στοχεύει να «Προβλέψει» το «Περιβάλλον» μέσα στο οποίο θα κινηθεί η Επιχείρηση και όλους τους παράγοντες που το αποτελούν, (Πολιτικές αστάθειες, Διάφοροι Δείκτες της Οικονομίας, Τεχνολογία, Επιστημονικές Έρευνες, Νομισματικές Ανακατατάξεις, Ειρήνη, Ανταγωνισμό, κ.α.), ενώ η «Διοίκηση» Στοχεύει να «Εκπληρώσει» τους Στόχους της Επιχείρησης. Η «Οικονομία» επομένως, ως Επιστήμη είναι απαραίτητη για οποιαδήποτε «Επιχειρηματική Στρατηγική Δράση», προκειμένου ο «Σχεδιασμός της» να λάβει υπόψη του όλες τα Στοιχεία και Δεδομένα που έχει «Προβλέψει» μια «Οικονομική Ανάλυση» !
Ο καθηγητής Γ. Δουκίδης, με το πλούσιο ερευνητικό έργο του, συμπληρώνει το πλαίσιο του Προγράμματος με τα απαραίτητα Δεδομένα του MIS και τους Μηχανισμούς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου που έχουν φέρει τα επάνω-κάτω στους χώρους της Επιχειρηματικής Δράσης. Αναλύονται οι δύο βασικές κατηγορίες του Ηλεκτρονικού Εμπορίου ΒtΒ και BtC και δίνονται Aναλυτικά παραδείγματα Bέλτιστων Ελληνικών Πρακτικών. Αναλύεται επίσης η ένταξη του Στρατηγικού Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στο ευρύτερο πλαίσιο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας των Νέων Δικτύων Διανομής. Ο επίκουρος καθηγητής Γ. Λεκάκος, συμπληρώνει την ύλη με Μεθόδους e-marketing και social media, που συνεχίζουν να δημιουργούν πολλές παρερμηνείες και δυσκολίες στην σωστή και παραγωγική εφαρμογή τους.
Η Αποτελεσματική και Παραγωγική Μηχανογράφηση είναι τρομερά Δύσκολη γιατί το Αντικείμενό της είναι η «Απόλυτη Οργάνωση» και η «Απόλυτη Παραγωγικότητα»! Ένα άλλο πολύ σοβαρό πρόβλημα που έχει προκύψει σε αυτό το χώρο, είναι έλλειψη μια «Κοινής Ουσιαστικής Διαλέκτου» μεταξύ των Τεχνικών της Πληροφορικής και των Επιχειρηματιών και Μάνατζερ!
Η Ηλεκτρονική Επιχειρηματική Δράση, έχει γκρεμίσει πολλές Πρακτικές του παραδοσιακού Μάρκετινγκ και Πωλήσεων, απαιτώντας από τους Επιχειρηματίες να Μάθουν να Πουλάνε σε… δέκατα του δευτερολέπτου, με ένα, το πολύ…δύο…«κλικ»! Ένα γεγονός που είναι τρομερά δύσκολο στην πράξη!
Όλα αυτά τα Δεδομένα αποτελούν τους Παράγοντες, ο συνδυασμός των οποίων, αποτελεί το «Ρουλεμάν του Μάνατζμεντ», οι χαλύβδινες μπίλιες του οποίου πρέπει να «Ρολάρουν» και να «Επικοινωνούν» μεταξύ τους από όλες τις πλευρές, γλιστρώντας μέσα στο συμπαγές, καλά γρασαρισμένο και στεγασμένο πλαίσιο της Ρόδας, επάνω στην οποία το φορτίο των Υποχρεώσεων της Επιχείρησης να εκπληρώνεται με Ποιότητα, Συνέπεια και Ακρίβεια, καλύπτοντας τις πολύ δύσκολες Απαιτήσεις του Γρήγορου και Σύγχρονου, Κερδοφόρου Μάνατζμεντ.
Εννοείται ότι χωρίς την απαραίτητη υπερβολικά προσεκτική «Χρηματοοικονομική Διοίκηση-Financial Management» και τη «Διοικητική Λογιστική-Accounting Management», που «Δένουν» όλα τα Κεφάλαια της Ανώτατης Διοίκησης, κανένα Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα δεν μπορεί να θεωρηθεί πλήρες και ολοκληρωμένο! Το διδάσκει Επιστημονικά και Πρακτικά, η γνωστή καθηγήτρια Σάντρα Κοέν, η οποία εισπράττει πάντα εξαιρετικές αξιολογήσεις από τους μαθητές της.
Το Πρόγραμμα είναι συμμετοχικό και κάθε ενότητα περιλαμβάνει Ομαδικές Εργασίες οι οποίες συζητιούνται και αναλύονται διεξοδικά.
Το Πρόγραμμα προσφέρεται και ενδοεπιχειρησιακά, και μπορεί να προσαρμοστεί στο Κλάδο της Επιχείρησης. Όσοι ολοκληρώσουν την παρακολούθηση του Προγράμματος, θα λάβουν Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από τη Morax, υπογεγραμμένο και από τους έξι καθηγητές.
Για να λάβετε την Αναλυτική Περιγραφή των Μαθημάτων του Προγράμματος του κάθε ενός καθηγητή που το διδάσκει, και όλες τις λεπτομέρειες της Συμμετοχής σας, σας παρακαλούμε στείλτε το e-mail σας στο info@morax.gr και θα το λάβετε την ίδια ημέρα.Το δικαίωμα συμμετοχής είναι €2,300 και αναγνωρίζεται από το ΛΑΕΚ Οι συμμετέχοντες παίρνουν Πιστοποιητικό από τη Morax, υπογεγραμμένο από τους έξι καθηγητές.
Πληροφορίες και έγκαιρες εγγραφές στο τηλεφωνο (210) 9578130
Ενδιαφέρον φαίνεται το πρόγραμμα είναι όμως ακριβό για ασφαλιστές. Δεν μπορείτε να κάνετε ένα για Πράκτορες που να είναι πιο σύντομο και πιο φτηνό;
Το άλλο που κάνατε πριν λίγο καιρό που ήταν για Στρατολόγηση πότε θα επαναληφθεί;