Άλλη μια φορά τεκμηριώνονται η Σκοπιμότητα, η Ανεπάρκεια και η Ασυδοσία της Πολιτικής Εξουσίας της Ελλάδας!
Ποιος ξέρει τι ακριβώς κρύβεται πίσω από την ανάκληση των αποφάσεων του προηγούμενου Υπουργού Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη από το νυν Υπουργό Ευριπίδη Στυλιανίδη, ώστε να σπεύσει εσπευσμένα να αναστείλει τις Άδειες Λειτουργίας των λεγόμενων «Μεικτών» Επιχειρήσεων Οδικής Βοήθειας που χορηγήθηκαν από τις Διευθύνσεις Μεταφορών των Νομαρχιών και από την Επιτροπή Εποπτείας της Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΕΠΕΙΑ), εφόσον δε διαθέτουν τα μέσα που προβλέπει ο νόμος!
Αναδημοσιεύουμε την ανακοίνωση του Interfax, η οποία με σαφήνεια ερμηνεύει το απερίγραπτο «Μπέρδεμα» που αφορά τη Νομοθετική Ρύθμιση του Κλάδου της Οδικής Βοήθειας.
Με νεότερη Απόφαση του Υπουργού Μεταφορών (Υ.Α. 835/12-2-09), «αναστέλλονται οι άδειες λειτουργίας Μεικτών Επιχειρήσεων Οδικής Βοήθειας που χορηγήθηκαν από τις Διευθύνσεις Μεταφορών των Νομαρχιών και από την Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΕΠΕΙΑ), εφόσον δε διαθέτουν τα μέσα που προβλέπει ο νόμος».
Η πρωτοφανής αυτή Απόφαση του Γενικού Γραμματέα ΥΠ.ΜΕ. δημιουργεί νέο χάος στην αγορά και υπεισέρχεται στο χώρο των Ιδιωτικών Ασφαλίσεων διά μετατροπής της Ανεξάρτητης Αρχής εποπτείας αυτών (ΕΠΕΙΑ), που υπάγεται στο Υπουργείο Οικονομικών, ως εκτελεστή Αποφάσεων του Υπουργείου Μεταφορών.
Το ελληνικού τύπου αυτό φαινόμενο, με απρόβλεπτες συνέπειες, φαίνεται ότι δεν το κατανόησαν καλά ούτε οι αρμόδιοι επί των ασφαλίσεων ούτε οι Ασφαλιζόμενοι. Για λογαριασμό του εμβρόντητου Θεσμού μας το αρνούμαστε.
Τι σημαίνει όμως αναστολή αδειών λειτουργίας Μεικτών Επιχειρήσεων Οδικής Βοήθειας «εφόσον δε διαθέτουν τα μέσα που προβλέπει ο νόμος»;
Και πώς θα γνωρίζουν οι Ασφαλιζόμενοι και συνεργάτες από 12 Φεβρουαρίου 2009 και μέχρι νεοτέρας Αποφάσεως του Υπουργού Μεταφορών ποιες ασφαλιστικές εταιρείες, που έλαβαν από την αρμόδια Αρχή τους (ΕΠΕΙΑ) προσωρινή άδεια λειτουργίας τους ως Μικτές Επιχειρήσεις Οδικής Βοήθειας (π.χ., INTERAMERICAN και άλλες ξένες), διαθέτουν τα μέσα που ορίζει ο νόμος, για να παραμείνουν Ασφαλιζόμενοι ή να ασφαλιστούν τώρα;
Αντίστοιχα, πώς θα γνωρίζουν οι Ασφαλιζόμενοι αν οι άλλες επιχειρήσεις που δεν είναι ασφαλιστικές (π.χ., ΕΛΠΑ, EXPRESS και άλλες) διαθέτουν τα μέσα ως Μεικτές Επιχειρήσεις Οδικής Βοήθειας;
Ποιος, πότε και πώς θα ελέγξει την επάρκεια των μέσων που προβλέπει ο νόμος για τις Μεικτές Επιχειρήσεις και πώς θα το γνωρίζει αυτό ο Ασφαλιζόμενος, ώστε να επιλέξει τη νόμιμη Επιχείρηση; Και ποια όργανα του κράτους είναι αρμόδια και μπορούν να ελέγξουν σήμερα και στους δρόμους όλης της επικράτειας ποιες Επιχειρήσεις λειτουργούν νόμιμα και ποιες παράνομα;
Σε ποιον όμως νόμο αναφέρεται η απόφαση αναστολής αδειών λειτουργίας Μεικτών Επιχειρήσεων Οδικής Βοήθειας;
Δεν το προσδιορίζει η νεότερη Απόφαση του Γενικού Γραμματέα του ΥΠΜΕ, αλλά σαφώς αυτός ο νόμος είναι ο από έτους ψηφισθείς και από 18 Δεκεμβρίου 2008 ισχύων, με αριθμό 3651/08 περί Οδικής Βοήθειας, σύμφωνα με τις διατάξεις του οποίου τόσο οι κατά Νομαρχίες του κράτους αρμόδιες Υπηρεσίες Μεταφορών για τις μη ασφαλιστικές επιχειρήσεις όσο και η αρμόδια ΕΠΕΙΑ για τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις εξέδωσαν από διμήνου περίπου άδειες λειτουργίας Επιχειρήσεων Οδικής Βοήθειας, υπό αυτονόητη υποτίθεται τήρηση και εφαρμογή των διατάξεων αυτού του νόμου. Αν και όπου δεν τηρήθηκε ο νόμος από τις αρμόδιες Υπηρεσίες, όπως πράγματι δεν τηρήθηκε και χορηγήθηκαν από Νομαρχιακές Υπηρεσίες παράνομες άδειες σε Μεικτές Επιχειρήσεις ως οριστικές αντί των προσωρινών ή μη πληρούντων τις διατάξεις του νόμου, είχε και έχει υποχρέωση ο Υπουργός Μεταφορών να ενεργήσει τα νόμιμα κατά των παραβατών και να κατονομάσει τις Επιχειρήσεις αυτές, των οποίων την άδεια αναστέλλει για την προστασία του κοινού, αλλά και του ανταγωνισμού.
Τέλος, γιατί το Υπουργείο Μεταφορών αναφέρεται και αναστέλλει μόνο την ισχύ των παράνομων ουσία αδειών Μεικτών Επιχειρήσεων Οδικής Βοήθειας, όπου προφανώς υπάρχει και το πρόβλημα, με διατήρηση σε ισχύ των χορηγηθεισών αδειών των άλλων δύο κατηγοριών, που είναι οι Αυτόνομες Πανελλαδικές και οι Επιχειρήσεις Οδικής Βοήθειας βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων, όπως ορίζονται στο πρώτο άρθρο του Ν. 3651/08;
Αυτόνομη Πανελλαδική άδεια, η οποία διαφέρει της δεύτερης κατηγορίας Μεικτής Επιχειρήσεως στο ότι η πρώτη παρέχει Οδική Βοήθεια πανελλαδικά με χρήση αποκλειστικά και μόνο δικών της (ιδιόκτητα) μέσων, σε αντίθεση με τη δεύτερη, που μπορεί να μην είναι πανελλαδική και χρησιμοποιεί δικά της και ξένα μέσα συνεργατών της, έλαβε μέχρι τώρα μόνο η Ιντερσαλόνικα, η οποία, από όσα προκύπτουν και είναι γνωστά, φαίνεται ότι είναι η μόνη μη αμφισβητούμενη ασφαλιστική εταιρεία βοήθειας οχημάτων κάτω των 3,5 τόνων. Όλες οι άλλες άδειες αμφισβητούνται ή είναι ανίσχυρες, οπότε και για λογαριασμό του ελεύθερου Θεσμού μας το αρνούμαστε.
Εξ αυτών και διά αυτών των πρωτοφανών στα ασφαλιστικά χρονικά εξελίξεων, όπου «χάθηκε η μπάλα», όλη η ασφαλιστική αγορά είναι αναστατωμένη και δικαίως προβληματισμένη, όπως βεβαιώνεται και από ανώνυμες διαμαρτυρίες.
Δεν πρέπει να διαφύγει της προσοχής ουδενός το γεγονός ότι από τις 18 Δεκεμβρίου 2008 πολλές ασφαλιστικές εταιρείες, που δεν έλαβαν άδεια ασκήσεως της Οδικής Βοήθειας, ενώ έχασαν τη μέχρι τότε άδεια Βοήθειας που κατείχαν, μετέφεραν τους Ασφαλιζομένούς τους σε μη ασφαλιστικές Μεικτές Επιχειρήσεις Οδικής Βοήθειας και σήμερα δεν μπορούν να γνωρίζουν οι ίδιες αλλά και οι πελάτες-συνεργάτες τους αν εξυπηρετούνται νόμιμα ή παράνομα ή αν βρίσκονται στον αέρα.
Όπως κι αν έχει, όλο αυτό το σοβαρότατο θέμα και πέραν της αποδεδειγμένης ορθής επιλογής της Ιντερσαλόνικα, με άρνηση όμως από την ίδια να αναδεικνύεται ως Μονοπώλιο, το φρονιμότερο όλων θα ήταν να αποσυρθεί ο ατυχέστατος αυτός νόμος περί Οδικής Βοήθειας με επαναφορά στην προηγούμενη νομοθεσία κατά τις Κοινοτικές Οδηγίες και την οποία αργά ή γρήγορα θα επιβάλει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Συγχαρητήρια στην Ηγεσία της Ιντερσαλόνικα για την «Ώριμη» στάση της και ευχόμαστε το πρόβλημα να λυθεί γρήγορά.
Αυτά παθαίνουν οι χώρες που Κυβερνώνται από ένα Μεσαιωνικό «Σύστημα Εξουσίας» όπου δεν ισχύει κανένας Θεσμικός και Ουσιαστικό Έλεγχος της Πολιτικής Εξουσίας, δεν ασκείται κανένα βασικό, τουλάχιστον, Κεφάλαιο της Σύγχρονης Διακυβέρνησης και, το χειρότερο, άσχετοι, άπειροι και ανειδίκευτοι Υπουργοί Κυβερνούν με αποκλειστικά… Προσωπικά, Οικονομικά και Πολιτικά Κριτήρια!
Χειρότερη Διακυβέρνηση από αυτή της Ελλάδας δε θα μπορούσε να υπάρξει! Οι ξένοι CEOs που εργάζονται στην Ελλάδα δυσκολεύονται να πιστέψουν ότι η Ασυδοσία ισχύει σε αυτόν το βαθμό!
Οι Εποπτικές Αρχές, π.χ., της Αγγλίας, της Ολλανδίας, της Γερμανίας, του Βελγίου, δε χαρίζουν κάστανα και τις… τρέμουν οι Εταιρείες! Αν οι Προβλέψεις, π.χ., των Εκκρεμών Ζημιών του κλάδου αυτοκινήτων, μιας μόνο χρήσης, δεν είναι αρκετές και υποψιαστούν ότι υπολογίστηκαν με… δόλο και δεν ήταν μια ανθρώπινη παράβλεψη… αλλάζουν συμπεριφορά και στην κυριολεξία κάνουν τη Ζωή… Αβίωτη των υπεύθυνων Στελεχών. Οι Προβλέψεις των Εκκρεμών Ζημιών, π.χ., στις χώρες αυτές είναι πάντα… περισσότερες από τις πληρωθείσες, με αποτέλεσμα οι Εταιρείες να παρουσιάζουν Κέρδη! Στη χώρα μας όπως γνωρίζεται ισχύει πάντα το αντίθετο! Υπάρχουν Εταιρείες που τόλμησαν να δηλώνουν μέσο όρο εκκρεμών ζημιών αυτοκινήτων, βάσει των οποίων υπολογίζουν τα Αποθέματά τους, τα… 100 ευρώ!
Απίστευτη και προκλητικότατη Υποαποθεματοποίηση, που δυστυχώς για μας καθιερώθηκε ως αποδεκτό καθεστώς!
Οι Πολιτικοί μας δε δεν ντρέπονται καθόλου. Αλλάζουν τους νόμους σαν πουκάμισα, αρκεί ο Επιχειρηματίας να είναι… «Μάγκας και Γενναιόδωρος»!
Πολλοί Έλληνες έχουν αγανακτήσει σε τέτοιο βαθμό, που όχι μόνο δικαιολογούν την Αναρχική Νεολαία που άρχισε να τα σπάει γιατί συνειδητοποιεί τα αδιέξοδα που έχουν σφραγίσει οι Πολιτικοί, αλλά άρχισαν να οραματίζονται και τις… Γαλλικές Γκιλοτίνες στημένες στην πλατεία Συντάγματος!
ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ!!!!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ 2 ΤΟ ΠΟΛΛΥ 3 ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΣΩΣΤΕΣ ΟΜΩΣ…. Κ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΡΦΑ Κ ΩΡΑΙΑ!! ΤΩΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΟΣ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΚΥΡ ΜΗΤΣΟΣ ΕΓΙΝΕ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗ Κ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ!! ΛΙΓΕΣ Κ ΚΑΛΕΣ
ΤΕΛΙΚΑ Η INTERSALONIKA ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΝΕ…ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ??(ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΣ ΚΑΝΩ ΔΙΑΦΙΜΗΣΗ ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΨΕΜΑΤΑ.ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ???
mpravo tin intersalonica pou leitourgei ws autonomi ston klado tis odikis stin ellada
ειδα πολλες ανακριβειες σχετικες με το θεμα που καλως αναπυξατε μιας και ειναι απο τα φλεγοντα των ημερων.. σιγουρα πολλες εταιρειες εχουν προβλημα με αυτην την ανακληση και σιγουρα δεν ειναι οι express service elpa kai hellas service αυτες που εχουν προβλημα , γιατι ειναι οι μονες τρεις που ειναι συνομες και εχουν πλεον οριστικες αδειες σαν μεικτες εταιρειες οδικης βοη8ειας. Για να συμβει αυτο νοητε πως οι εκαστοτε νομαρχειες που ελαβαν τους φακελους (express service – hellas service , στην νομαρχεια Θεσ/νικης) και (elpa στην Αθηνα) ελεγξαν αν πληρουν ολες τις παραγραφους και αρθρα του ν.3651/08 πλην της ELPA που παρεδωσε τον φακελο της πλην της καλυψης του ν. Γρεβενων και βαση του ελεγχου παραδοθηκαν οι οριστικες .
το οτι παιζονται πολλα παιχνιδια (μονοπωλιακα ) αυτο ειναι το μονο σιγουρο , ομως μετα την καταλυτικη ημερομηνια της 18 / 03 /2009 θα ξεκαθαρισει η κατασταση και το μονο που θα μας ενδιαφερει πλεον θα ειναι ποιος εχει την καλυτερη τιμη μιας και οσοι μεινουν θα παρεχουν την ιδια ποιοτικη οδικη εξυπηρετηση.
Σχετικα με τις υπολοιπες που κατε8εσαν μονο η ιντερσαλονικα εχει καταθεσει και εχει παρει βεβαιωση προσωρινης αδειας αυτονομης πανελλαδικης, οι υπολοιπες εχουν καταθεσει σαν μεικτες οπου και αυτες εχουν μονο βεβαιωσεις προσωρινης αδειας.
αν σας ενδιαφερει το τι λενε οι διευκρινηστικες εγκυκλυοι που ανερεθηκαν πολυ ευχαριστως να σας αναγραψω σε επομενο post
Δύο κουβέντες βρέ παιδιά γιά τούς οδηγούς οδικής βοήθειας τής Interamerican.
Μήπως ειναι τόσο κακοπληρωμένοι από τήν εταιρεία τους?
Δύο φορές χρειάσθηκα νά καλέσω γιά οδική βοήθεια τήν εταιρεία ως οδηγός στό αυτοκίνητό μου. Ακόμα μία βρέθηκα ως επιβάτης σέ αυτοκίνητο φίλου πού χρειάσθηκε οδική βοήθεια.
Καννένα πρόβλημα γιά τήν ταχύτητα αφιξής τους, καννένα πρόβλημα ως πρός τό ενδιαφέρον γιά τήν αντιμετώπηση τού εκάστοτε προβλήματός .
Αλλά εκείνη η συγκαλλημένη κατά κάποιο τρόπο κλάψα τους γιά νά τούς αφήσεις κατι τίς γιά τόν κόπο πού εκαναν νά ελθουν καί τό ενδιαφέρον πού δειχνουν ενοχλεί.
Γιάννης.
Αναδημοσιεύουμε την ανακοίνωση του Interfax, η οποία με σαφήνεια ερμηνεύει το απερίγραπτο «Μπέρδεμα» που αφορά τη Νομοθετική Ρύθμιση του Κλάδου της Οδικής Βοήθειας.
…..και μια υποσημείωση interfax=intersalonika για όσους δεν γνωρίζουν.