Ο Ασφαλιστής πρέπει να είναι πάντα παρών. Οι Ανάγκες πάντα υπάρχουν, ακόμα και αν ο πελάτης διαθέτει ήδη κάποιο Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο. Δεν χρειάζεται να διστάζει να έρθει σε επαφή και να προσπαθήσει να ευαισθητοποιήσει τον πελάτη για να συνειδητοποιήσει την αξία της κάλυψης και για το ότι δεν υπάρχει καιρός για χάσιμο. Μακάρι να μη χρειαστεί κανείς τις Υπηρεσίες μας, αλλά αν τις χρειαστεί, τότε μετατρέπεται σε έναν ένθερμο υποστηρικτή του ασφαλιστή, αλλά της εταιρείας και του θεσμού γενικότερα. Όπως ο Φίλιππος Μυλωνάκος Ασφαλισμένος της Επιθεώρησης Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής που έστειλε επιστολή ευχαριστώντας την Εταιρεία, αλλά και τον Ασφαλιστή του Κωνσταντίνο Χύτα.
Από τον Ασφαλισμένο Φίλιππο Μυλωνάκο, με Ασφαλιστή τον Κων/νο Χύτα, Γραφείο Ζ. Κοτσαρίνη
“Ήμουν ασφαλισμένος στη Ν.Ν. Το 1977 με επισκέφθηκε στο σπίτι μου ο Ασφαλιστής της Εθνικής Ασφαλιστικής Χύτας Κωνσταντίνος και με έπεισε ότι θα πρέπει να ασφαλιστώ στην Εθνική Ασφαλιστική. Μια Εταιρεία που στοχεύει στον Άνθρωπο, όπως και έκανα.
Έφτιαξα ένα συμβόλαιο καθ’ υπόδειξη του Ασφαλιστή μου, ένα Οικογενειακό Συμβόλαιο με αριθμό (605649). Διάγομαι της ευκαιρίας να εκφράσω τις ευχαριστίες μου προς την Εθνική Ασφαλιστική διότι όλα αυτά τα χρόνια στάθηκε δίπλα μου στις δύσκολες στιγμές υγείας της οικογένειάς μου.
Η Εθνική έχει δαπανήσει για λόγους ηγείας της οικογένειάς μου πάνω από €300.000. Μάλιστα ο τελευταίος πολυτραυματισμός μου (από τροχαίο) στοίχισε €140.000.
Θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στον Ασφαλιστή μου Χύτα Κωνσταντίνο που στάθηκε σε όλες τις δύσκολες στιγμές της δικής μου υγείας και της οικογένειάς μου”.