Σε νέες τεχνολογικές υποδομές μετέφερε ο Όμιλος της ICAP τις εφαρμογές Παραγωγής και Διάθεσης υπηρεσιών Επιχειρηματικής Πληροφόρησης, οι οποίες μεταξύ άλλων, εδώ και 40 χρόνια δημιουργούν και διαχειρίζονται τα Δελτία Επιχειρηματικής Πληροφόρησης, τις Πιστοληπτικές Αξιολογήσεις καθώς και πληθώρα εργαλείων που αυξάνουν τη διαφάνεια και μειώνουν το ρίσκο της συναλλαγής με Ελληνικές Εταιρείες, στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς. Ο Όμιλος, όπως αναφέρει, ολοκλήρωσε ένα πολύπλοκο έργο με στόχο την αποτελεσματική ανάλυση δεδομένων και στοιχείων περισσοτέρων των 2,1 εκατ. ενεργών εταιρειών και 1,3 εκατ. Αιτημάτων Ζήτησης και Επεξεργασίας πληροφορίας. Σήμερα, με την υιοθέτηση των νέων υποδομών «ανοικτής τεχνολογίας», όχι μόνον έχει μειωθεί ο χρόνος εξυπηρέτησης των Επιχειρήσεων κατά 80%, αλλά έχει, επίσης, διασφαλιστεί η επιτυχής υλοποίηση κρίσιμων στρατηγικών δράσεων όπως η ενημέρωση, ο εμπλουτισμός και η ασφάλεια δεδομένων.
«Η σωστή πληροφόρηση, η ταχύτητα εξυπηρέτησης που περιμένουν οι πελάτες μας, η ευελιξία αντιμετώπισης των αναγκών τους, και η δυνατότητα να υπερκαλύπτουμε τις προσδοκίες της αγοράς, δεν κερδίζονται με ευχολόγια» δηλώνει ο Νικήτας Κωνσταντέλλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, «αλλά με επενδύσεις στους ανθρώπους και στην τεχνολογία μας. Σήμερα, έχουμε πλέον τεχνικές δυνατότητες εφάμιλλες με αυτές των πλέον προηγμένων εταιρειών επιχειρηματικής πληροφόρησης στον κόσμο, ενώ ήδη μελετάμε τρόπους ώστε να επωφεληθούμε από την τεχνολογία και τεχνογνωσία που αποκτήσαμε εφαρμόζοντάς την και στις χώρες που δραστηριοποιούμαστε.
Στη δύσκολη συγκυρία που περνάει η πατρίδα μας και η αγορά, ο Όμιλός μας δεν σταματάει να επενδύει με στόχο η ICAP να καταστεί ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην επιχειρηματική πληροφόρηση στα Βαλκάνια, προς όφελος των πελατών μας. Για το έργο αυτό αφιερώθηκαν περισσότερες από 100.000 ανθρωποώρες, παράλληλα με την καθημερινή και απρόσκοπτη λειτουργία εξυπηρέτησης των πελατών, μία υπερπροσπάθεια των ανθρώπων μας που κάνει περήφανη τη Διοίκηση του Ομίλου».