Επειδή η Παγκόσμια «Κρίση» που χτύπησε την πόρτα μας μας αφορά όλους, δημοσιεύουμε τη θέση του «Επιστημονικού Μάρκετινγκ» που εκφράζεται από το Editorial του τεύχους Μαρτίου 2009, που βρίσκεται στα περίπτερα και σε όλα σχεδόν τα γραφεία των Στελεχών της Αγοράς που είναι Συνδρομητές, πέρα από τα Στελέχη του Κλάδου των Ασφαλειών.
Παράλληλα, μέσα από το I.D. κάνουμε ένα «Κλαδικό Γκάλοπ» για να διαπιστώσουμε κατά πόσο οι Αναγνώστες τόσο του «Επιστημονικού Μάρκετινγκ» όσο και του I.D. συμφωνούν ή διαφωνούν με την πρόσφατη Στάση των Κομμάτων της Αντιπολίτευσης (εκτός του ΛΑΟΣ), όσον αφορά την έκκληση του Κ. Καραμανλή να «Συναινέσουν» για την αντιμετώπιση της «Κρίσης». Απαντήστε δηλαδή με μία από τις τρεις λέξεις: «Κέρδισαν», «Έχασαν» ή «Τίποτα» τα τρία Κόμματα;
NO POLITICS TIME
Αγαπητέ μου,
κάνετε (εσκεμμένα ή όχι) τα εξής λογικά σφάλματα-αστοχίες:
α) τέτοιας μεθοδολογίας διενεργούμενες “δημοσκοπήσεις”, δεν έχουν για πολλούς λόγους (επιστημονικούς εννοώ) καμία (μα ΚΑΜΙΑ) εγκυρότητα ως προς την εξαγωγή γενικών συμπερασμάτων και επομένως καμία αξία.
β) ακόμα όμως και αν είσασταν σε θέση να πραγματοποιήσετε μια επιστημονικά έγκυρη δημοσκόπηση, η οποία ας υποθέσουμε οτι οδηγούνταν στο αποτέλεσμα το οποίο κατά βάθος εύχεστε, δηλ. το “έχασαν” ή το “τίποτα”, πάλι δεν αντιλαμβάνομαι για ποιό λόγο αυτό αποτελεί και κριτήριο ορθότητας της στάσης τους. Η οποία “ορθότητα” βεβαίως, δεν είναι κάτι αντικειμενικό και ίδιο για όλους μας, αλλά προσδιορίζεται (αν όχι καθορίζεται) από το πώς αντιλαμβάνεται κανείς το προσωπικό και κοινωνικό συμφέρον.