Στο Τεύχος 12 του 2013, μηνών Ιουλίου-Αυγούστου-Σεπτεμβρίου του περιοδικού της Glassdrive διαβάσαμε την ενδιαφέρουσα ιστορία της εξέλιξης του λογότυπου της γνωστής αυτοκινιτοβιομηχανίας Audi, η οποία έχει ως εξής:
Ιστορικό: Το 1899, ο Γερμανός μηχανικός August Horch, ο οποίος είχε εργαστεί στο παρελθόν για την Carl Benz, δημιούργησε τη δική του εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων με την ονομασία Horch & Cie. Δέκα χρόνια αργότερα αναγκάστηκε να αποχωρήσει από την εταιρία λόγω διοικητικών προβλημάτων. Δημιούργησε μία νέα εταιρία με την ονομασία Audi, η οποία είναι η λατινική μετάφραση του ονόματος Horch που σημαίνει «ακούω». Η ονομασία Audi έγινε γνωστή από τις τρεις διαδοχικές φορές που νίκησε στο Διεθνές Ράλλυ Alpenfahrt.
Η οικονομική κρίση οδήγησε σε δύσκολους καιρούς την αυτοκινητοβιομηχανία. Προκειμένου να επιβιώσουν, τα εμπορικά σήματα Audi, DKW, Horch και Wanderer συγχωνεύθηκαν το 1932 δημιουργώντας την Auto Union AG. Τη συνεργασία τους συμβόλισαν με τους τέσσερις γνωστούς κρίκους που χρησιμοποιούνται μέχρι και σήμερα στο λογότυπο της Audi. Το 1938, το 25% των ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων της Γερμανίας αφορούσε αυτοκίνητα κατασκευής Auto Union AG. Το 1940 η επιχείρηση σταμάτησε την κατασκευή οχημάτων πόλης λόγω του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Το 1948 μετεγκαταστάθηκε στο Ingolstadt, όπου εξακολουθούν να βρίσκονται μέχρι σήμερα τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας.
Πηγές: www.audiurquattro.de & www.seriouswheels.com
Εξέλιξη λογοτύπου
1899: Λογότυπο της Horch & Cie
1910: Κατοχύρωση του εμπορικού σήματος Audi
1932: Auto union – Audi, DKW, Horch & Wanderer
2012: Σημερινό λογότυπο της Audi