Οι διαπραγματεύσεις μαζικής μεταφοράς του ζημιογόνου χαρτοφυλακίου αυτοκινήτων της EOS είχαν ξεκινήσει εδώ και μήνες από τα ίδια τα στελέχη της! Είχαν ως δεδομένο ότι θα αφαιρεθεί η άδεια της Εταιρείας! Κατόρθωσαν μάλιστα και παραπληροφόρησαν το “ID” το οποίο προσπαθεί να βοηθήσει όσο μπορεί την Αγορά διατηρώντας “λεπτές Ισορροπίες”.
Το πρόβλημα δεν είναι τόσο απλό, όσο νομίζουν μερικοί Ασφαλιστές. Το πρόβλημα είναι και Τεράστιο και Μακροχρόνιο. Ας όψετε η Πολιτεία η οποία δεν έσκυψε επάνω από τον Κλάδο με προσοχή, να μελετήσει ποιές Εταιρείες είναι βιώσιμες και ποιές καταδικασμένες και να πάρει τα κατάλληλα μέτρα. Π.χ. μια χρήσιμη πρόταση που έγινε από έναν μπλόγκερ ήταν, αντί να αφαιρείται η άδεια και να προκαλείται “πανικός” προς όλες τις κατευθύνσεις, να τοποθετείται ένας Κρατικός Λειτουργός ο οποίος να “Οργανώσει” την “Εκκαθάριση” της Εταιρείες σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Όχι με την παλαιά έννοια της “Εκκαθάρισης” (φαγοπότι), αλλά ουσιαστική.
Το κύριο θέμα είναι ότι μια μεγάλη Εταιρεία, δέχτηκε να απορροφήσει ένα μεγάλο κομμάτι των ζημιογόνων Αυτοκινήτων της EOS, γνωρίζοντας ότι τα απορροφά ως “απορριμματοφόρο”! Η λέξη ανήκει στον Νίκο Αδαμαντιάδη, ο οποίος σε μια ομιλία του δήλωσε ότι η εταιρεία του δεν δέχεται να ασφαλίσει αυτοκίνητα που προσφέρουν δεδομένες ζημιές.
Το κρίσιμο ερώτημα που θα πρέπει να απασχολήσει την ΕΠΕΙΑ είναι απλό και είναι εύλογο: Πώς και με ποιά κριτήρια η οποιαδήποτε Εταιρεία, μεγάλη ή μικρή, δέχεται να ασφαλίσει αυτοκίνητα των οποίων το Ασφάλιστρο είναι υπερβολικά χαμηλό, αφενός, το ιστορικό των αποζημιώσεων των εν λόγο αυτοκινήτων, κουβαλάει πολύ υψηλά ποσοστά αποζημιώσεων και αφετέρου, οι διαμεσολαβούντες δεν υποχωρούν ούτε ένα ευρώ από την προμήθειά τους!
Τί να το κάνει αυτό το χαρτοφυλάκιο αυτή η Εταιρεία. Τόσο πολύ έχει ανάγκη από τα γνωστά “Κούφια” Μεγέθη του παρελθόντος;
Αν είναι από τις μεγάλες, σίγουρα θα χαρακτηριστεί με το “στίγμα” της συμμετοχής της στη διαιώνιση των προβλημάτων του κλάδου. Έχουμε παραδείγματα εταιρειών που δεν άντεξαν τον πειρασμό και δέχτηκαν μεγάλα παρόμοια ζημιογόνα χαρτοφυλάκια, νομίζοντας ότι θα τα καταφέρουν να περάσουν τη γραμμή τους, ενώ η Αγορά τους διέψευσε, δεν καταλαβαίνει τίποτα. Το μόνο που κατάφεραν ήταν να αύξησαν σε ένα δύο χρόνια 5 φορές το δικό τους χαρτοφυλάκιο και αμέσως μετά αναγκάστηκαν σε ενάμιση χρόνο να το εγκαταλείψουν, μήπως προλάβουν και μετρήσουν τις ζημιές που ανέλαβαν να πληρώσουν!
Τί να πει κανείς!
Ζούγκλα, για να αντιγράψουμε του ΜΤ την εκπομπή!
Το δυσάρεστο και απογοητευτικό είναι ότι δεν βλέπουμε φως στο τούνελ!
tora tha doume to theatro tou paralogou….apo tora kseroume poioi megaloi tha aporofisoun tin paragogi!!!!!!
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;
ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Η GENERALLI ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΞΕΦΟΡΤΩΝΕΙ ΑΡΟΝ-ΑΡΟΝ
ΑΥΤΗ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΟΤΙ ΖΗΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΜΑΜΑ ΤΡΑΠΕΖΑ.
ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΙΜΙΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ (ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟΙ) ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ.
…OI ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ ΝΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ?? ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ.? ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗ ”ΛΑΤΡΑ” ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ,ΔΗΛΩΣΕΙΣ…ΚΛΠ…ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΣΒΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ,ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ…Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΤΟ ΟΝ ΛΑΙΝ ΙΝΣΟΥΡΑΝΣ ΚΛΠ. ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 25% ΜΕ 30% ΑΝΤΙ ΣΤΟ 4%ΜΕ 7% ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡ.ΧΩΡΕΣ …ΚΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΜΕΣΟΥΛΑΒΟΥΝΤΩΝ…ΦΤΑΝΕΙ Η ΚΑΡΑΜΕΛΑ. Γ.Χ.
H ΕΘΝΙΚΑΡΑ …ΤΑ ΡΟΥΦΑΕΙ ΟΛΑ (ΤΑ ΤΟΥΤΟΥΔΑΚΙΑ)ΤΗΣ ΕΟΣ
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΩΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΧΑΜΗΛΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟΥ.
ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΜΗ ΖΗΤΑΕΙ ΤΙς ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ….ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ (ΑΡΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ) ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΝΕ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ!
ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ…..
ΚΑΙ Η ΕΥΡ ΠΙΣΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ
ΓΙΑ ΠΟΙΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ.
ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ.
ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΣΤΟ 35%.
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΜΕ ΝΟΜΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1996.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ 10-15 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ , ΑΛΛΑ ΑΛΛΕΣ 52 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η “ΕΠΕΙΑ” ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΙ ΑΔΕΙΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΞΥΓΙΑΝΕΙ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΕΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΩΣΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Α ΡΕ ΕΘΝΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑΡΡΡΡΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!
ΔΗΛΑΔΗ Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΣΕ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ?
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΥΤΗ, ΣΤΟ ΕΓΓΥΣ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟ ΦΕΡΟΥΝ…ΒΑΡ-ΕΩΣ!