+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023
© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..
ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΚΑΘΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ, ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΕΩΡΗΤΟ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ”ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ”.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΑΧΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΨΕ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΤΗΣ ΑΛΦΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ,ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΕ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟ ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟ ΒΕΒΑΙΩΣ.ΜΟΝΟ ΤΟ ID ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΓΧΑΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ”ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ”ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙ ΠΛΑΓΙΩΣ……..!
Προς mrk : Καλώς το ID δημοσίευσε την εν λόγω επιστολή. Ώς Ασφαλιστικός διαμεσολαβητής πάντα χαίρομαι την όποια διαφήμιση καλής λειτουργίας μιας αποζημίωσης και ακόμη περισσότερο όταν τα λόγια επαίνου προέρχονται απο την πλευρά του πελάτη. Ακριβώς επειδή ζούμε στην εποχή που αναφέρατε , η εμπιστοσύνη μας στο σύστημα ιδιωτικής ασφάλισης πρέπει να ανανεώνεται απο καιρό σε καιρό. Ή μήπως δεν έχετε παρατηρήσει την συνήθη πρακτική πολλών ασφαλιστικών εταιριών να καθυστερούν τις αποζημιώσεις που οφείλουν;
Το ID απλώς δημοσίευσε κάτι που έγινε και αξίζει να αναφερθεί
Στο I.D. εξυπηρετούν πολλά συμφέροντα….