Στο νέο βιβλίο των Αντώνη Γ. Ζαΐρη και Γιώργου Ι. Σταμάτη, που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις «Αθ. Σταμούλης» με τίτλο «Total Business Success» και προλογίζουν οι Κωνσταντίνος Μίχαλος (Πρόεδρος ΕΒΕΑ) και Θεόδωρος Κ. Βάρδας (Πρόεδρος ΣΕΛΠΕ), θα βρείτε συνταγές επιτυχίας για το πώς πρέπει να προσαρμοστούν οι Επιχειρήσεις σήμερα, προκειμένου να επιβιώσουν. Οι συγγραφείς θέτουν το πλαίσιο για την ορθή Επιχειρηματική Λειτουργία της Μικρομεσαίας Επιχείρησης: μεταδίδουν Πληροφορίες και Κατευθύνσεις από τη Διεθνή Πρακτική, παρουσιάζουν Αναλύσεις και προτείνουν Λύσεις σε ό,τι αποκαλείται «Κρίση». Η Καινοτομία, όμως, του βιβλίου είναι ότι πραγματεύεται την Επιβίωση της Ελληνικής Επιχείρησης στη βάση ενός ολοκληρωμένου Συστήματος, που περιλαμβάνει τους Ανθρώπινους Πόρους και την Ανάπτυξη Ηγετικής Προσωπικότητας, τις Επιχειρηματικές Δράσεις μέσα στο ευρύτερο περιβάλλον λειτουργίας και την αναγκαία προετοιμασία των Οργανωσιακών Υποδομών. Ειδικότερα, δίνεται έμφαση στην Προσωπική Ανάπτυξη, την Καλλιέργεια, δηλαδή, Δεξιοτήτων που ενισχύουν και αναπτύσσουν μια πιο Επικοινωνιακή, Δημιουργική και με την κατάλληλη ψυχολογία Προσωπικότητα. Στο πλαίσιο της αλληλεπίδρασης της Επιχείρησης με το εξωτερικό της περιβάλλον εξετάζονται το Μάρκετινγκ, οι Πωλήσεις, η ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών, η Επιχειρηματική Επικοινωνία και τα Χρηματοοικονομικά Εργαλεία. Τέλος, εξετάζεται η κατάλληλη προετοιμασία που μας οπλίζει αποτελεσματικά για να αντιμετωπίσουμε με επιτυχία τις Προκλήσεις της Επιχείρησης και περιλαμβάνει τις Δεξιότητες Ηγεσίας και Αξιοποίησης των Πλεονεκτημάτων των ανθρώπων γύρω μας, την Εσωτερική Οργάνωση, τη Στρατηγική Σκέψη και το Σχεδιασμό. Οι συγγραφείς κωδικοποιούν τα σημεία-κλειδιά αυτού του νέου ολιστικού συστήματος σε έναν «πίνακα ελέγχου» και αναλύουν τα κύρια βήματα που ακολουθούν το κάθε κλειδί, ενώ σε ξεχωριστή ενότητα αξιολογούν το παρόν και το μέλλον των ελληνικών μικρών και μεσαίων Επιχειρήσεων, καταθέτοντας συγκεκριμένες προτάσεις και άξονες Στρατηγικής για την Ανάπτυξη και τη δημιουργική λειτουργία της μικρής και μεσαίας Επιχείρησης.
Ένα χρηστικό και πρακτικό εργαλείο για τη μικρομεσαία Επιχείρηση, που θα τη βοηθήσει να οπλιστεί με Δεξιότητες, Ικανότητες, Εργαλεία και Συστήματα που θα της επιτρέψουν να προχωράει με επιτυχία στο ασταθές και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
Λίγα λόγια για τους Συγγραφείς:
Ο Αντώνης Ζαΐρης σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές (ΜΒΑ) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Έχει διατελέσει επί 25 χρόνια Διευθυντικό Στέλεχος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ σε Πολυεθνικές και μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις. Σήμερα έχει τη θέση του Γενικού Διευθυντή του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ). Είναι μέλος του Βρετανικού Ινστιτούτου Μάνατζμεντ (ΒΙΜ), της Εταιρείας Ανώτατων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ) και της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΑΜ) καθώς και συγγραφέας πολλών βιβλίων. O Γιώργος Σταμάτης έχει σπουδάσει Νομικά (Νομική Σχολή Αθηνών), Μάρκετινγκ (HSDIP, London CCI) και Εκπαίδευση Ενηλίκων (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών – ΕΑΠ). Εργάζεται στον ευρύτερο χώρο του Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων από το 1976 και της Διαφήμισης-Δημοσίων Σχέσεων από το 1981. Έχει διατελέσει διευθυντικό στέλεχος και Διευθυντής Εξυπηρέτησης Πελατών σε πολλές Διαφημιστικές Εταιρείες και σε Εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας. Από το 1983 οργανώνει, συντονίζει και διδάσκει σε επαγγελματικά Σεμινάρια επιμόρφωσης Στελεχών, ενώ το 1991 ίδρυσε την Εταιρεία Συμβούλων Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Source Marketing & Communication Consultants. Από το 2004 συνεργάζεται με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο – ΑΣΟΕΕ ως επισκέπτης εισηγητής σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά τμήματα.