Η avant-premiere της Alfa Romeo 4C Spider, η ανοιχτή έκδοση του πολυβραβευμένου κουπέ που παρουσιάστηκε πέρυσι, θα κάνει την επίσημη πρώτη της στην 84η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Χαρακτηρίζεται από ειδικές λεπτομέρειες και καλαίσθητα στοιχεία, ενώ η avant-premiere είναι μία άσκηση στιλ, για να επιλεγούν τα στοιχεία που πρέπει να εφαρμοστούν στο αυτοκίνητο παραγωγής το οποίο έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2015.
Οι Spider κατελάμβαναν πάντοτε ξεχωριστή θέση στην ιστορία της Alfa Romeo επειδή είναι η πιο ελεύθερη και μαζί η πιο συναισθηματική έκφραση της οδήγησης και της αυτοκίνησης. Το ίδιο πνεύμα εκφράζεται και στην avant-premiere της Alfa Romeo 4C Spider, την γνήσια εξέλιξη της μακράς ιστορίας της Alfa Romeo στις Spider, που προσφέρει ζωτικότητα, εξαιρετική οδηγική απόλαυση, ξεχωριστό design και δυνατούς κινητήρες.
Εξωτερικό στιλ
Σχεδιασμένη από το Alfa Romeo Style Centre, η avant-premiere του διθέσιου αυτοκινήτου με την πίσω κίνηση και τον κινητήρα στο κέντρο επιβεβαιώνει την υπεροχή της μάρκας στις Spider, μια ιστορία από τις πιο όμορφες στην παγκόσμια ιστορία του αυτοκινήτου.
Ένα χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει το αυτοκίνητο που επιδεικνύεται στη Γενεύη είναι το αποκλειστικό Glossy White χρώμα με τριπλής επίστρωσης, που χαρίζει βάθος και ομορφιά με τους ιριδισμούς του, ενώ διαμορφώνει το αυτοκίνητο, τονίζοντας τις καμπύλες του. Γνήσια ιταλική κομψότητα προσφέρει και το «δαχτυλίδι» από ανθρακονήματα στο παρμπρίζ το οποίο παίζει διπλό ρόλο, αυτόν της ενίσχυσης της ακαμψίας και αυτόν της βελτίωσης τηςαεροδυναμικής.
Και φυσικά ξεχωρίζουν ευχάριστα οι νέες ζάντες με τα νέα ελαστικά της Pirelli.
Εσωτερικό design
Το design στο εσωτερικό και τα υλικά που επιλέχθηκαν βρίσκονται όλα στην κατεύθυνση της προσφοράς της κορυφαίας οδηγικής απόλαυσης. Συγκεκριμένα, τα στοιχεία από ανθρακονήματα στο εσωτερικό ξεχωρίζουν αμέσως και χρησιμοποιούνται για να κάνουν την κεντρική κονσόλα άμεσα ορατή, η οποία έχει αφεθεί σε κοινή θέα για να τονίσει την αίσθηση της μοναδικότητας, της τεχνολογικής υπεροχής και του ελαφρού βάρους. Επιπρόσθετα, η δερμάτινη επένδυση και οι γνήσια ιταλικές λεπτομέρειες προσφέρουν μια εξαιρετική αίσθηση στον οδηγό του αυτοκινήτου.
Διαστάσεις και αεροδυναμική
Η avant-premiere της Alfa Romeo 4C Spider έχει μήκος περίπου 4 μέτρα και μεταξόνιο μικρότερο των 2,4 μέτρων. Πρόκειται φυσικά για διαστάσεις γνήσιου σπορ αυτοκινήτου. Και χάρη στη δουλειά των σχεδιαστών το αυτοκίνητο προσφέρει κορυφαία επίπεδα αεροδυναμικής, προσφέροντας υπέροχη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Επίσης, χάρη στη μελέτη και την προσοχή στη λεπτομέρεια μειώθηκε στο ελάχιστο η είσοδος του αέρα στο θάλαμο επιβατών όταν η οροφή είναι ανοικτή, δημιουργώντας ένα υπέροχο αίσθημα φιλοξενίας και στις πολύ υψηλές ταχύτητες.
Εξαιρετικές επιδόσεις από το νέο 4κύλινδρο 1750 Turbo και το Alfa TCT
Η μονάδα παραγωγής ισχύος της κουπέ έκδοσης χρησιμοποιείται κι εδώ: είναι ο νέος 4κύλινδρος 1750 Turbo με το καινοτόμο αλουμινένιο μπλοκ – που επιτρέπει να μειωθεί το βάρος κατά 22 κιλά. Ο 1750 Turbo συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο Alfa TCT. Οι αλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν και με τα “shift paddles” που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.
Με αυτό τον εξοπλισμό, η avant-premiere της Alfa Romeo 4C Spider εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις και εκπληκτική αίσθηση: 0 – 100 χλμ./ώρα σε 4,5’’, τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Κι όλα αυτά με μια κατανομή βάρους 40% στον εμπρός άξονα και 60% στον πίσω.
Τέλος, όπως όλες οι τελευταίας γενιάς Alfa Romeo, η avant-premiere της Alfa Romeo 4C Spider εξοπλίζεται με τον επιλογέα DNA. Έτσι, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του όλα τα στοιχεία που του επιτρέπουν να οδηγεί με κορυφαίο συναίσθημα αυτό το ξεχωριστό αυτοκίνητο.
Οδική συμπεριφορά
Εκτός απός τις απόλυτες επιδόσεις, το κράτημα και η «οδηγησιμότητα» της Alfa Romeo 4C Spider την καθιστούν μοναδική . Μπορείς να ευχαριστηθείς πλήρως το αυτοκίνητο σε όλες τις συνθήκες και όχι μόνο με ειδική οδήγηση στις πίστες, χάρη στην αίσθηση και στην ευκολία οδήγησης, που βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα. Ειδική ρύθμιση για τις αναρτήσεις έχει δημιουργηθεί για την ανοιχτή Alfa, που ολοκληρώνεται με σπορ ανάρτηση– ψαλίδια μπροστά και αναβαθμισμένα MacPherson πίσω – με αεριζόμενους δίσκους παντού στο σύστημα φρένων και άμεσο τιμόνι.