Στις δράσεις και το έργο του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών αναφέρθηκε εχθές ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Δρ. Β. Αποστολόπουλος, στο πλαίσιο συνάντησης γνωριμίας της ηγετικής ομάδας του Ομίλου με τους δημοσιογράφους του ιατρικού ρεπορτάζ.
Σε μια εφ’ όλης της ύλης ομιλία ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών αναφέρθηκε στην απειλή της βιωσιμότητας του ιδιωτικού κλάδου υγείας υπό τα σημερινά δεδομένα, στις εξωστρεφείς δράσεις του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών ως μέσο αντιμετώπισης της κρίσης, ενώ παράλληλα έδωσε μια νότα αισιοδοξίας αναφερόμενος στις ευκαιρίες που προκύπτουν σε περιόδους κρίσης.
Ειδικότερα, ο κ. Αποστολόπουλος τόνισε την ανάγκη άμεσης εξυγίανσης και διαφάνειας του χώρου της υγείας και τη διαμόρφωση σαφών κανόνων και πλαισίου λειτουργίας, αφού η καθυστέρηση των ληξιπροθέσμων, τα άδικα και οριζόντια μέτρα των rebate και clawback, χωρίς μάλιστα αυτά να συνοδεύονται από αντίστοιχους ελέγχους, καθώς και η συνέχιση του καθεστώτος αδιαφάνειας στον ΕΟΠΥΥ συνθέτουν ένα εκρηκτικό μείγμα.
Επίσης, αναλύθηκε η στρατηγική αντιμετώπισης της κρίσης από τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών η οποία συνοψίζεται στους εξής άξονες:
- Νέες επενδύσεις σε υποδομές, τεχνολογίες αιχμής και νέα τμήματα, οι οποίες ξεπέρασαν την τελευταία διετία τα 15εκ Ευρώ
- Αναδιάρθρωση διοικητικής ομάδας
- Αναβάθμιση ποιότητας υπηρεσιών, η οποία επισφραγίστηκε με την ολοκλήρωση της απόκτησης των πιστοποιητικών ISO 9001-2008, TEMOS Quality in International Patient Care, TEMOS Excellence in Medical Tourism, Diplomatic Council ως “Best Hospitals Worldwide 2014”
- Διατήρηση των θέσεων εργασίας
- Εξασφάλιση μεγαλύτερης προσβασιμότητας στις υπηρεσίες του Ομίλου (σύναψη συμφωνιών με ασφαλιστικές εταιρίες, φορείς κλπ)
- Ενδυνάμωση της παρουσίας του Ομίλου διεθνώς στο χώρο του Ιατρικού Τουρισμού, με αποτέλεσμα το 11% του κύκλου εργασιών του να προέρχεται από αλλοδαπούς ασθενείς. Επίσης μέσω πρόσφατης συνεργασίας με τον Όμιλο Μουζενίδη, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών απέκτησε πάνω από 70 σημεία πώλησης για την προσέλκυση ασθενών στις πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες.
- Κλιμάκωση δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, όπως το πρόγραμμα τηλεϊατρικής σε συνεργασία με τη Vodafone και η παροχή προνομίων σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες
Τέλος, ο κ. Αποστολόπουλος αναφέρθηκε στις τάσεις συγκέντρωσης που θα παρουσιαστούν στην ελληνική αγορά το επόμενο διάστημα και ενδεχομένως συμπράξεων ιδιωτικού και δημοσίου τομέα όπου φιλοδοξία του Ομίλου αποτελεί να αναλάβει πρωταγωνιστικό ρόλο.