Η Mondelēz International ανακοίνωσε ότι βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση προς την επίτευξη των στόχων της σχετικά με τη παγκόσμια στρατηγική της στο Well-being. Στον απολογισμό του 2013 η Mondelēz International περιγράφει την πρόοδο στην εφαρμογή πρακτικών και προγραμμάτων, για την υλοποίηση σημαντικών δεσμεύσεων στους τομείς: υπεύθυνο snacking, αειφόρος ανάπτυξη, υποστήριξη κοινοτήτων και τέλος, ασφάλεια εργαζομένων και τροφίμων.
«Η επιτυχημένη πορεία της επιχείρησής μας συνδέεται άμεσα με την ενίσχυση του well-being (ευεξία) των ανθρώπων που παρασκευάζουν αλλά και αυτών που απολαμβάνουν τα προϊόντα μας, καθώς και με την υποστήριξη των κοινοτήτων όπου καλλιεργούνται τα συστατικά των προϊόντων αυτών. Είναι αυτή η πεποίθηση που ενέπνευσε τη στρατηγική “Call for Well-being», τόνισε η Πρόεδρος και CEO της εταιρίας Irene Rosenfeld. «Έχουμε καταφέρει σημαντική πρόοδο ως τώρα, αλλά σίγουρα απαιτούνται περισσότερα. Συνεχίζουμε λοιπόν να συνεργαζόμαστε με συναδέλφους, εταίρους και κοινότητες για να προάγουμε λύσεις που θα έχουν θετικά και διαρκή αποτελέσματα.»
Από τον Οκτώβριο 2012, όταν δημιουργήθηκε η Mondelēz International, έχουν ενταθεί οι προσπάθειες γύρω από τη στρατηγική του well-being: διευρύνοντας τις βελτιωμένες λύσεις snacking που προτείνουμε προς τους καταναλωτές μας, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη προμήθεια βιώσιμων πρώτων υλών, μειώνοντας το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, επεκτείνοντας τη συνεργασία με τις κοινότητες για την προώθηση ισορροπημένου και υγιούς τρόπου ζωής, και ενισχύοντας την ασφάλεια για αυτούς που παράγουν αλλά και για τους καταναλωτές που απολαμβάνουν τα προϊόντα μας.
Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα, τα τελευταία 21 χρόνια υποστηρίζουμε το έργο του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου (ΕΠΜ) σε 2 προγράμματα: το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά 5ης και 6ης Δημοτικού στο εργοστάσιο Σοκολατοποιΐας Παυλίδη καθώς και τη λειτουργία του εκθέματος στο ΕΠΜ που αφορά την εκπαίδευση γύρω από τη σημασία της κίνησης καις της ισορροπημένης διατροφής. Τα προγράμματα έχουν παρακολουθήσει πάνω από 40.000 παιδιά, καθώς και οικογένειες και εκπαιδευτικοί.
Στη συνέχεια μια σύντομη περιγραφή της προόδου που έχουμε επιτύχει στους στόχους μας παγκόσμια:
Υπεύθυνο Snacking
- Το 2013, 22% από τα έσοδά μας ήταν από προϊόντα Βελτιωμένης Επιλογής (Better Choice) – συνεχίζουμε τις προσπάθειες για να επιτύχουμε το στόχο του 25% των εσόδων από προϊόντα
Βελτιωμένης Επιλογής μέχρι το 2020
- Κοντά στο στόχο του 25% μέχρι το 2020 για ατομικές συσκευασίες προϊόντων με καλύτερο έλεγχο μερίδων. Από το 20212, τα προϊόντα αυτά αυξήθηκαν κατά 7%.
Αειφόρος Ανάπτυξη
- Το 2013, 10% της σοκολάτας, 56% του καφέ και 44% των μπισκότων Δ. Ευρώπης, προήλθαν από αειφόρες καλλιέργειες.
- Πετύχαμε τον στόχο μας για προμήθεια 100% πιστοποιημένου φοινικέλαιου (Roundtable on Sustainable Palm Oil) – 2 χρόνια νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα που είχαμε θέσει.
- Κοντά στον στόχο μας για μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου (GHG) και νερού στην παραγωγική διαδικασία μέχρι το 2015. To 2013 μειώσαμε τη χρήση νερού κατά 11% και ταGHG κατά 9%.
- Ξεπεράσαμε το στόχο για μείωση των βιομηχανικών αποβλήτων κατά 15% που είχαμε θέσει για ολοκλήρωση το 2015 – πετύχαμε 46% μείωση κατά το 2013.
Συνεργασία με κοινότητες
- Κοντά στο στόχο για επένδυση 50 εκατομμυρίων δολαρίων σε προγράμματα που υποστηρίζουν ένα ισορροπημένο τρόπο ζωής. Το 2013 αφιερώσαμε 25 εκατομμύρια δολάρια για σχετικάπρογράμματα σε 10 χώρες.
Ασφάλεια
- Κοντά στο στόχο να επιτύχουμε πιστοποίηση FSSC 22000 (Πιστοποίηση Ασφάλειας Συστημάτων Τροφίμων) σε όλες τις παραγωγικές μας μονάδες ως το 2015. Ως το τέλος του2013, 75% των μονάδων μας ήταν πιστοποιημένες κατά FSSC 22000. Στην Ελλάδα τοεργοστάσιο Σοκολατοποιΐας Παυλίδη είναι ήδη πιστοποιημένο κατά FSSC 22000 από το 2010.