Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ετήσια εκδήλωση Βραβεύσεων του Δικτύου Agency της Allianz Ελλάδος, όπου πέρα από την επιβράβευση των κορυφαίων Συνεργατών, το κοινό είχε την ευκαιρία να ακούσει από τα στελέχη της εταιρίας τους στρατηγικούς σχεδιασμούς της Allianz που θα της επιτρέψουν να συνεχίσει την αναπτυξιακή της πορεία.
«Η ισχυρή μας θέση εμπνέει σιγουριά και οφείλουμε να διασφαλίσουμε τη βιωσιμότητα του ανταγωνιστικού μας πλεονεκτήματος στο χρόνο. Με τη στήριξη ενός ισχυρού Ομίλου, καταφέρνουμε να ενισχύουμε τη θέση μας στην αγορά διευρύνοντας το μερίδιο αγοράς μας, αλλά και κερδίζοντας ακόμα περισσότερους πελάτες-υποστηρικτές που μας συστήνουν ανεπιφύλακτα σε συγγενείς και φίλους τους.» ανέφερε στην ομιλία του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος κ. Πέτρος Παπανικολάου.
Στη συνέχεια ο κ. Π. Παπανικολάου αναφέρθηκε και στις σημαντικές αλλαγές της αγοράς, όπως αυτές αντικατοπτρίζονται στο νέο θεσμικό πλαίσιο και καθορίζουν το παρόν και κυρίως το μέλλον της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. «Λειτουργούμε σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον και η ταχύτητα προσαρμογής και η ευελιξία αποτελούν κριτήρια επιτυχίας.»
Αναφερόμενος στους μελλοντικούς σχεδιασμούς της Allianz Ελλάδος, ο κ. Παπανικολάου είπε «Το ανταγωνιστικό τοπίο αλλάζει και θα συνεχίσει να αλλάζει. Εμείς εστιάζουμε στην οργανική ανάπτυξη βασιζόμενοι στην εξαιρετική ποιότητα και τις γνώσεις που έχουν οι συνεργάτες του δικτύου Agency της Allianz. Παράλληλα συνεχίζουμε να επενδύουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη και ανανέωση του ανθρώπινου δυναμικού των Πωλήσεων».
Στις προοπτικές του επαγγέλματος του ασφαλιστικού συμβούλου αλλά και στις ενέργειες που υλοποιήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2014 και αφορούσαν στους τομείς της Στοχοθεσίας, της Ανάπτυξης των γραφείων, της υλοποίησης ενός φιλόδοξου Εκπαιδευτικού Προγράμματος αλλά και σε μια σειρά από Πωλησιακά Κίνητρα με στόχο την ενδυνάμωση της παραγωγικής δράσης αναφέρθηκε κατά την ομιλία της η κ. Νόρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων. «Είμαστε μία ισχυρή ομάδα επιτυχημένων επαγγελματιών και αυτό βραβεύουμε και σήμερα. Για να συνεχιστεί η επιτυχία μας αυτή πρέπει να μη μένουμε στάσιμοι αλλά να κινηθούμε. Να αναλάβουμε από κοινού δύσκολα καθήκοντα και να αντιμετωπίσουμε μαζί όλες τις προκλήσεις που η αγορά μας προσφέρει. Η πορεία μας δεν είναι εύκολη, είναι όμως η συμμαχία του μέλλοντος που θα αποδώσει καρπούς σε εσάς, τις οικογένειές σας, προς όφελος των συνεργατών του αύριο, είτε αυτοί είναι νέοι συνεργάτες είτε ακόμη και η επόμενη δική σας γενιά.», τόνισε κατά την ομιλία της.
Νέες Προϊοντικές Λύσεις
Ο κ. Άγγελος Πολίτης, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, παρουσίασε στο κοινό τις νέες λύσεις της Allianz Ελλάδος για τις ανάγκες της Σύνταξης και της Αποταμίευσης, αλλά και τις νέες προϊοντικές επιλογές στον τομέα της Υγείας. «Αξιολογούμε συστηματικά τα νέα δεδομένα της αγοράς και τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ασφαλιστικές ανάγκες με στόχο να προσφέρουμε πλήρεις, αξιόπιστες και ανταγωνιστικές λύσεις. Στον κρίσιμο τομέα της Σύνταξης-Αποταμίευσης σχεδιάσαμε σύγχρονα προϊόντα με χαμηλά κόστη και υψηλή ανταποδοτικότητα στον πελάτη και κυρίως την ευελιξία επιλογών σχετικά με τον τρόπο καταβολής του συσσωρευμένου κεφαλαίου ένα μήνα πριν την έναρξη συνταξιοδότησης ώστε ο πελάτης να αποφασίζει με βάση τα δεδομένα εκείνης της χρονικής στιγμής». Αναφορικά με τις προϊοντικές αλλαγές στο σκέλος της Υγείας, ο κ. Α. Πολίτης παρουσίασε στο κοινό το “My Primary Care”, τη νέα λύση Πρωτοβάθμιας Περίθαλψης της Allianz που προσφέρει πρόσβαση σε υπηρεσίες εξωνοσοκομειακής φροντίδας.
Ψηφιακή Στρατηγική
Στα νέα δεδομένα που έχει δημιουργήσει η ψηφιοποίηση για τον ασφαλιστικό κλάδο αλλά και στη στρατηγική και στους σχεδιασμούς της Allianz στον τομέα αυτό αναφέρθηκε στην παρουσίαση της η κ. Φιλίππα Μιχάλη, Διευθύντρια Market Management & Επικοινωνίας.
«Η ψηφιοποίηση δημιουργεί νέα δεδομένα στο “ταξίδι” του πελάτη κατά την αναζήτηση λύσεων για τις ασφαλιστικές του ανάγκες. Νέα δεδομένα που απαιτούν προσαρμογή του τρόπου δουλειάς για όλους μας. Εμείς στην Allianz ακούμε την αγορά και θέλουμε να πρωταγωνιστήσουμε στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται έχοντας ένα ψηφιακό εταιρικό προφίλ, με το συνεργάτη σύμμαχό μας και εφοδιασμένο με τα ψηφιακά εργαλεία που χρειάζεται και τον πελάτη να έχει και ψηφιακή πρόσβαση στα δεδομένα που τον αφορούν.» Στη συνέχεια παρουσίασε στους Συνεργάτες του Agency τους σχεδιασμούς που υλοποιεί ήδη η εταιρία και στους 3 άξονες –Εταιρία, Συνεργάτης, Πελάτης- και οι οποίοι θα παραδίδονται σταδιακά μέσα στο επόμενο δωδεκάμηνο.
Κορυφαία στιγμής της εκδήλωσης αποτέλεσε η βράβευση των συνεργατών του δικτύου Agency της Allianz Ελλάδος που ξεχώρισαν μέσα στο 2013 με τις εξαιρετικές τους επιδόσεις στις πωλήσεις αλλά και στη στελέχωση συμβάλλοντας στην ανάπτυξη του δυναμικού των Πωλήσεων.