Άλλοι δηλώνουν ότι σκίζουν τα μνημόνια και άλλοι ότι αλλάζουν σελίδα για τη χώρα. Άλλοι πάλι διαλαλούν ότι ο καθένας πρέπει να χαράξει μια καινούργια προσωπική ζωή και ότι η ευθύνη είναι ατομική. Μέχρι να αποφασίσουν όλοι αυτοί και να συνεννοηθούν μεταξύ τους, ας ασχοληθούμε με μια πραγματική αλλαγή, μια ξεκάθαρη απόφαση, μια καινούργια μέρα που ξημερώνει, με περισσότερο φως, πιο λαμπερή, πιο αισιόδοξη.
Η ING γράφει το καινούργιο της βιβλίο στην Ελλάδα! Δεν διορθώνει το παλιό, δεν αποποιείται την τριανταπεντάχρονη παρουσία της στη χώρα μας, δεν στέκεται στο παρελθόν. Σήμερα ως ING, αύριο ως NN, ανοίγει ένα καινούργιο βιβλίο και ξεκινά το γράψιμο από την πρώτη σελίδα. Κεντρικός ήρωας, ο Άνθρωπος. Κεντρική ιδέα, η Φροντίδα του. Πρωταγωνιστές, η οικογένεια της ING. ‘Ολοι. Διοίκηση, Στελέχη, Εργαζόμενοι, Συνεργάτες.
Μια νέα φιλοσοφία που εδράζεται σε τρεις πυλώνες, την Ενημέρωση, την Εκπαίδευση, την Εξωστρέφεια. «Δεν πουλάμε, ενημερώνουμε. Δεν πιέζουμε, εκπαιδεύουμε. Δεν είμαστε στα γραφεία μας, είμαστε στην κοινωνία. Προτείνουμε μια καλύτερη ζωή για κάθε Άνθρωπο. Η πρότασή μας αφορά στον τρόπο ζωής, όχι στην ασφάλιση. Αφορά στην πρόληψη, όχι στην αποζημίωση.»
Και τότε, ποια η χρησιμότητα ενός ασφαλιστηρίου, ποια η ανάγκη της ασφάλισης; Η απάντηση είναι απλή: Επιστροφή στις βασικές έννοιες της ασφάλισης. Ασφαλίζουμε το τυχαίο, το απρόοπτο. Ασφαλίζουμε αυτό που πραγματικά δεν μπορεί να αποφύγει και στο οποίο δεν μπορεί να αντεπεξέλθει οικονομικά ο άνθρωπος.
ING, ένας ασφαλιστικός και επενδυτικός όμιλος με ολλανδικές ρίζες, με πλούσια ιστορία που μετρά περίπου 170 χρόνια, που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 18 χώρες, με ισχυρή παρουσία σε Ευρώπη και Ιαπωνία. Οι Εταιρικές Αξίες του Ομίλου συνοψίζονται ως εξής:
«Nοιαζόμαστε, είμαστε ξεκάθαροι, δεσμευόμαστε. Βασιζόμαστε στο μέγεθος, στην εμπειρία και στην τεχνογνωσία μας, προκειμένου να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια ευρεία γκάμα ασφαλιστικών και επενδυτικών λύσεων.»
Η πρόταση της ING για υγιεινό τρόπο ζωής, για συμμετοχή στα κοινωνικά δρώμενα, για ενέργειες προσφοράς και κοινωνικής ευθύνης, για κίνηση και όχι απραξία, αναδεικνύει τη Σημαντικότητα του Ατόμου και παράλληλα τη Δύναμη του Ατόμου. Του Ατόμου που βρίσκεται στο κέντρο του ενδιαφέροντος για τον Όμιλο σε 13 χώρες της Ευρώπης.
Είναι αλήθεια ότι η οικονομική κρίση έγγιξε έντονα τον Όμιλο της ING παγκοσμίως. Ταυτόχρονα όμως, αποδείχθηκε για μια ακόμη φορά ότι, όταν υπάρχουν στέρεες βάσεις και όταν υπάρξει συγκεκριμένο σχέδιο διάσωσης και ανασυγκρότησης, τότε δημόσιος και ιδιωτικός τομέας μπορούν να συνεργασθούν άψογα και εγγυημένα, σε όφελος των ασφαλισμένων και των καταναλωτών, σε όφελος της παγκόσμιας ασφαλιστικής αγοράς. Εκεί βέβαια που οι ασφαλιστικές αγορές αναγνωρίζονται ως προς τη σπουδαιότητά τους και ως προς το θεσμικό τους χαρακτήρα. Εκεί, όχι εδώ…
Ξημερώνοντας το 2015 η ΝΝ επανέρχεται στην ελληνική κοινωνία, στη ζωή μας. Δεν είχε φύγει, αλλά επανατοποθετείται αλλιώτικη, ανθρωποκεντρική και ταυτόχρονα επιθετική. Επίθεση στον κακό τρόπο ζωής, επίθεση στα άχρηστα και ασήμαντα, επίθεση στα ψιλά γράμματα και τα «περίπου». Σε μια περίοδο που η ελληνική κοινωνία και ο κάθε άνθρωπος χωριστά αναζητά Ασφάλεια και Αισιοδοξία, το λιοντάρι της ΝΝ θα είναι δίπλα του.
Για περισσότερες Δράσεις & Πρακτικές επισκεφτείτε το asfalistikomarketing.gr