Η συνολική παραγωγή του Α’ εξαμήνου του 2009 έφτασε τα €48 εκατ. έναντι €35 εκατ. του αντίστοιχου πρώτου εξαμήνου του 2008 και παρουσίασε αύξηση 37%. Η παραγωγή στον κλάδο αυτοκινήτου έφτασε τα €36 εκατ. έναντι €25 εκατ. του Α’ εξαμήνου του 2008 και παρουσίασε αύξηση 45%. Οι λοιποί κλάδοι έφτασαν €12 εκατ. έναντι €10 του Α’ εξαμήνου του 2008, με αύξηση 16%. Σημαντική επίσης είναι η αύξηση του κλάδου Γενικής Αστικής Ευθύνης που αυξήθηκε κατά 32%.
Στόχος της εταιρίας για το δεύτερο εξάμηνο που μόλις έχει ξεκινήσει είναι η ποιοτική αύξηση της παραγωγής και η περαιτέρω ανάπτυξη των λοιπών κλάδων. Προς αυτή την κατεύθυνση θα είναι και ο προγραμματισμός Δράσης και Εκπαίδευσης που έχει ετοιμάσει η Εμπορική Διεύθυνση προκειμένου να αξιοποιηθεί πλήρως το προϊοντικό δυναμικό της εταιρίας.
Ο αριθμός των νέων συνεργατών διαμεσολαβητών αυξάνεται σταθερά αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη τους στην Εταιρεία και τα Συμβόλαιά της. Μια έρευνα της Εταιρείας αποκάλυψε ότι ένας λόγος της προσέλκυσης των νέων συνεργατών ήταν η γρήγορη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση που τους πρόσφερε. Ταυτόχρονα με τις εξελίξεις η διοίκηση της Victoria ανακοίνωσε λειτουργικές αλλαγές στο οργανόγραμμα της και ενίσχυσε το δυναμικό της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη προκειμένου να βελτιώσει τις αποδόσεις της.