“Σήμερα, μία επιχείρηση χωρίς σωστή μηχανογράφηση δεν μπορεί να επιβιώσει”. Αυτό είχε επισημάνει ο κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MEGA BROKERS SA, σε συνέντευξή του σε κλαδικό περιοδικό τον Νοέμβριο του 2012.
Η πίστη και η πεποίθηση του κ. Χατζηθεοδοσίου στο θέμα της σωστής μηχανογράφησης τον οδήγησε να εισέλθει δυναμικά στο χώρο της διαδικτυακής υποστήριξης, με τη δημιουργία της εφαρμογής HERMES.
Πρόκειται για το πρωτοποριακό πρόγραμμα μηχανογράφησης, το οποίο αν και λειτουργεί μόλις ένα χρόνο, θεωρείται ήδη το ιδανικότερο εργαλείο στα χέρια κάθε ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
Η πορεία του HERMES μέσα στο έτος έφερε εντυπωσιακά αποτελέσματα, χάρη στην προσπάθεια όλων των ανθρώπων που δημιούργησαν, βοήθησαν, εξέλιξαν και έφτασαν την εφαρμογή αυτή, στην τωρινή της μορφή.
Το πρόγραμμα δίνει, μεταξύ άλλων, τη δυνατότητα στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να τιμολογούν ταυτόχρονα σε 19 ασφαλιστικές εταιρείες, να αρχειοθετούν προσφορές για μελλοντική χρήση, να συγκρίνουν τιμολόγια σε πακέτα ή μεμονωμένες καλύψεις, να διατηρούν στατιστικά στοιχεία αιτήσεων και να εκδίδουν συμβόλαια σε πραγματικούς χρόνους σε 15 ασφαλιστικές εταιρείες, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο.
Η διαρκής εξέλιξη της τεχνολογίας, μας βρίσκει συνοδοιπόρους καθώς βοηθάει σε πολύ μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη των εργασιών μας, διευκολύνοντας τόσο το δικό μας έργο όσο και των συνεργατών μας, αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη σωστή διαχείριση του χρόνου.
Ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες μας και τις ασφαλιστικές εταιρίες για την εμπιστοσύνη και στήριξη στην προσπάθειά μας αυτή και δεσμευόμαστε ότι η MEGA BROKERS SA θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στις καινοτομίες της ασφαλιστικής αγοράς.
Παρακάτω αναφέρονται αναλυτικά ορισμένες από τις σημερινές δυνατότητες της εφαρμογής HERMES:
1. Ταυτόχρονη τιμολόγηση σε 19 ασφαλιστικές εταιρίες
2. Τιμολόγηση σε 5 διαφορετικές χρήσεις οχημάτων
3. Συγκριτική Τιμολόγηση σε πακέτα ή μεμονωμένες καλύψεις για όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες
4. Αρχειοθέτηση προσφορών για μελλοντική χρήση
5. Δημιουργία ηλεκτρονικού αρχείου δικαιολογητικών του πελάτη
6. Αυτόματη δημιουργία αρχείου αιτήσεων και ιστορικού αυτών
7. Στατιστικά στοιχεία αιτήσεων (ποιες έγιναν συμβόλαια, ποιες εκκρεμούν, ποιες απορρίφθηκαν και για ποιο λόγο)
8. Έκδοση συμβολαίου σε πραγματικούς χρόνους σε 15 ασφαλιστικές εταιρίες, 24 ώρες το 24ωρο 365 ημέρες το χρόνο
9. Αγορά συμβολαίων (νέων, ανανεωτηρίων & πρόσθετων πράξεων) και δυνατότητα εκτύπωσής τους ή ηλεκτρονικής αποστολής τους στον πελάτη σε 24ωρη βάση
10. Φίλτρα κριτηρίων πληροφοριών για όλο το πελατολόγιο του συνεργάτη με απεικόνιση ή και εξαγωγή αυτού σε μορφή excel
11. Εμφάνιση προθεσμίας λήξης αγοράς του συμβολαίου
12. Εξόφληση συμβολαίων με χρήση πλαφόν, με βάση το εκάστοτε χαρτοφυλάκιο του συνεργάτη
13. Δημιουργία παραστατικού για πληρωμή συμβολαίων από το συνεργάτη, με απόδοση μικτά μείον προμήθειες με αυτόματη επαναφορά του πλαφόν. Η διαδικασία αυτή χρηματοδοτείται από την MEGABROKERS
14. Δυνατότητα ελέγχου εισπραγμένων ή μη συμβολαίων, με απεικόνιση ή και εξαγωγή του αρχείου σε μορφή excel