Η τεχνολογία το έχουμε πει πολλάκις είναι στη διάθεση των Ασφαλιστών να την εκμεταλλευτούν προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των πελατών που εξελίσσονται μαζί της. Μπορεί να μην έχουν δημιουργηθεί (ακόμα) οι πρωτοποριακές εφαρμογές που θα λύσουν τα χέρια των ασφαλιστών, υπάρχουν όμως τόσες άλλες, γνωστές εφαρμογές και social media που αν τις κοιτάξεις από την οπτική γωνία της δουλειάς σου μπορούν να βοηθήσουν.
Τι μας προσφέρουν όμως όλες αυτές οι εφαρμογές; Ας πάρουμε για παράδειγμα το facebook. Στην αρχή νομίζαμε ότι μέσω facebook θα κάνουμε πελάτες. Απογοητευτήκαμε. Μετά μάθαμε ότι είναι αναγκαίο “κακό” γιατί δεν θα σου δώσει πελάτες, αλλά απλά… πρέπει να υπάρχεις.
Μετά ήρθε το Linkedin. Χρήσιμο για τις εταιρείες καθώς μπορούν να στρατολογήσουν ασφαλιστές (λέμε τώρα, λειτουργεί όμως στο εξωτερικό) και για τους ασφαλιστές που θέλουν να έχουν ένα επίσημο προφίλ στο διαδίκτυο. Ούτε όμως και από εδώ αυξήθηκαν οι πωλήσεις των διαμεσολαβητών.
Επομένως καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα social media δεν θα σας φέρουν νέα παραγωγή. Στο μόνο που θα σας βοηθήσουν είναι στη δημόσια εικόνα σας. Τα χρησιμοποιούν οι καταναλωτές για να επικοινωνούν μεταξύ τους, οπότε πρέπει να τα χρησιμοποιείτε και εσείς. Τι άλλες εφαρμογές όμως χρησιμοποιούν οι καταναλωτές για να επικοινωνούν μεταξύ τους;
Σύμφωνα με δηλώσεις του ιδρυτή του Facebook, Mark Zuckerberg, 500 εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο χρησιμοποιούν μηνιαίως για την επικοινωνία τους την εφαρμογή WhatsApp. Μια εύχρηστη εφαρμογή για smartphones που μπορείς εύκολα να ανταλλάξεις μηνύματα, φωτογραφίες, βίντεο ακόμα και ηχογραφημένα μηνύματα μέσω του internet. Μια εφαρμογή που ο ιδρυτής του facebook αγόρασε για το αστρονομικό ποσό των 19 δισ. δολαρίων τον Φεβρουάριο του 2014.
Τι άλλο μπορεί να κάνει η συγκεκριμένη εφαρμογή και πώς λειτουργεί;
Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει λογαριασμό κάνοντας χρήση του αριθμού του κινητού τηλεφώνου του και δίνοντας ένα όνομα με το οποίο θα εμφανίζεται στους υπόλοιπους χρήστες και προαιρετικά μια φωτογραφία.
Στη συνέχεια, η εφαρμογή κάνει χρήση της λίστας επαφών τηλεφώνου του χρήστη και προσθέτει όσες επαφές έχουν WhatsApp λογαριασμό στη λίστα επαφών για αποστολή μηνυμάτων μέσω ίντερνετ. Αυτό σημαίνει πως για να κάνει κάποιος χρήστης προσθήκη έναν άλλο χρήστη, θα πρέπει να αποθηκεύσει τον αριθμό που χρησιμοποιεί στο WhatsApp στη λίστα επαφών τηλεφώνου της συσκευής του.
Η χρήση της εφαρμογής είναι αρκετά απλή. Κατά το άνοιγμα, ο χρήστης βλέπει όλες τις συζητήσεις που έχει πραγματοποιήσει μέσω του WhatsApp, ενώ υπάρχουν άλλα δύο εικονίδια για αποστολή μηνύματος σε νέο χρήστη και για τις ρυθμίσεις της εφαρμογής.
Τι άλλο κάνει;
Ο χρήστης μέσω της εφαρμογής εκτός από τα βασικά που προαναφέραμε μπορεί να πραγματοποιήσει κλήση μέσω internet, να μοιραστεί την τοποθεσία του με το συνομιλητή του, επαφή από τη λίστα των επαφών του καθώς και να κάνει ομαδική συνομιλία με πάνω από έναν χρήστες.
Σας φαίνονται χρήσιμες όλες αυτές οι υπηρεσίες; Αν τις κοιτάξετε με βάση τη δουλειά σας σίγουρα είναι.
Άραγε όμως πόσοι από εσάς χρησιμοποιείτε την εν λόγω εφαρμογή για να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας; Σίγουρα όχι αρκετοί. Οι πελάτες όμως εκεί έξω την χρησιμοποιούν και σίγουρα θα τους εκπλήξετε ευχάριστα αν την χρησιμοποιείτε και εσείς. Γι’ αυτό μη χάνετε χρόνο, κατεβάστε την εφαρμογή σήμερα!
*Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη μόνο σε smartphones και υποστηρίζεται από όλα τα λογισμικά.