Η αμερικανική Givesurance είναι μία startup, η οποία μέσω εφαρμογής στο διαδίκτυο βοηθάει τους χρήστες να δωρίσουν ένα μέρος των χρημάτων που πληρώνουν για ασφάλιστρα σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Οι χρήστες της εφαρμογής δίνουν στην Givesurance το όνομα της ασφαλιστικής με την οποία είναι συμβεβλημένοι, τον αριθμό του συμβολαίου τους, την πολιτεία που διαμένουν και την ημερομηνία λήξης. Στη συνέχεια η Givesurance επιστρέφει εώς και το 5% των μηνιαίων ασφαλίστρων υπό τη μορφή πίστωσης, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δωρεά για τον φιλανθρωπικό σκοπό της αρεσκείας του χρήστη.
Την Givesurance ίδρυσε η Jennifer Rasiah, η οποία έχει εργαστεί στον ασφαλιστικό κλάδο από την ηλικία των 18. Η Rasiah υποστηρίζει ότι οι ασφαλιστικές ξοδεύουν περίπου το 10% των εσόδων τους σε διαφημίσεις, με το συνολικό ποσό να ξεπερνά τα 1 δισ. δολάρια το χρόνο.
«Πάντοτε συνεργαζόμουν με κάποια μορφή φιλανθρωπίας και κατάλαβα ότι οι φιλανθρωπικές δράσεις έχουν αμέτρητους υποστηρικτές, που σημαίνει ότι θα μπορούσαν να αποτελέσουν καλύτερη στρατηγική προώθησης για μία ασφαλιστική σε εταιρεία απ’ ότι η διαφήμιση», σημειώνει η Rasiah. «Γνώριζα, όμως επίσης, ότι καμία ασφαλιστική δεν θα έκανε ένα τέτοιο βήμα».
Έτσι, η Rasiah ξεκίνησε το δικό της μεσιτικό γραφείο. Όταν οι πελάτες εγγράφονται, στην ουσία αντικαθιστούν την παλιά τους ασφαλιστική με την Givesurance, η οποία δωρίζει περίπου το 30% των συνολικών προμηθειών της πίσω στους χρήστες υπό τη μορφή πιστωτικού υπολοίπου για φιλανθρωπίες.
Η ίδια υποστηρίζει ότι αυτό είναι οικονομικά δυνατό γιατί δεν χρειάζεται να πληρώνουν για διαφήμιση. Ένα παραδοσιακό μεσιτικό γραφείο, προσθέτει, ξοδεύει περίπου 50% των προμηθειών του για την εξεύρεση και διατήρηση πελατών.
Αντιθέτως, η Givesurance συνεργάζεται με 35 φιλανθρωπικά ιδρύματα, τα οποία την διαφημίζουν χωρίς κανένα κόστος στους χιλιάδες υποστηρικτές τους. Μέχρι στιγμής, η Givesurance συνεργάζεται με πάνω από 200 ασφαλιστικές εταιρείες στις ΗΠΑ.