Η ΑΧΑ Ελλάδας εγκαινιάζει τη νέα, καινοτόμα υπηρεσία Transparent Customer Feedback, μέσω της οποίας θα δημοσιεύονται ανώνυμα οι αξιολογήσεις των ασφαλισμένων που αποζημιώθηκαν, σε μια προσπάθεια της Εταιρείας να δώσει δημόσια τον λόγο στους πελάτες της, να ρίξει φως στις ανάγκες τους και να διασφαλίσει την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.
Πρωτοπόρος στην εγχώρια αγορά του ασφαλιστικού κλάδου, η ΑΧΑ είναι η 1η Εταιρεία που από την 1η Φεβρουαρίου 2018, δίνει την ευκαιρία στους πελάτες της, μέσω του Transparent Customer Feedback, να εκφράσουν δημοσίως τη γνώμη τους για την αποζημίωσή τους. Μέσα από αυτό το σύστημα ανοιχτής αξιολόγησης, η ΑΧΑ τοποθετεί ακόμα πιο ενεργά τη διαφάνεια στο επίκεντρο της λειτουργίας της.
Η υπηρεσία ενεργοποιείται, όταν ο ασφαλισμένος ολοκληρώσει τη διαδικασία αποζημίωσής του, όπου αυτόματα λαμβάνει ψηφιακή ειδοποίηση με ένα απλό e-mail ή sms. Στη συνέχεια, μπορεί να μοιραστεί με το ευρύ κοινό την εμπειρία του, αλλά και να τη βαθμολογήσει. Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει κάποιον προβληματισμό, η ΑΧΑ επικοινωνεί μαζί του προκειμένου να συλλέξει επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την περίπτωση και να βελτιώσει περαιτέρω τις διαδικασίες και τις υπηρεσίες της. Στο πλαίσιο εξασφάλισης της αντικειμενικότητας και της διαφάνειας, η AXA συνεργάζεται με την eKomi, εταιρεία συγκέντρωσης και διαχείρισης ανατροφοδότησης.
Με αφορμή το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας της ΑΧΑ, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ερρίκος Μοάτσος δήλωσε: «Είμαστε πολύ υπερήφανοι για τη νέα υπηρεσία που λανσάρει η Εταιρεία μας. Μέσα από αυτή την καινοτόμα διαδικασία αποδεικνύουμε εμπράκτως ότι ο “Άνθρωπος” βρίσκεται στο κέντρο των ενεργειών μας, καθώς ανοίγουμε έναν ειλικρινή διάλογο με τους πελάτες μας. Η διαφάνεια αποτελεί για εμάς στην ΑΧΑ κορυφαία αξία και αναγκαία συνθήκη για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους. Γι’ αυτό και στόχος μας είναι, μέσα σε ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης και ειλικρίνειας, να διατηρήσουμε στο μέγιστο βαθμό την ικανοποίησή των πελατών μας, δίνοντάς τους τη δύναμη να ζουν καλύτερα».