Με μια σειρά από πολυτελή έντυπα και νέα Συμβόλαια που τα ονομάζει «Κλάδος Αναπτυσσόμενων Αγορών» η AIG GREECE, παρουσίασε χθες στο Ζάππειο τα νέα Συμβόλαια στους συνεργάτες της Πράκτορες.
Από τα έντυπα και εκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι η εκστρατεία ακολουθεί τη φιλοσοφία του Target Marketing και προσφέρει Συμβόλαια για διάφορους Κλάδους όπως είναι οι Κατασκευές, τα Ξενοδοχεία, Βενζινάδικα, Εκθέσεων Αυτοκινήτων, Καταστήματα Λιανικής Πώλησης και άλλα. Πρόκειται για μια φιλόδοξη εκστρατεία και είμαστε σίγουροι ότι τα Έντυπα δεν είναι παρά ένα μέρος του Γενικότερου Marketing Plan της Εταιρείας, δεδομένου ότι η απλή παραγωγή πολυτελών Εντύπων και η διανομή τους στα γνωστά «απαθή» Δίκτυα των Πρακτόρων, δεν είναι αρκετή.
Υποθέτουμε ότι τα συγκεκριμένα έντυπα θα ταχυδρομηθούν στους αντίστοιχους Κλάδους κατά χιλιάδες και οι Καταστάσεις θα μοιραστούν γεωγραφικά στους κατά τόπους Πράκτορες οι οποίοι θα κάνουν το απαραίτητο follow up. Υποθέτουμε επίσης ότι θα έχει στηθεί και ένας Μηχανισμός από Επιθεωρητές οι οποίοι θα οργώνουν τη χώρα και θα στηρίζουν τους Πράκτορες στις επαφές και στις Παρουσιάσεις Πώλησης που θα γίνονται οργανωμένα στην κάθε Αγορά. Υποθέτουμε, επίσης, ότι θα τηρηθούν στοιχεία του αριθμού των Ταχυδρομήσεων, των Δραστηριοτήτων και των Αποτελεσμάτων, ώστε η εκστρατεία να Αξιολογηθεί, προκειμένου να επαναληφθεί. Υποθέτουμε επίσης ότι οι συγκεκριμένοι Επιθεωρητές είναι πτυχιούχοι στο Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών, ότι έχουν τουλάχιστον 5 χρόνια εμπειριών στην Προσωπική Πώληση Ασφαλειών Ζημιών και ότι πρόκειται για ώριμα και οργανωμένα Άτομα τα οποία μπορούν να χειριστούν την Ανεξαρτησία των Πρακτόρων μας, χωρίς να παρασύρονται από την… έπαρση της φίρμας τους.
Ακούγονται πρωτόγνωρα όλα αυτά για την Ελληνική Αγορά, όμως πιστεύουμε ότι είναι Πρωτόγνωρα και για άλλες προχωρημένες Αγορές. Ας ελπίζουμε ότι η Ελλαδίτσα μας θα πρωτοπορήσει σε κάτι.
Κρίμα που η προσπάθεια γίνεται σε μια πολύ κακή στιγμή για την AIG, όμως ελπίζουμε ότι θα σηκώσει λίγο το αρνητικό κλίμα που κυριαρχεί στην Αγορά. Η προσέλευση ήταν μεγάλη και ακολούθησε δεξίωση.
Αγαπητέ κύριε συντάκτη ,
Είμαι ένας αρκετά τακτικός αναγνώστης της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης. Να είστε σίγουρος ότι δεν προέρχομαι από τον ασφαλιστικό χώρο αλλά ανήκω σ’αυτούς που επιδιώκουν να έχουν στην διάθεσή τους όλες τις απαραίτητες πληροφορίες-στοιχεία πριν πράξουν, κρίνουν.
Ήλπιζα ότι στις ημέρες που πέρασαν το άρθρό σας θα είχε ανασκευαστεί σε κάποια σημεία( ?? ).
Από το κείμενό σας διακρίνω μια προκατάληψη, μια κακεντρέχεια ή ίσως καλύτερα φθόνο !!
Η επανάληψη της λέξεως υποθέτουμε από την πλευρά σας τεκμηριώνει τις παραπάνω διαπιστώσεις και θέτετε από πλευρά σας υπό αμφισβήτηση το όλο εγχείρημα της εταιρείας, στην οποία αναφέρεστε, από το πρώτο κιόλας σταδιό του.
Πολύ πετυχημένο είναι επίσης και το σχόλιό σας περί πολυτελών εντύπων.Υποκειμενική διαπίστωση ;γνωρίζετε το
κόστος τους ; ή είστε επηρεασμένος από τα της άλλης άκρης του Ατλαντικού.
Η ΑIG GREECE, που αναφέρεστε, με την εκδήλωσή της αυτή
αποδεικνύει, ότι μέσα σ΄ἐνα αφιλόξενο ,παγκοσμίως, περιβάλλον για επιχειρηματικές κινήσεις τολμά .Δείχνει να μην μένει στα ΑΝ και στις Υποθέσεις,προφανώς δεν θα βασιστεί στην φιλοτιμία του οποιουδήποτε και σίγουρα μη καθαρές απόψεις αρθρογράφων δεν την βοηθούν.
Ως προς τα πρωτόγνωρα . Με βάση το άρθρο σας συμπεραίνω ότι μιλάτε για την διαδικασία που περιγράφετε στην αμέσως προηγούμενη παράγραφο. Μα η διαδικασία αυτή μόνο πρωτόγνωρη δεν είναι στην Ελληνική αγορά.
Κλείνοντας θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την πολύ καλή προσπάθεια που γίνεται μέσω της ιστιοσελίδας σας, για την ενημέρωση των όσων ενδιαφέρονται να σχηματίζουν σφαιρική άποψη.