Έτοιμη να αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις της 5ης Οδηγίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Αστική Ευθύνη Οχημάτων είναι η Allianz Ελλάδος, που έχει ήδη επαναπροσδιορίσει την πολιτική της στις Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων, στρεφόμενη προς το συνειδητοποιημένο οδηγό.
Πρόσφατα, η διοίκηση της εταιρείας απέστειλε εγκύκλιο στο δίκτυο πωλήσεων, το οποίο ενημέρωσε για τις αλλαγές που επήλθαν στην τιμολόγηση των καλύψεων και τη μακροπρόθεσμη εξέλιξη των ασφαλίστρων, στην ανάληψη των κινδύνων και στις σχέσεις της εταιρείας με τους συνεργάτες της.
Στην εγκύκλιο αναφέρονται οι κύριοι άξονες της στρατηγικής της Allianz Ελλάδος στις Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων, μέσω των οποίων η εταιρεία:
- Συμμετέχει στη συγκράτηση του Πληθωρισμού αποφασίζοντας και φέτος αυξήσεις στα ασφάλιστρα Αστικής Ευθύνης Οχημάτων που σε μέσα επίπεδα κινούνται χαμηλότερα του 4%.
- Προσανατολίζει την πολιτική της στο συνειδητοποιημένο ασφαλισμένο. Επιδίωξη της Allianz Ελλάδος είναι να εξασφαλίσει Τιμολογιακή Δικαιοσύνη, αντιμετωπίζοντας με επαγγελματισμό και υπευθυνότητα το πελατειακό της κοινό.
- Επιμένει στην επιβράβευση των προσεκτικών και πιστών οδηγών, εισάγοντας για το σκοπό αυτό νέο ελάχιστο επίπεδο στην κλίμακα Βonus Malus.
- Συνεχίζει να ασκεί με αυτοσυγκράτηση την τιμολογιακή της πολιτική, και σε συνδυασμό με την καθιέρωση της νέας – χαμηλής βαθμίδας BM, επιτυγχάνει σε βάθος χρόνου σταθερότητα τιμών.
- Εφαρμόζει ορθολογικότερο τιμολόγιο ασφάλισης για τις γυναίκες οδηγούς προβλέποντας ανταγωνιστικότερες τιμές ασφάλισης σε νεότερες ηλικίες.
- Καθιερώνει τον ταχυδρομικό κώδικα ως κλειδί τιμολόγησης της Αστικής Ευθύνης Οχημάτων.
- Επιμένει στην πολιτική της κερδοφόρας ανάπτυξης, μέσω τόσο της εξασφάλισης προστιθέμενης αξίας από την προσφορά υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, όσο και της διείσδυσής της σε νέες κερδοφόρες αγορές.
- Εισάγει καινοτόμες εφαρμογές, δημιουργώντας μια νέα φιλική πλατφόρμα τιμολόγησης μέσω internet για τους συνεργάτες της, επιτυγχάνοντας έκδοση προσφοράς για τον πελάτη σε λιγότερο από 2 λεπτά.
- Επιμένει και εντείνει την πολιτική βελτίωσης των σχέσεών της με τον επαγγελματία συνεργάτη, κερδίζοντας ένα διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος και CEO Allianz Ελλάδος, κ. Πέτρος Παπανικολάου, επισημαίνει ότι «με τις ανωτέρω ενέργειες, και κυρίως με την εφαρμογή ορθής τιμολογιακής πολιτικής, η Allianz Ελλάδος επιδεικνύει συνέπεια προς τον ασφαλισμένο, και ταυτόχρονα δημιουργεί νέους «μοχλούς» ανάπτυξης, δραστηριοποιούμενη σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπως αυτό των Γενικών Ασφαλειών και ειδικότερα του κλάδου Ασφάλισης Αυτοκινήτων».