Την Τιμολόγηση των Προγραμμάτων Ασφάλισης Αυτοκινήτων μ’ ένα απλό sms, αλλά και μέσω Ιnternet, καθιερώνει η Allianz Ελλάδος, δημιουργώντας νέες φιλικές Πλατφόρμες Εξυπηρέτησης των Ασφαλισμένων.
Τις Καινοτόμες Προτάσεις της Allianz Ελλάδος, παρουσίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος και CEO της εταιρείας, Πέτρος Παπανικολάου, στο πλαίσιο της φετινής εκδήλωσης για τους Κορυφαίους Συνεργάτες του Δυναμικού Πωλήσεων, τονίζοντας ότι «η Allianz δεν έχει Πρότυπα, δημιουργεί Πρότυπα, προσφέροντας με Πειθαρχία και Συνέπεια λύσεις στους Πελάτες της, που μετατρέπουν τους Κινδύνους σε Ευκαιρίες».
Αναφερόμενος στη χρήση των κινητών τηλεφώνων για την Έκδοση Προσφορών, υπογράμμισε ότι πρόκειται για μια νέα Υπηρεσία που θα εφαρμοστεί από το Σεπτέμβριο και θα αφορά μόνο στους Συνεργάτες της Εταιρίας, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα να λαμβάνουν απάντηση για την ενδεικτική Τιμολόγηση και για τα πέντε «πακέτα» που προσφέρει η Allianz στις ασφαλίσεις ΙΧ επιβατηγών αυτοκινήτων.
Στην πράξη, ο Συνεργάτης της Allianz θα στέλνει ένα απλό sms στην Εταιρία, που θα περιλαμβάνει τα απαραίτητα Στοιχεία του Οχήματος καθώς και του οδηγού και σε άμεσο χρόνο θα λαμβάνει, επίσης μέσω sms, πληροφόρηση για το Κόστος Ασφάλισης σε όλα τα προγράμματα της Allianz.
Η Υπηρεσία αυτή, σε συνδυασμό με την εφαρμογή από την οποία ήδη υποστηρίζει η Allianz Ελλάδος για την Τιμολόγηση μέσω Internet των Προγραμμάτων Ασφάλισης Αυτοκινήτων, δημιουργούν για τους Ασφαλισμένους και τους Συνεργάτες της ένα φιλικό περιβάλλον παροχής υπηρεσιών, που επιτρέπει την ταχύτατη έκδοση Προσφορών Ασφάλισης.
«Οι πρακτικές της Allianz παγκοσμίως και στον τομέα των Πωλήσεων αποτελούν τη μεγαλύτερη ίσως πρόκληση που αντιμετωπίζουμε αυτή τη περίοδο» ανέφερε ο κ. Παπανικολάου στο πλαίσιο της εκδήλωσης για να προσθέσει ότι «με την εφαρμογή μεθόδων πώλησης και δράσης που ισχύουν σε ώριμες Ασφαλιστικά Αγορές, στοχεύουμε στην αναβάθμιση του επαγγέλματος του Ασφαλιστικού Συμβούλου».
Τέλος, σχολιάζοντας τις εξελίξεις σχετικά με την εξυγίανση του κλάδου Ασφάλισης Αυτοκινήτων, εξέφρασε την ελπίδα ότι σύντομα θα αποτελέσει πραγματικότητα και για την Ελληνική ασφαλιστική αγορά, αφού, όπως επεσήμανε «ο Έλληνας Ασφαλισμένος, όπως και ο κάθε αξιοπρεπής Ευρωπαίος, δικαιούται να αγοράζει με την ασφάλιση του αυτοκινήτου του μια Υπηρεσία και όχι ένα ευτελές αυτοκόλλητο του 1 ευρώ».
Στη φωτογραφία: Ο Διευθύνων Σύμβουλος και CEO της Allianz Ελλάδος, Πέτρος Παπανικολάου