Την ανοδική και συγχρόνως Κερδοφόρα πορεία της συνέχισε και στο α΄ εξάμηνο του 2009 η Allianz Ελλάδος, εξασφαλίζοντας Λειτουργικά Κέρδη 7,1 εκατ. ευρώ, Κέρδη μετά από Φόρους 4,8 εκατ. ευρώ και Παραγωγή Ασφαλίστρων αυξημένη στα 106,9 εκατ. ευρώ, κυρίως λόγω της πολύ σημαντικής Ανάπτυξης των Εργασιών της, κατά 14,1%, στο β΄ τρίμηνο του έτους έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος.
Ειδικότερα, η Allianz Ελλάδος στο β΄ τρίμηνο του 2009 ενίσχυσε την Παραγωγή της κατά 30% στον Κλάδο Ασφάλισης Αυτοκινήτων σε σύγκριση πάντα με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, κατά 22,1% συνολικά στις Γενικές Ασφάλειες και κατά 8,2% στις Ασφαλίσεις Ζωής.
Σε ό,τι αφορά την εξέλιξη των Οικονομικών Μεγεθών της Allianz Ελλάδος κατά το α΄ εξάμηνο του 2009, η Παραγωγή Ασφαλίστρων συνολικά στις Γενικές Ασφάλειες αυξήθηκε στα 47,2 εκατ. ευρώ, κατά 14,6% έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος, ενώ ειδικότερα από τη δραστηριότητά της στον Κλάδο Ασφάλισης Αυτοκινήτων τα Καθαρά Κέρδη της ανήλθαν σε 4 εκατ. ευρώ. Στη θετική αυτή εξέλιξη καθοριστικά λειτούργησε και η περαιτέρω βελτίωση του δείκτη Combined Ratio, ο οποίος υποχώρησε στο 88,4% από 90,2% το 2008 και 91,6% το 2007, ενώ ο Δείκτης Ζημιών διαμορφώθηκε στο 57,2% και ο Δείκτης Εξόδων στο 31,2%.
Επίσης, ο Δείκτης Αποθεματοποίησης του Κλάδου Αυτοκινήτων έφτασε στο 210,4%, ως ποσοστό επί των Εγγεγραμμένων Ασφαλίστρων, από 222,8% την αντίστοιχη περσινή περίοδο και ο Δείκτης Αποθεματοποίησης Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτου κυμάνθηκε στο 322,7% από 333,7% πέρυσι το αντίστοιχο διάστημα.
Στις Ασφαλίσεις Ζωής κατά το α΄ εξάμηνο του 2009 η Allianz Ελλάδος κατέγραψε θετικές επιδόσεις, με την Παραγωγή Ασφαλίστρων να διαμορφώνεται στα 59,7 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 6,7% σε σύγκριση πάντα με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Η Παραγωγή σε προϊόντα Προστασίας, Σύνταξης και Αποταμίευσης αυξήθηκε κατά 7,4%, ενώ αντίστοιχα κατά 5% αυξήθηκε η Παραγωγή σε προϊόντα Υγείας και Ατυχημάτων.
Σχολιάζοντας την εξέλιξη των Οικονομικών Μεγεθών του α΄ εξαμήνου του 2009, με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, ο Διευθύνων Σύμβουλος & CEO της Allianz Ελλάδος Πέτρος Παπανικολάου επεσήμανε ότι «αν και το κλίμα στην Αγορά δεν είναι θετικό, οι Δραστηριότητές μας, τόσο στις Γενικές Ασφάλειες όσο και στη Ζωή, παραμένουν σε τροχιά Ανάπτυξης με αντίστοιχη αύξηση του μεριδίου Αγοράς», ενώ ειδικότερα για τον Κλάδο Ζωής υπογράμμισε ότι «λόγω της Κρίσης και της στροφής των Καταναλωτών στα Προϊόντα συνταξιοδοτικού χαρακτήρα, το μείγμα παραγωγής έχει διαφοροποιηθεί σημαντικά σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο».
Για τις Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων δήλωσε ότι «η Αγορά δείχνει να έχει δεχθεί θετικά το παραμετροποιημένο τιμολόγιο, δεδομένου ότι τρία χρόνια μετά την εφαρμογή του προκύπτουν πολύ θετικά συμπεράσματα και ενθαρρυντικές Αναπτυξιακές Προοπτικές».
Σε ό,τι αφορά την περίοδο που ακολουθεί, ο κ. Παπανικολάου τόνισε ότι «η Allianz Ελλάδος θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των Προϊόντων της, λανσάροντας νέα, Πρωτοπόρα Συνταξιοδοτικά Προγράμματα, που θα παρέχουν Σύγχρονες Λύσεις σε όσους εμπιστεύονται την Allianz για την κάλυψη των Συνταξιοδοτικών Αναγκών τους».
Τέλος, για το τρέχον δωδεκάμηνο ανακοίνωσε ότι η Εταιρεία διατηρεί το στόχο της για αύξηση της Παραγωγής της κατά 11% στα 213,4 εκατ. ευρώ, καθώς και για Καθαρά Κέρδη μετά από φόρους 11,9 εκατ. ευρώ.