Η Allianz Ελλάδος αφιερώνει ένα νέο Οργανωμένο τρόπο Εξυπηρέτησης των Πελατών της, καθιερώνοντας πρώτα τον εντοπισμό της καθεμίας Ασφαλιστικής Ανάγκης και στη συνέχεια προτείνει τις αντίστοιχες λύσεις. Έτσι, οι Ανάγκες των Πελατών της σε θέματα Προστασίας Ζωής, Υγείας, Επένδυσης, Σύνταξης, Αποταμίευσης, Κατοικίας και Μετακίνησης αντιμετωπίζονται Οργανωμένα και Μεθοδικά.
Για το σκοπό αυτό δημιουργεί εννέα καινοτόμα έντυπα παρουσίασης προσωπικών λύσεων, που αποτελούν ένα χρηστικό εργαλείο δουλειάς για κάθε συνεργάτη, και γνωστικό υλικό ουσίας για κάθε πελάτη.
Με τα έντυπα αυτά η Allianz Ελλάδος καθιερώνει τις εξής καινοτομίες:
- Εντοπίζει τις πραγματικές ανάγκες του πελάτη και προτείνει λύσεις διαχρονικά αξιόπιστες, χωρίς να επικεντρώνεται μόνο σε προϊοντικές επιλογές μέσα από στείρες τεχνικές περιγραφές.
- Αγγίζει συναισθηματικά τον Πελάτη ξεφεύγοντας από την ψυχρή αναφορά σε στοιχεία.
- Καθοδηγεί και ενημερώνει, καθώς εντοπίζει τις ανάγκες ασφάλισης, αντιμετωπίζει τις αντιρρήσεις και προτείνει την ιδανική λύση, με ένα ιδιαίτερα δομημένο τρόπο, αποφεύγοντας τη σύγχυση του Πελάτη.
- Ενισχύει την ασφαλιστική και επενδυτική συνείδηση, αναδεικνύοντας τις ανάγκες του πελάτη και αφυπνίζοντάς τον για την κάλυψή τους.
- Επικοινωνεί με απόλυτη διαφάνεια τις κατάλληλες λύσεις για την κάλυψη των αναγκών του πελάτη μέσα από τρία βασικά βήματα (Ανάλυση Αξίας Προγράμματος – Εντοπισμός Ανάγκης – Παρουσίαση Λύσεων).
- Προσεγγίζει με ένα διακριτά διαφορετικό τρόπο τέσσερις ηλικιακές ομάδες πελατών, με ξεχωριστές ανάγκες Επένδυσης, Σύνταξης και Αποταμίευσης, απαντώντας με πειστικό τρόπο στις ανησυχίες τους.
- Παρέχει στον πελάτη τα απαραίτητα εργαλεία για να προγραμματίσει το μέλλον του, υπολογίζοντας με έναν ιδιαίτερα παραστατικό τρόπο το πιθανό ποσό αποταμίευσης σύμφωνα με τη σημερινή ποιότητα ζωής του, τη χρονική διάρκεια και το μηνιαίο ποσό επένδυσης που επιθυμεί.
Με τον τρόπο αυτό η Allianz Ελλάδος διαφοροποιεί τη διαδικασία πώλησης προσφέροντας ισχυρά εργαλεία δουλειάς στο συνεργάτη της αναδεικνύοντάς τον σε επαγγελματία-πρότυπο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.
ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΤΥΠΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ , ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ & ΘΕΩΡΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ Β ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΝΑ ΣΕΒΕΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΠΑΧΥΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΒΟNUS.
κολοκυθανια με την ριγανη.τα ιδια και τα ιδια.και οι τσεπες αδειες.ασ πανε να τα πουν στα παιδια τω 700 ευρω που ειναι στο δρομο…
Ποια έντυπα και πράσινα άτια βρε φωστήρες…….Ρε συνάδελφοι, λέτε αυτός που σκέφτηκε αυτή την π*****ά με τα έντυπα να πάρει και bonus?
Γιατί, συγγνώμη κύριε διαχειριστά μου, αλλά πώς να το εκφράσω αλλιώς δηλαδή? Πώς να πεις αλλιώς την Π*****Α? Να το πεις καινοτομία? …πολύ κοινό!
αγαπητε αρθρογραφε,
αν τα γραφομενα σου ειναι copy – paste απο την εταιρεια, εχει καλως. αν ειναι δικα σου, οφειλω να σου θυμισω ότι τα πηρες απο βιβλιο πωλησεων και, μαλιστα ειναι η σειρα με την οποια γραφονται οι καινοτομιες ειναι τα βηματα της πωλησης που εφαρμοζει ο ασφαλιστης ΖΩΗΣ. μην τα πασαρετε και ως καινοτομιες. σε ασφαλιστες απευθυνεστε. εκτος και αν δε θελετε ν΄απευθυνεστε σε επαγγελματιες.
Αγαπητοί συναγωνιστές. Κατ’ αρχήν είναι καλό που η απασχόληση σας με την εν λόγο εταιρεία είναι για αναπτυξιακές ενέργειες και όχι για οικονομικά, τοξικά προβλήματα. Πολλα χρόνια είχα να δω εταιρεία να ασχολείτε στα επικοινωνιακά της έντυπα με την πώληση και να κάνει προσπάθεια πραγματικής βοήθειας προς τους αγωνιστές της πρώτης γραμμής. Τους ΠΩΛΗΤΕΣ.Αντί να πούμε μπράβο και σ’ ανώτερα, ΄΄διυλίζουμε τον κώνοπα΄΄ και μεμψιμυρούμε για το αν παίρνουν μπόνους και πόσο, αυτοί που τα έβγαλαν…. Να σται καλά πάντως και καλές πωλήσεις, όπως μπορεί ο καθένας. Είτε με φυλλάδια είτε χωρίς….
Μπορείς να κοροιδεύεις πολλούς γιά λίγο καιρό.
Μπορείς να κοροιδεύεις λίγους γιά πολύ καιρό.
ΔΕΝ μπορείς να κοροιδεύεις πολλούς γιά πολύ καιρό.
Πως μου ήρθε τώρα αυτό?
Η πραγματική βοήθεια συναγωνιστή είναι η εταιρεία σου να επενδύει διαχρονικά στους συνεργάτες της(σύγρονη εκπαίδευση,επίκαιρα προιόντα,ευέλικτες διαδικασίες,προοπτικές αξιοκρατικης καρριέρας κλπ).
Παράλληλα οφείλει να τιμά και να προστατεύει τους συνεργάτες της ,που επένδυσαν πάνω στην προοπτική της και όχι κατοπιν εόρτης και αφού έχει συμπεριφερθεί αλλαζονικά κ απαξιωτικά στο δίκτυο της πολάκις να “ανακαλύπτει” έντυπα γιά να καλύψει την συνολική της ανεπάρκεια.
Επί της ουσίας πόσο υποκριτίκο είναι να ανακοινώνεις νέα μεθοδολογία στην πώληση (μεσω εντύπων!!!) και να προσπαθείς να την επιβάλεις σε συνεργάτες 15ετίας και 20ετίας ενώ ήσουν απούσα στην διαμόρφωση της επαγγελματικής τους κουλτούρας, ενώ παράλληλα δεν επενδύεις σε νέους συνεργάτες και εχεις στοχοποιήσει τα χαρτοφυλάκια των παλιών σου συνεργατών λες και πρέπει να τους τιμωρήσεις για την παραγωγή που έκαναν τόσα χρόνια.
Μεγαλώσαμε αρκέτα και πλέον διακρίνουμε τις εταιρείες που διαχρονικά και ανεξαρτήτως διοικήσεων τίμησαν την αποστολή τους και αυτές που λειτούργησαν και λειτουργουν ευκαιριακά με γνώμωνα την βιτρίνα και τις αμοιβές των εκάστοτε διοικουντων τους .
Χωρίς να δει κανείς τι ακριβώς είναι αυτή η μέθοδος και τα έντυπα που τη συνοδεύουν, πως μπορεί να κατακρίνει και να απορρίπτει;
Μάλλον επιπόλαιος και αφελής είναι.