Ανοδικά κινήθηκαν όλοι οι βασικοί οικονομικοί δείκτες της Allianz Ελλάδος στο 9μηνο του 2009 έναντι του περσινού 9μήνου, εξασφαλίζοντας στην Eταιρεία κέρδη σε μια εξαιρετικά κρίσιμη, αλλά και δύσκολη για την Aσφαλιστική Aγορά περίοδο. Στο διάστημα 1 Ιανουαρίου-30 Σεπτεμβρίου 2009 η Allianz Ελλάδος πέτυχε λειτουργικά κέρδη 11,8 εκατ. ευρώ, κέρδη μετά από φόρους 8 εκατ. ευρώ και Παραγωγή Aσφαλίστρων αυξημένη στα 154,2 εκατ. ευρώ. Τη θετική άνοδο των Μεγεθών της οφείλει η Εταιρεία στις υψηλές επιδόσεις της κατά το γ΄ τρίμηνο του έτους, όπου αύξησε το σύνολο των Εσόδων από τις εργασίες της κατά 13,1% σε σχέση με το γ΄ τρίμηνο του 2008, με την Παραγωγή της στον Κλάδο Ασφάλισης Αυτοκινήτων να αυξάνεται κατά 34,8% και κατά 22,2% συνολικά στις Γενικές Ασφάλειες. Όσο για τον Κλάδο Ζωής, παρά τις πιέσεις τις οποίες δέχθηκε συνολικά η Ασφαλιστική Αγορά και στο γ΄ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, η Allianz Ελλάδος κινήθηκε ανοδικά κατά 5,4%, πάντα σε σύγκριση με το 2008.
Αντίστοιχα, στο 9μηνο η Παραγωγή Ασφαλίστρων συνολικά στις Γενικές Ασφάλειες αυξήθηκε στα 70,7 εκατ. ευρώ, κατά 17% έναντι του περσινού διαστήματος, ενώ ανάλογα βελτιωμένα ήταν και τα Κέρδη του Κλάδου. Η Κερδοφορία των Γενικών Ασφαλειών αποδίδεται, πέραν της ανάπτυξης, και στην περαιτέρω βελτίωση του δείκτη Combined Ratio, ο οποίος υποχώρησε στο 89,4% από 91,9% το 2008, ενώ ο Δείκτης Ζημιών διαμορφώθηκε στο 58,9%.
Η Allianz Ελλάδος διατήρησε και στο 9μηνο σε υψηλά επίπεδα το Δείκτη Αποθεματοποίησης του Κλάδου Αυτοκινήτων, ο οποίος έφτασε στο 206,3% ως ποσοστό επί των εγγεγραμμένων ασφαλίστρων από 223,3% την αντίστοιχη περσινή περίοδο, όπως και το Δείκτη Αποθεματοποίησης Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτου, που διαμορφώθηκε στο 316,9% από 322,7% πέρυσι.
Στις Ασφαλίσεις Ζωής κατά το 9μηνο του 2009 η Allianz Ελλάδος κατέγραψε θετικές επιδόσεις, με την παραγωγή ασφαλίστρων να διαμορφώνεται στα 83,5 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 6,3% σε σύγκριση πάντα με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Η παραγωγή σε προϊόντα Προστασίας, Σύνταξης και Αποταμίευσης αυξήθηκε κατά 6,6%, ενώ αντίστοιχα κατά 6% αυξήθηκε η παραγωγή σε προϊόντα υγείας και ατυχημάτων.
Σχολιάζοντας την εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών του 9μήνου 2009, που υπολογίστηκαν με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, ο Διευθύνων Σύμβουλος & CEO της Allianz Ελλάδος, Πέτρος Παπανικολάου, επισήμανε ότι «οι Δραστηριότητές μας, τόσο στις Γενικές Ασφαλίσεις όσο και στη Ζωή, παραμένουν σε τροχιά ανάπτυξης σε πλήθος Ασφαλισμένων με αντίστοιχη αύξηση του μεριδίου αγοράς μας».
Για τις Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων δήλωσε ότι «η αγορά εμπιστεύεται την Allianz όχι μόνο για το τιμολόγιο που εφαρμόζει, αλλά κυρίως για την Αξιοπιστία και τη Συνέπεια με τις οποίες ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις έναντι των Ασφαλισμένων της. Η Αγορά δείχνει να αποστασιοποιείται από τη λογική του φθηνού προϊόντος και στρέφεται σε λύσεις και Εταιρείες που αντέχουν στο χρόνο και έμπρακτα αποδεικνύουν καθημερινά ότι είναι εδώ για να υπηρετήσουν το συμφέρον του Καταναλωτή».
Τέλος, για το τρέχον 12μηνο ο κ. Παπανικολάου ανακοίνωσε ότι η Εταιρεία διατηρεί το στόχο της για αύξηση της Παραγωγής της κατά 11%, στα 213,4 εκατ. ευρώ, καθώς και για Καθαρά Κέρδη μετά από φόρους 11,9 εκατ. ευρώ.