Στη Γαλλία ταξίδεψαν οι κορυφαίοι Συνεργάτες του Δικτύου Agency, ενώ στο Μαρόκο ταξίδεψαν οι κορυφαίοι Συνεργάτες του Πρακτορειακού δικτύου της Allianz, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά πως αν εστιάσεις σωστά, θα έχεις εικόνες που θα θυμάσαι για πάντα.
Οι ρεαλιστικοί στόχοι αλλά και οι εναλλακτικοί τρόποι διεκδίκησης της Επιτυχίας στάθηκαν ικανοί να κινητοποιήσουν την πλειοψηφία των Συνεργατών της Allianz για την επίτευξή τους.
Ο προσανατολισμός του Διαγωνισμού Πωλήσεων 2009 ήταν ξεκάθαρος και αφορούσε τη δημιουργία «πιστών» πελατών μέσα από τη συστηματική και ποιοτική δραστηριοποίηση κάθε Συνεργάτη, που απευθύνεται σε όλο το φάσμα των Ασφαλιστικών Αναγκών για τους πελάτες του.
Οι Συνεργάτες με επιτυχία στο διαγωνισμό πωλήσεων με προορισμό τη Γαλλία είχαν πραγματικά την ευκαιρία να ταξιδέψουν στην καρδιά της Ευρώπης, στη χώρα που με μοναδικό τρόπο συνδυάζει ιστορία, πολιτισμό, κουλτούρα αλλά και αξεπέραστη φυσική ομορφιά.
Η επίσκεψη των Συνεργατών στους κήπους του Λουξεμβούργου, στην αψίδα του Θριάμβου, στη φημισμένη Champs Elysees αλλά και η απολαυστική διαδρομή στα κανάλια του Παρισιού είναι στιγμές που θα θυμούνται για πάντα.
Οι Συνεργάτες με επιτυχία στο διαγωνισμό πωλήσεων με προορισμό το Μαρόκο είχαν πραγματικά την ευκαιρία να γευτούν μια ξεχωριστή και γεμάτη αντιθέσεις ομορφιά. Η ξενάγηση στην πόλη του Μαρακές, η περιπλάνηση στην παραδοσιακή αγορά και η εκδρομή στην οροσειρά του Άτλαντα άφησαν ξεχωριστές εντυπώσεις από ένα διαφορετικό πολιτισμό.
Η επίτευξη υψηλών στόχων και η κατάκτηση της κορυφής μέσα από τη συστηματική συμμετοχή των Συνεργατών της Allianz σε διαγωνισμούς-κίνητρα εδραιώνει την κοινή Εταιρική Κουλτούρα της, ενισχύει την αίσθηση συμμετοχής σε μια επίλεκτη ομάδα με κοινές Αξίες και Στόχους, δημιουργώντας παράλληλα τις προϋποθέσεις για μακροχρόνια επαγγελματική καταξίωση.