Η ΑΧΑ Ασφαλιστική από τις 10 Ιουνίου 2010 και για 3 εβδομάδες λανσάρει τη νέα της διαφημιστική καμπάνια. Όπως κάθε χρόνο, η Εταιρία συνεχίζει δυναμικά την προώθηση της εταιρικής της υπογραφής, την υποστήριξη των προϊόντων της, καθώς και την ενίσχυση των δικτύων πωλήσεων. Η νέα διαφημιστική καμπάνια έχει βασισθεί στο στρατηγικό πλαίσιο ανάπτυξης και τοποθέτησης της Εταιρίας στην ασφαλιστική αγορά, λαμβάνοντας υπόψη αφενός τις εξελίξεις στην Εταιρία (νέα προϊόντα και υπηρεσίες) και αφετέρου το εξωτερικό επιχειρησιακό περιβάλλον και τις τρέχουσες συνθήκες που διαμορφώνουν τον ασφαλιστικό χάρτη της Ελληνικής αγοράς.
Η διαφημιστική μας καμπάνια χωρίζεται σε δύο φάσεις. Η πρώτη περιλαμβάνει την εταιρική μας καμπάνια, η οποία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο μέγεθος της ΑΧΑ σε όλο τον κόσμο και επικοινωνεί στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η Εταιρία μας είναι παγκόσμιας εμβέλειας.
Η δεύτερη φάση, στο πλαίσιο της στρατηγικής των αποδείξεων, αφορά σε προϊοντική καμπάνια και συγκεκριμένα στο αυτοκίνητο αντικατάστασης για 30 ημέρες. Με αυτό τον τρόπο προβάλλεται η υπόσταση της Εταιρίας μας και οι δυνατότητες που παρέχει στον πελάτη σε οποιαδήποτε δύσκολη στιγμή εκείνος αντιμετωπίζει.
Τέλος, αυτή τη χρονιά η προώθηση του ονόματός μας εμπλουτίζεται με το γνωστό σε όλους τους τηλεθεατές «ρολόι», το οποίο θα εμφανίζεται στο τέλος των τηλεοπτικών ειδήσεων του ALTER.
Η προβολή μας στην Τηλεόραση, στον Κυριακάτικο Τύπο και στο Διαδίκτυο θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του Ιουνίου, ενώ με το «ρολόι» εξασφαλίζουμε μια συνεχή τηλεοπτική παρουσία μέχρι το τέλος του 2010.
Στόχος μας με αυτή την καμπάνια είναι να ευαισθητοποιήσουμε την ελληνική αγορά και να αποδείξουμε, με πράξεις, την προσήλωσή μας προς τον πελάτη μας, δεδομένου ότι σε μια περίοδο ιδιαίτερα δυσμενή για την ασφαλιστική αγορά, η ΑΧΑ δίνει το παρόν όχι με λόγια, αλλά με πραγματικούς αριθμούς και ενέργειες που αποδεικνύουν τη διαθεσιμότητά της.