Τη Λάρισα επέλεξε η ΑΧΑ για να οργανώσει το ετήσιο Συνέδριο Βράβευσης των Συνεργατών της, θέλοντας να τιμήσει την Ελληνική Περιφέρεια. Έτσι, το μεσημέρι του Σαββάτου όλοι οι συνεργάτες συγκεντρώθηκαν στο πλήρως ανακαινισμένο «Divani Palace» στο κέντρο της πόλης και γιόρτασαν τα επιτεύγματα του 2008.
Το συνέδριο άνοιξε ο CEO της ΑXA Ελλάδος Eric Kleijnen, ο οποίος με την απλότητα και το χιούμορ που τον χαρακτηρίζει κέρδισε αμέσως όλους τους Συνέδρους. Το σημαντικότερο μήνυμά του, το οποίο απέσπασε τα περισσότερα χειροκροτήματα, ήταν ότι ο απώτερος Στόχος της Εταιρείας είναι να χρησιμοποιήσει κάθε Εργαλείο που υπάρχει στην Επιστήμη του Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων, ώστε το δύσκολο καθεστώς της Εύρεσης Νέων Πελατών να αντιστραφεί και να σταματήσουν οι Ασφαλιστές να αντιμετωπίζουν το μόνιμο αυτό άγχος.
«Θέλουμε να απαλλάξουμε τους συνεργάτες από αυτό το δύσκολο κομμάτι της δουλειάς τους, προσφέροντας εναλλακτικούς τρόπους εύρεσης νέων Πελατών, ώστε οι Ασφαλιστές μας να επικεντρωθούν αποκλειστικά στην Ουσιαστική Εξυπηρέτηση των Πελατών τους», δήλωσε ο Eric Kleijnen. «Ιδιαίτερη σημασία έχουμε δώσει», συμπλήρωσε, «στην καλύτερη Οργάνωση των Κεντρικών Υπηρεσιών, ώστε οι Υπηρεσίες που προσφέρουμε, τόσο σε εσάς όσο και στους Πελάτες μας, να διευκολύνουν ακόμη πιο παραγωγικά την εργασία σας. Τα Συστήματα Πληροφόρησης μέσω του Διαδικτύου είναι μία από τις προτεραιότητές μας και είμαστε σίγουροι ότι θα εκτιμήσετε την Αξία τους και την Αποτελεσματικότητά τους. Δρομολογούμε ένα Σύστημα που το Ονομάζουμε το “Ταξίδι του Πελάτη”, το οποίο θα στέλνει αυτόματα διάφορες Επιστολές στους Πελάτες, προκειμένου να τους ενημερώνει με διάφορα θέματα που θα πρέπει να τους ενδιαφέρουν. Π.χ., πώς να Κατανοήσουν καλύτερα τα Συμβόλαιά τους, σε ποιο στάδιο βρίσκεται η αίτηση αποζημίωσης των Νοσοκομειακών Παροχών που δικαιούνται, καθώς και απλές πλατφόρμες μέσα από τις οποίες οι Πελάτες θα μπορούν εύκολα να επικοινωνούν με την Εταιρεία και να εκφράζουν τις απόψεις τους, τα τυχόν παράπονά τους κ.ά.».
Αργότερα σε μια κοινή παρουσίαση τα δύο Στελέχη των Κεντρικών Θωμάς Πουφινάς, Διευθυντής στον Κλάδο Ζωής, και Αδαμάντιος Χατζηστύλης, Διευθυντής Πωλήσεων, ανακοίνωσαν ότι κατάφεραν και εξέδωσαν 5 συμβόλαια σε διάστημα ελάχιστων ημερών, τα οποία παρέδωσαν στους Ασφαλιστές τους!
Ανακοίνωσαν επίσης την παρουσίαση ενός νέου Συμβολαίου, το οποίο ονόμασαν «Προστασία» και έχει πολλά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά:
Δεν έχει underwriting, ο υποψήφιος απαντάει μόνο σε δύο ερωτήσεις, προσφέρεται στις ηλικίες 30-50 χρόνων και προσφέρει καλύψεις σε τρεις τομείς: Ασφάλεια Ζωής, Προσωπικό Ατύχημα, και Σοβαρές Ασθένειες. Δίνει στον Πελάτη τη δυνατότητα της Επιλογής μεταξύ δύο επιπέδων Προστασίας και το συμβόλαιο εκδίδεται αμέσως. Πρόκειται για ένα ευκολοπούλητο συμβόλαιο με πολύ χαμηλό ασφάλιστρο και ο Στόχος της Εταιρείας είναι να πουλάει ο κάθε Ασφαλιστής τουλάχιστον ένα συμβόλαιο την ημέρα, αν όχι δύο, είτε σε πελάτες του είτε σε νέους.
Η παρουσίαση του Διευθυντή Πωλήσεων Αδαμάντιου Χατζηστύλη έκανε ιδιαίτερη αίσθηση στους Συνέδρους, όταν ξεκινώνταςντας δήλωσε τα εξής:
«Δυστυχώς ή ευτυχώς, η Κρίση που περνάμε μας ευνοεί για τους εξής Λόγους. Μέχρι σήμερα, όταν οι οικογενειάρχες αντιμετώπιζαν οικονομικά προβλήματα, μονολογούσαν τις εξής πιθανές λύσεις:
“Θα πουλήσω το σπίτι, θα δανειστώ, θα εργαστώ περισσότερο ή θα με βοηθήσει το κράτος”.
Με τις σημερινές συγκυρίες, όμως, όλες αυτές οι παρήγορες λύσεις δεν είναι διαθέσιμες. Το σπίτι δεν πωλείται καθόλου εύκολα, ούτε ο δανεισμός είναι εφικτός. Οι εργασίες επίσης δεν είναι καθόλου εύκολο να βρεθούν, όταν όλοι μιλάνε για μαζικές απολύσεις. Όσο για το κράτος, “ποιο κράτος”, θα σκεφτείτε.
Επομένως, η Κρίση βοηθάει οι αντιρρήσεις των πελατών να περιορίζονται όταν ο Ασφαλιστής κάνει τις προτάσεις του».
Μια άλλη εύστοχη παρατήρηση που έγινε στη διάρκεια της κοινής παρουσίασης των Α. Χατζηστύλη και Θ. Πουφινά και η οποία θα βοηθούσε αρκετά στην αποτελεσματικότητα του Cross Selling ήταν ότι μόνο 1 στα 11 συμβόλαια Νοσοκομειακής Περίθαλψης της Εταιρείας περιελάμβανε Ασφάλεια Ζωής, στην κυριολεξία της, δεδομένου ότι τα Κεφάλαια Ζωής που εκδίδονται ως όχημα για να προστεθούν οι Νοσοκομειακές Προσθήκες είναι πολύ χαμηλά και δεν προσφέρουν καμία Πρόσθετη Αξία στην Οικογένεια αν επέλθει Πρόωρος Θάνατος!
Οι Στόχοι της Νέας Παραγωγής της Εταιρείας για το 2009, για τον κλάδο Ζωής είναι 5,2 εκατ. ευρώ και για τις Γενικές 7,7 εκατ. ευρώ.
Την επόμενη ημέρα, Κυριακή, προσκεκλημένος ομιλητής ήταν ο Ελληνοαμερικανός Διευθυντής Καταστήματος στο New Jersey Α. Βορίλας, ο οποίος εντυπωσίασε τους Συνέδρους.
Συναντήσαμε πολλούς βετεράνους της πρώην Ελληνοβρετανικής και της Alpha από όλη την Ελλάδα, οι περισσότεροι εκ των οποίων έμειναν αναλλοίωτοι, εκτός από μερικά κιλά που πρόσθεσαν στις κοιλίτσες τους!
Και του χρόνου και καλές δουλειές!
ΟΙ ΒΕΤΕΡΑΝΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΒΡΕΤΑΝΙΚΗΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΕ ΜΩΡΑΚΗ, ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΙΛΑ,ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΑΛΛΙΑ……!
mpravo, etsi na stirizoun tis polis mas oi etaireies, ellada den einai mono i athina!!!