Σήμερα ο καταναλωτής έχει να αντιμετωπίσει την αρνητική οικονομική συγκυρία, αισθάνεται προβληματισμένος και ανησυχεί για το μέλλον του αλλά παράλληλα οφείλει να καλύψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις βασικές ασφαλιστικές του ανάγκες με εξέχουσα αυτή της σύνταξης κυρίως λόγω των αδυναμιών που παρουσιάζουν τα κοινωνικά συστήματα. Στη φωτογραφία: Ο Πέτρος Παπανικολάου, Διευθύνων Σύμβουλος & CEO Allianz Ελλάδος.
Στο νέο αυτό περιβάλλον αναζητά την εμπιστοσύνη, την αλήθεια και όχι τις υπερβολές ή τις υποσχέσεις, αναμένοντας προτάσεις που θα τον κάνουν να αισθανθεί ότι με τη δική του πρωτοβουλία και συμμετοχή είναι λιγότερο ευάλωτος, παίρνοντας το μέλλον του στα δικά του χέρια. «Η ευθύνη των πάροχων ιδιωτικών συντάξεων να ανταποκριθούν στις προσδοκίες που οι προκλήσεις επιβάλλουν προσφέροντας σταθερή, υπεύθυνη και αξιόπιστη διαχείριση των κεφαλαίων που οι μελλοντικοί συνταξιούχοι τους εμπιστεύονται είναι ιδιαίτερα σημαντική».
Τα παραπάνω τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος και CEO της Allianz Ελλάδος, Πέτρος Παπανικολάου, μιλώντας στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου του αποκλειστικού δικτύου πωλήσεων της εταιρείας, που πραγματοποιήθηκε προ ημέρων στο Hilton, προσθέτοντας ότι η Allianz είναι συνώνυμη της εμπιστοσύνης αυτής που αναζητά ο Έλληνας και κατάλληλα προετοιμασμένη να δώσει πραγματικές λύσεις στις προκλήσεις του σήμερα.
«Διαθέτοντας έναν πανίσχυρο μέτοχο, καθώς και συνεργάτες και εργαζόμενους που ξέρουν να κερδίζουν στα δύσκολα, η Allianz Ελλάδος αποτελεί εταιρεία υπόδειγμα στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά, προσφέροντας εμπιστοσύνη, αξιοπιστία, κύρος και ισχυρό οικονομικό προφίλ», επεσήμανε ο κ. Παπανικολάου, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα «συνταξιοδοτικά/αποταμιευτικά προγράμματα» της εταιρείας, τα οποία, όπως ανέφερε, επιτρέπουν στους ασφαλισμένους να μην αισθάνονται εκτεθειμένοι με τις αλλαγές του τοπίου στις συντάξεις του πρώτου πυλώνα.
Το πώς ακριβώς βιώνει τη σημερινή πραγματικότητα ο Έλληνας πολίτης περιέγραψε, στο πλαίσιο του συνεδρίου, ο Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRB, ο οποίος παρουσιάζοντας τα συμπεράσματα πρόσφατης έρευνας ανέφερε ότι, για τα όσα συμβαίνουν τους τελευταίους μήνες με την κρίση χρέους της χώρας και τη γενικότερη οικονομική και πολιτική κατάσταση το 51,6% των πολιτών νιώθει απογοήτευση, το 43,2% οργή, το 32,4% ντροπή, το 26,6% φόβο, το 17,5% υποταγή και μόλις το 22,8% τρέφει κάποια ελπίδα για την επόμενη ημέρα.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το 67,9% των πολιτών εκτιμά ότι σε ένα χρόνο από σήμερα η οικονομική κατάσταση της χώρας θα είναι χειρότερη, ενώ το 64,4% θεωρεί ότι χειρότερη θα είναι και η προσωπική οικονομική του κατάσταση.
Στην κρίση χρέους της Ελλάδας αναφέρθηκε ο Nikhil Srinivasan, Chief Investment Officer του Allianz Group (φωτό), υπογραμμίζοντας την ανάγκη για διαρθρωτικές αλλαγές, αύξηση της ανταγωνιστικότητας, απελευθέρωση των επαγγελμάτων, ευθυγράμμιση των αμοιβών και τόνωση της παραγωγικότητας. Η κρίση που βιώνεται μπορεί να μετατραπεί σε πραγματική ευκαιρία υπό την προϋπόθεση ότι θα τολμήσετε να προβείτε σε ουσιαστικές διαρθρωτικές αλλαγές που θα εκσυγχρονίσουν την Ελληνική κοινωνία ενώ τις αντιξοότητες της περιόδου επεσήμανε από την πλευρά του και ο κ. Π. Παπανικολάου, σημειώνοντας ότι η κρίση αποτελεί ευκαιρία μόνο για εκείνους που στην αφετηρία είναι ήδη δυνατοί.
Στη συνέχεια ο κ. Παπανικολάου σχολίασε τα αποτελέσματα του 2010, αναφέροντας ότι τα περσινά λειτουργικά κέρδη της Allianz Ελλάδος ανήλθαν στα 19 εκατ. ευρώ, επίδοση, κατά τον ίδιο, κορυφαία. «Ενισχύσαμε για 6η συνεχή χρονιά τα δυνατά μας σημεία σε μια αγορά στάσιμη στις Γενικές Ασφαλίσεις και με αρνητικό πρόσημο στις Ασφαλίσεις Ζωής. Κερδίσαμε μερίδιο αγοράς σε όλους τους κλάδους και πρωταγωνιστήσαμε για άλλη μια χρονιά στην κερδοφορία βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο τη θέση μας σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στα αποτελέσματα του ομίλου Allianz που βρέθηκε στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης και το 2010, με λειτουργικά κέρδη 8,2 δισ. ευρώ και κεφαλαιοποίηση 40 δισ. ευρώ» με την επισήμανση ότι «αποτελούμε έναν αξιόπιστο εταίρο για όλους εκείνους που επιλέγουν να συναλλαγούν με εμάς από το 1890 και παραμένουμε ισχυροί στους πιο δύσκολους καιρούς. Είμαστε μια εταιρεία παγκόσμιας κλάσης που εξυπηρετεί περισσότερους από 76 εκατ. πελάτες σε όλο τον κόσμο».
Στο δεύτερο μέρος της ομιλίας του ο κ. Παπανικολάου αναφέρθηκε στους άξονες που η εταιρεία καλείται να δομήσει τη στρατηγική της για τα επόμενα χρόνια, με τα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται «Επίδοση, Γνώση, Κεφάλαια, Μακροπρόθεσμη Προοπτική, αλλά και Δέσμευση είναι οι βάσεις πάνω στις οποίες καλούμαστε να οικοδομήσουμε την επόμενη ημέρα. Γιατί σήμερα το ίδιο καλός με χθες δεν φτάνει, η φιλόδοξη στοχοθεσία συνεπάγεται δράση και οι κορυφαίες επιδόσεις αποτελούν το προσωπικό σας στοίχημα».
Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο του συνεδρίου βραβεύθηκαν 56 συνεργάτες που ξεχώρισαν τη χρονιά που πέρασε, εστιάζοντας σε τομείς δράσης που συνεπάγονται ανάπτυξη, αλλά και σε καίριους δείκτες απόδοσης, όπως η παραγωγικότητα, η αύξηση του χαρτοφυλακίου, η στελέχωση και το Cross Selling.